SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
doe ik al in bedquote:
iel en ik komen je klappenquote:
arbeitenquote:
ok dan nietquote:
ja wat dan aapjequote:
zaterdag/zondag ookquote:Op woensdag 5 september 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
ja even wurftafspraakje toch vrijdag/zaterdagavond
dastan? bietsj? wie?quote:
hoe is het penerboyquote:
mooizo ja hier ook wel lekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 01:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker. Met jou dan happy boy?
Wel beetje dood hier...
Mooizo. En ik bedoel dit topicquote:Op woensdag 5 september 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooizo ja hier ook wel lekker
rip in vrede
weet ik, ik eerde zojuist dit topicquote:Op woensdag 5 september 2012 01:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mooizo. En ik bedoel dit topic
Slaap lekker bro xxxquote:Op woensdag 5 september 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik, ik eerde zojuist dit topic
slapen xx
twitter:JanPiraatAjax4Ever twitterde op woensdag 05-09-2012 om 14:19:32Vanavond halve liters klappen op Utrecht CS, Afgesproken met me boi P_z. Raak me aan, #swag #Kanon reageer retweet
Ik ben iemand die wel wat kan maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef leeell het volgende:
Doen ze op FOK! nog best streng over hoor bietsj, die twittergeintjes
prrrquote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben iemand die wel wat kan maken.
Schoonfamilie.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Omdatappel het volgende:
Heeft iemand nog ideeën waar ik iets kan laten printen van een USB-stick, zonder dat het veel kost?
Iets met opdrachten in moeten leveren, op papier en in kleur, zonder printer. Best lastig.
Mail het. Zij sturen het terug met de post.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In Dordrecht.
Gaat 'm niet worden.
Het moet morgen ingeleverd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Mail het. Zij sturen het terug met de post.
School heb ik al geprobeerd, maar die printer daar print alleen dubbelzijdig en zwartwit voor de leerlingen. Dus dat was geldverspilling.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Flippiee het volgende:
geen school waar je het kan printen? Of https://gratisprint.nl/ dit in de buurt?
Heb ik net op interwebs gekeken. Bibliotheek moet je volgens mij lid van zijn om te kunnen printen, omdat er dan saldo van je pasje moet kunnen worden afgeschreven. En in de supermarkt kan je volgens mij alleen kopiëren toch? Heb nog nooit gehoord dat je daar van een USB-stick kan printen. Is ook alleen de printer, geen PC erbij alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef Flippiee het volgende:
En een bibliotheek of een supermarkt?
Wel gek dat school geen kleur print biedt aan leerlingen
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou gewoon bij een random huis aanbellen en vragen of je alsjeblieft mag printen in kleur of dat zij iemand kennen waar dat wel kan en je er 5 euro voor over hebt. Tsjakka
quote:
Hou je bek homo.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Met jullie vieze tengels van mijn Flips afblijven..
Ik beuk mijn vuist zo diep in je achterste dat komende week niet meer kan lopen.quote:
quote:
Wat wat.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Doe normaal, mannen. Ik ben dan wel al weer weg, kut FOK!.
kusjes.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik beuk mijn vuist zo diep in je achterste dat komende week niet meer kan lopen.
Sorry.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
Kijk nou wat jullie gedaan hebben.
Nee kon je niet vinden. Dat moet AoS doen. Verder is het stuk bij mij dus moet het vanavond maken. Kan niet spelenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Foei.. Heb je me al OP gemaakt op de server?
Hij is nooit online als ik tijd heb. Pfff.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kon je niet vinden. Dat moet AoS doen. Verder is het stuk bij mij dus moet het vanavond maken. Kan niet spelen
Wat is dit voor leugen toen lag ik te seksenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Beach het volgende:
twitter:JanPiraatAjax4Ever twitterde op woensdag 05-09-2012 om 14:19:32Vanavond halve liters klappen op Utrecht CS, Afgesproken met me boi P_z. Raak me aan, #swag #Kanon reageer retweet
He Flipsjen.quote:
Zo nu en dan.quote:
Ja goed hoor met jou? Is inderdaad wel tijdje geleden jaquote:Op woensdag 5 september 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey Patter, lang geleden.Hoe is het?
Ja ook wel hoor. Ik dacht vanochtend nog aan je toen ik door mn whatsapplijst scrollde. Ons laatste bericht was 17 september vorig jaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja goed hoor met jou? Is inderdaad wel tijdje geleden ja
Wtf ik deed dat ook vanochtend toen ik iemand had toegevoegd zag ik opeens jouw naam.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ook wel hoor. Ik dacht vanochtend nog aan je toen ik door mn whatsapplijst scrollde. Ons laatste bericht was 17 september vorig jaar.
Omg. Ik wilde je nog aanspreken maar dacht ik wacht tot de 17e ditdat is leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wtf ik deed dat ook vanochtend toen ik iemand had toegevoegd zag ik opeens jouw naam.
Nog even wachten dusquote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Ik wilde je nog aanspreken maar dacht ik wacht tot de 17e ditdat is leuk.
Ik voel een connectie.
1943 stijlquote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
Gezeik met een trein ergens die stilstond en hele omleiding daarom en 1000 man die in kleine trein probeert te komen #classicNS
quote:
Dat had ik vanmorgen ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
Gezeik met een trein ergens die stilstond en hele omleiding daarom en 1000 man die in kleine trein probeert te komen #classicNS
is goequote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef JanPiraat het volgende:
Leeel, cosmo enzulks 14:15 Adam cs ?
Uhhh nee?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef JanPiraat het volgende:
Leeel, cosmo enzulks 14:15 Adam cs ?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Twee uur lang met puppyogen rondhangen op het werk van mijn broers.
Bovenste twee knoopjes van je bloesje open werkt sneller.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Twee uur lang met puppyogen rondhangen op het werk van mijn broers.
meer knoopjes werkt averechtsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Bovenste twee knoopjes van je bloesje open werkt sneller.
Ze waren heel druk, dus ik heb net zo lang in de weg gelopen tot ze me hielpen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ze je niet meteen hielpen zeg.
Vast niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Bovenste twee knoopjes van je bloesje open werkt sneller.
quote:
je ne parle pas le espanolquote:
Gaat wel momenteelquote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef leeell het volgende:
Beach ouwe schuinsmarcheerder, hoe is het dan
ja topquote:
Inderdaad al die keren dat ik op haar gefapt heb.quote:
Ik in fernandes of zo, triest zegquote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik erachter kwamOpeens was ik aan het lurken in die KLB-SC.
dit ja, deze rivaliseert DontHatequote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan heb je zeker tijd teveel, props.
:S:S:S:Squote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb tijd teveel en ben geestelijk niet 100%, verdenken jullie mij nu?
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
nopquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
ja die ja dank jequote:
hhhehheee.jpgquote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komen
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komen
is ook geheel onnodig, is wel schattig hoorquote:
die snap ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
is ook geheel onnodig, is wel schattig hoor
Weet ikquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach ik vind je een hartstikke lieve en aardige jongeman, leell zit je maar te stangen
ik om 10:30quote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gwn moe
morgen 8:30 beginnen omg
watsermis meisjequote:
Bel je provider, sla ze door de telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stom internet doet het steeds maar 10 seconden.
Gaat via verhuurder. En je mag eigenlijk geen router, dus ik kan zo niks aankaarten.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bel je provider, sla ze door de telefoon
Hoezo zou je geen router mogenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat via verhuurder. En je mag eigenlijk geen router, dus ik kan zo niks aankaarten.
Omdat je volgens hem anders 'botsende IP's' krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen router mogen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat je volgens hem anders 'botsende IP's' krijgt._
Ja, dat was wat ik dacht.quote:
Maar ik heb wel een router nu. Alleen doet mijn router alsof ie geen router is, maar dat bevalt 'm kennelijk niet. M'n router, bedoel ik.quote:
Als je al een router hebt moet je er een switch tussen gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat was wat ik dacht.
[..]
Maar ik heb wel een router nu. Alleen doet mijn router alsof ie geen router is, maar dat bevalt 'm kennelijk niet. M'n router, bedoel ik.
Blijkbaar heeft die man twee series met IP-adressen die worden toegewezen en ik krijg steeds uit de niet werkende serie.
Huilie.
gewn,quote:
quote:
Schatje beter kom je een keer hierheenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Omdatappel het volgende:
Zometeen eindelijk weer naar Furdi.
Niet echt verleidelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Schatje beter kom je een keer hierheen
xxx je mannetje
Je toon is vreselijk uit de pas, of het nu gemeend is of niet.quote:
beach weet beterquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je toon is vreselijk uit de pas, of het nu gemeend is of niet.
Jammerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben toch al gehosseld, weet je toch.
okquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen nu, nagenoeg altijd.
niemand dusquote:
quote:
quote:
gemenerd ;squote:
lobbibobbi Janquote:
helaas jaquote:
geef haar een tik op d'r bil namens mijquote:
nequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geef haar een tik op d'r bil namens mij
kkjong zou jou eens op je bil tikken de volgende keerquote:
is goed xoxoxoxoxoquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kkjong zou jou eens op je bil tikken de volgende keer
lkr kan nie wachte tot dan (L)quote:
je durft toch niet kk malloot x dvquote:
kk weyf durf wel wnr zien danquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef leeell het volgende:
[..]
je durft toch niet kk malloot x dv
huillach waardig ja, heb geen macht meer, helpquote:
vanavond of morgenavond, kkjosti be therequote:
ben vanaf circa 9 uur weg, misschien dat ik nog op cs ben, misschien met de auto naar den haagquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef leeell het volgende:
[..]
vanavond of morgenavond, kkjosti be there
provider bellen en zeggen dat je sneller internet wilt, beetje kkverbinding nu naar mijn kamerquote:
Serieuze opties graag. Het was een serieuze vraag van mijn kant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
provider bellen en zeggen dat je sneller internet wilt, beetje kkverbinding nu naar mijn kamer
ik ben ook serieus, mijn internet is echt zwaar kutquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieuze opties graag. Het was een serieuze vraag van mijn kant.
Maar als ik bel om te zeggen dat ik sneller internet wil (wat niet kan hier), dan heb jij er toch niks aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben ook serieus, mijn internet is echt zwaar kut
daarmee bedoelde ik dat dat de reden is dat ik geen leven heb op dit momentquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar als ik bel om te zeggen dat ik sneller internet wil (wat niet kan hier), dan heb jij er toch niks aan
Maar het gaat over mij en niet over jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarmee bedoelde ik dat dat de reden is dat ik geen leven heb op dit moment
morgen half 8 wurft grquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben vanaf circa 9 uur weg, misschien dat ik nog op cs ben, misschien met de auto naar den haag
idem voor morgen
misschien ok gr grquote:
mij niet steeds afzeggenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe dan? Zonder leven is dat lastig.
legendarische quotequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
iel gaat op de emotionele tour met zijn sig
okquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
meet bij bietsj thuis.jpg
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
Beach fuckerfuckfuck grmrvrlebrh fuck fuck![]()
quote:
Je verklaring botst hiermee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
fuckfuckerfuckingfuckhead fuckfuxk grmnlrlrkabbrbrblbllb fuckingfuckquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik moet bekennen, dat was een autocorrect.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fuckfuckerfuckingfuckhead fuckfuxk grmnlrlrkabbrbrblbllb fuckingfuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |