Misschien heb jij ervaring met satijnen lakens?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou voor jou beoordelenhet is anders, maar katoen kan net zo fijn zijn. Is heel persoonlijk.
CTRL V jwz D:quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:45 schreef delano.888 het volgende:
Op het moment dat je het intypt zie je toch dat het niet past?
gofferdegoffer je mag niet mijn dekbed afjatten!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Misschien heb jij ervaring met satijnen lakens?
Ik denk dat ik hem gewoon bestel als ie komt, mijn moeder heeft er wel verstand van
Nee hoor. Liever niet zelfsquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef Onufriev het volgende:
Oja sorry voor de noobheid, maar die box moet ik altijd kopen als 'ie voorbij komt?
jupquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef Onufriev het volgende:
Oja sorry voor de noobheid, maar die box moet ik altijd kopen als 'ie voorbij komt?
Ik laat er wel een voor jou over hoor, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
gofferdegoffer je mag niet mijn dekbed afjatten!
Nou dan moet je maar een box kopen. Er zit niks anders op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
Shit heb ik het USB aquarium gemist
Hangt ervanaf of je blij bent met random dingen die meer waard zijn dan dat je ervoor betaald hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef Onufriev het volgende:
Thanks, denk het wel ja, tenzij het bedrag te groot wordtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of je blij bent met random dingen die meer waard zijn dan dat je ervoor betaald hebt
Trustequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:49 schreef delano.888 het volgende:
Bambino gaat voor mij het dekbed bestellen als ie komt, daar word ik dus wel vrolijk van! Nu met een gerust hart naar bed!Trusten mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop