Ah ok, bij mij duurt het te lang voor element refresh. Dus ik doe F5 zodra ik de bel hoor van 1DKquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier niet hoor, hij doet ook geen auto refesh, alleen het element in het midden, niet de hele pagina.
Thanks. Hoe heb je dat gevonden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
Als je in ABP de regel ibood.com###popout toevoegt, ben je van de wvhj melding af.
Waar voeg ik regels toe?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
Als je in ABP de regel ibood.com###popout toevoegt, ben je van de wvhj melding af.
die maak ik zelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Thanks. Hoe heb je dat gevonden?
ctrl+shift+fquote:
Doet niks bij mij :xquote:
Wut? Je maakt de ibood site of die ad of wat? Is het in beide gevallen niet een beetje dom dat je dan tips geeft het te blokkeren?quote:
wvhj melding, wat is dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
Heul wel.quote:
nieuwe in de huntquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Noedels in de maak, jammer dat de waterkoker er een kwatier over doet om zo'n beetje water op te warmen
je vroeg waar ik die blokkeerregel vandaan had; die blokkeerregel maak ik zelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Je maakt de ibood site of die ad of wat? Is het in beide gevallen niet een beetje dom dat je dan tips geeft het te blokkeren?
Snap dr geen drol van maar, props!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je vroeg waar ik die blokkeerregel vandaan had; die blokkeerregel maak ik zelf
Maak een topic in in GC?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap dr geen drol van maar, props!
Nee serieus niet, misschien vanwege FF 3.6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |