SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik lees dat de videokaart niet zo best is?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:05 schreef Woods het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)aanbieding&m4n=27026
Wel een aardig prijsje dacht ik?
[ afbeelding ]
Klopt, Nvidia 530, ik mijn laptopez zit zelfs een 540M of is dat appels en peren?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik lees dat de videokaart niet zo best is?
Wacht even op de huntquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef tralalala het volgende:
Ik wil een mediaspeler maar nu komen ze opeens niet meer voorbij.
Ik zal ibood even voor zijn: die op ibood is class 10. Die jij waarschijnlijk hebt gevonden is class 4 of 6.quote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef RobertNL het volgende:
Wat een aanbiedingDe eerste shop die ik bekijk heeft hem goedkoper
Nu nog wachten op het verwijderen van de posts en argumenten waarom de Ibood van vandaag beter is!
Plegen ze enige research op die ''aanbiedingen'' voordat ze ze op de site zetten? Het lijkt er maar weer eens op dat dat niet het geval is.
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.htmlquote:Op maandag 10 september 2012 00:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zal ibood even voor zijn: die op ibood is class 10. Die jij waarschijnlijk hebt gevonden is class 4 of 6.
Doe mij maar eens een linkje van dezelfde kaart, dus class 10, voor een lagere prijs?
Tja 45 cent.. Dan zou ik alsnog bij ibood bestellen, want daar zijn mijn gegevens al bekend en ik ga niet moeilijk doen om een paar centquote:Op maandag 10 september 2012 00:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html
Inclusief verzending goedkoper en je hebt hem dinsdag in huis. iBOOD levert pas over ruim twee weken.
http://tweakers.net/shopreview/8027/dataio.html
Service is ook vele malen beter.
Voor 45 cent genoegen nemen met de service van Ibood? DataIO is echt een top winkelquote:Op maandag 10 september 2012 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja 45 cent.. Dan zou ik alsnog bij ibood bestellen, want daar zijn mijn gegevens al bekend en ik ga niet moeilijk doen om een paar cent![]()
Ik heb ook die DirtDevil wel eens gekocht. Best goede stofzuiger, maar de bouwkwaliteit laat echt te wensen over. Aan de reacties op iBood te zien de vorige keer, was ik dus zeker niet de enige met problemen van deze aard.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook een Dirt Devil, inderdaad een aanrader!
Mijn ouders hebben die van Ibood.
Heb zelf de ECO versie via de Telegraafwebshop gekocht () Ook fijn dingetje.
Linkje webshop
Ze hebben ook al een home and living shit pagina geloof ik, maar alsnog krijgen wij deze rommel inderdaad. Ik wil gewoon enorme flatscreens, computers, telefoons en versterkers zien. Geen stofzuigers, tandenborstels en kussensquote:Op woensdag 12 september 2012 01:04 schreef zomer86 het volgende:
Waarom is er geen speciale iBood voor vrouwen, moeten wij het weer een dag met deze rommel doen.
Kekke ride ouwequote:Op woensdag 12 september 2012 02:03 schreef guitarist het volgende:
Speciaal voor jullie, een mooie skelter. Komen jullie ook eens achter jullie computer vandaan. http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Sportief dingetje hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 02:03 schreef guitarist het volgende:
Speciaal voor jullie, een mooie skelter. Komen jullie ook eens achter jullie computer vandaan. http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
quote:Onze fanatieke tekstschrijvers zijn hard aan het werk om alles klaar te maken voor de HUNT.......druk druk druk!!
twitter:ibood twitterde op donderdag 13-09-2012 om 15:56:19Er komt weer een HUNT..!! Houd iBOOD goed in de gaten...op Facebook wordt tevens extra info verschaft! Like
Like
http://t.co/8pfYaAqB reageer retweet
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En ik wil nog steeds een wake-up light dus laat maar komen. Wel als het ff kan op zondag
Sla je slag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:28 schreef Waffle het volgende:
Zo'n ding wil ik ook nog steeds kopen, maar wat zijn die dingen moeilijk duur...
Vroegâh wel, nu niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Onufriev het volgende:
Is die hunt echt zo episch? Ik kijk sinds kort pas op ibood..
Dit topic is wel geinig, voor de rest is het bijzonder matig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Onufriev het volgende:
Is die hunt echt zo episch? Ik kijk sinds kort pas op ibood..
zal wel omdat de vorige paar keer dramatisch waren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef Bierie het volgende:
Uh nu doen ze de hunt vooraf aankondigen?! Was toch altijd tot het laatste moment een verrassing altijd?
In welk opzicht? Lage opkomst / interesse?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zal wel omdat de vorige paar keer dramatisch waren.
Ik denk eerder qua aanbiedingen. Misschien dat ze nu iets willen rechtzetten, door de hunt van te voren aan te kondigen. Krijgen ze wat meer aandacht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef Bierie het volgende:
[..]
In welk opzicht? Lage opkomst / interesse?
Zulks een puike rugzak kan je vast wel betal0nquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Loll het volgende:
Verdomme altijd die kut hunt als mijn rekening richting de 0 loopt.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Loll het volgende:
Verdomme altijd die kut hunt als mijn rekening richting de 0 loopt.
Dat verbaast me niets. Bij een club die zo onbeschoft met zijn klanten omgaat, wil op den duur bijna niemand meer iets kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:.
Daarnaast gaat het sowieso niet goed met ibood volgensmij
Precies. Daarnaast zijn de aanbiedingen veeeel minder indrukwekkend dan vroeger, en daarom zullen meer mensen net als ik steeds minder vaak kijken. Terwijl ik vroeger echt geen dag wilde missen, nu sla ik er regelmatig een paar over.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Bij een club die zo onbeschoft met zijn klanten omgaat, wil op den duur bijna niemand meer iets kopen.
Voor sommige mensen geldt dat. Maar als je eenmaal ontdekt hebt dat aankopen regelmatig gezeik opleveren dan doe je dat op den duur ook niet meer.quote:Op maandag 17 september 2012 00:57 schreef Onufriev het volgende:
Is het niet zo dat (helemaal bij de hunt) je bij ibood dingen koopt omdat ze zo goedkoop zijn, en niet eens omdat je ze nodig hebt?
nu al?!quote:Op maandag 17 september 2012 13:30 schreef bork het volgende:
ja, Allwinner A10 MK802+ is onderweg, 14 augustus besteld![]()
![]()
![]()
Tsja dat is nu wel waar gebleken, ik had het echt niet verwacht dat het zoooooooooooooo lang zou duren natuurlijk,quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nu al?!Rechtstreeks uit china was nog een keer zo snel geweest.
En op de dag zelf maar beweren dat het uit China minimaal 14 dagen zou duren, duurder was en niet het zelfdequote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja dat is nu wel waar gebleken, ik had het echt niet verwacht dat het zoooooooooooooo lang zou duren natuurlijk,
En nog goedkoper ook, ik heb hem voor 49 dollar!quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nu al?!Rechtstreeks uit china was nog een keer zo snel geweest.
Haha die gast ken ikquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
Toch genieten, de humor van sommige mensen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
Haha geniaal!!quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |