Die vind ik al 5 dagen irri met DE HUNT KOMT ERAANquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind dat website van het jaar ding nu al godsgruwelijk irritant.
Heb je de OP al gezien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
waarom is er dan ook geen speciaal hunt topic
Omdat dit het algemene topic is, en hier is het allemaal in begonnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
waarom is er dan ook geen speciaal hunt topic
Quitterquote:
Google Chrome -> Rechtermuisknop -> Element Inspecteren -> code van dat ding aanpassen zodat je 'display = none' hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Joo, jij was er ook bij toen ik een hele hunt (24 uur) bleef kijken. Dus niet lullen. Alleen ibood is tegenwoordig TERING SLECHT. Dus het boeit me totaal niet meer.quote:
Jup, je kunt hem weghalen. Hou je alleen het kruisje overquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Scherp!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
De verwachte verzenddatum van dit product is 15 september 2027
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hahahahahahahahaha ze zijn tenminste eerlijk deze keer!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
Kruisje kan ook nog wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup, je kunt hem weghalen. Hou je alleen het kruisje over
Heb ik nu gedaan hehe
Toen had je toch alleen zo'n spel gekochtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joo, jij was er ook bij toen ik een hele hunt (24 uur) bleef kijken. Dus niet lullen. Alleen ibood is tegenwoordig TERING SLECHT. Dus het boeit me totaal niet meer.
Hmm die krijg ik nie wegquote:
Jup. Wel tof spel overigens. Maar daarna was ik er klaar mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Toen had je toch alleen zo'n spel gekocht
Werkt prima hier.quote:
Epic! die website maakt gewoon geluid als er een nieuwe ibood komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Sherlock of Cpt Obviousquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Epic! die website maakt gewoon geluid als er een nieuwe ibood komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |