nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb tijd teveel en ben geestelijk niet 100%, verdenken jullie mij nu?
nopquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb tijd teveel en ben geestelijk niet 100%, verdenken jullie mij nu?
ja die ja dank jequote:
hhhehheee.jpgquote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komen
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komen
is ook geheel onnodig, is wel schattig hoorquote:
die snap ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
is ook geheel onnodig, is wel schattig hoor
Weet ikquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach ik vind je een hartstikke lieve en aardige jongeman, leell zit je maar te stangen
ik om 10:30quote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gwn moe
morgen 8:30 beginnen omg
watsermis meisjequote:
Bel je provider, sla ze door de telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stom internet doet het steeds maar 10 seconden.
Gaat via verhuurder. En je mag eigenlijk geen router, dus ik kan zo niks aankaarten.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bel je provider, sla ze door de telefoon
Hoezo zou je geen router mogenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat via verhuurder. En je mag eigenlijk geen router, dus ik kan zo niks aankaarten.
Omdat je volgens hem anders 'botsende IP's' krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen router mogen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat je volgens hem anders 'botsende IP's' krijgt._
Ja, dat was wat ik dacht.quote:
Maar ik heb wel een router nu. Alleen doet mijn router alsof ie geen router is, maar dat bevalt 'm kennelijk niet. M'n router, bedoel ik.quote:
Als je al een router hebt moet je er een switch tussen gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat was wat ik dacht.
[..]
Maar ik heb wel een router nu. Alleen doet mijn router alsof ie geen router is, maar dat bevalt 'm kennelijk niet. M'n router, bedoel ik.
Blijkbaar heeft die man twee series met IP-adressen die worden toegewezen en ik krijg steeds uit de niet werkende serie.
Huilie.
gewn,quote:
quote:
Schatje beter kom je een keer hierheenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Omdatappel het volgende:
Zometeen eindelijk weer naar Furdi.
Niet echt verleidelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Schatje beter kom je een keer hierheen
xxx je mannetje
Je toon is vreselijk uit de pas, of het nu gemeend is of niet.quote:
beach weet beterquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je toon is vreselijk uit de pas, of het nu gemeend is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |