nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb tijd teveel en ben geestelijk niet 100%, verdenken jullie mij nu?
nopquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb tijd teveel en ben geestelijk niet 100%, verdenken jullie mij nu?
ja die ja dank jequote:
hhhehheee.jpgquote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komen
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want je heb niet genoeg sociale vaardigheden om zo over te komen
is ook geheel onnodig, is wel schattig hoorquote:
die snap ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
is ook geheel onnodig, is wel schattig hoor
Weet ikquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach ik vind je een hartstikke lieve en aardige jongeman, leell zit je maar te stangen
ik om 10:30quote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gwn moe
morgen 8:30 beginnen omg
watsermis meisjequote:
Bel je provider, sla ze door de telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stom internet doet het steeds maar 10 seconden.
Gaat via verhuurder. En je mag eigenlijk geen router, dus ik kan zo niks aankaarten.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bel je provider, sla ze door de telefoon
Hoezo zou je geen router mogenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat via verhuurder. En je mag eigenlijk geen router, dus ik kan zo niks aankaarten.
Omdat je volgens hem anders 'botsende IP's' krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen router mogen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat je volgens hem anders 'botsende IP's' krijgt._
Ja, dat was wat ik dacht.quote:
Maar ik heb wel een router nu. Alleen doet mijn router alsof ie geen router is, maar dat bevalt 'm kennelijk niet. M'n router, bedoel ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |