nu al?!quote:Op maandag 17 september 2012 13:30 schreef bork het volgende:
ja, Allwinner A10 MK802+ is onderweg, 14 augustus besteld![]()
![]()
![]()
Tsja dat is nu wel waar gebleken, ik had het echt niet verwacht dat het zoooooooooooooo lang zou duren natuurlijk,quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nu al?!Rechtstreeks uit china was nog een keer zo snel geweest.
En op de dag zelf maar beweren dat het uit China minimaal 14 dagen zou duren, duurder was en niet het zelfdequote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja dat is nu wel waar gebleken, ik had het echt niet verwacht dat het zoooooooooooooo lang zou duren natuurlijk,
En nog goedkoper ook, ik heb hem voor 49 dollar!quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nu al?!Rechtstreeks uit china was nog een keer zo snel geweest.
Haha die gast ken ikquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
Toch genieten, de humor van sommige mensen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
Haha geniaal!!quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef DaMook het volgende:
Op 17-07 heb ik ze een mailtje gestuurd over dat SOG mes toen. VANDAAG kreeg ik er eindelijk antwoord op. Hoezo slechte klantenservice, bahbah..
Ja belachelijk he, snap zo eigenlijk niet dat die site nog bestaat op deze manierquote:
Ik vind 2 maanden best acceptabelquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, snap zo eigenlijk niet dat die site nog bestaat op deze manier.
Inderdaad. Je betaald af en toe iets minder dus dan moet je het ook met minder service doen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind 2 maanden best acceptabel
Had het al gezienquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |