Sorry.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
Kijk nou wat jullie gedaan hebben.
Nee kon je niet vinden. Dat moet AoS doen. Verder is het stuk bij mij dus moet het vanavond maken. Kan niet spelenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Foei.. Heb je me al OP gemaakt op de server?
Hij is nooit online als ik tijd heb. Pfff.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kon je niet vinden. Dat moet AoS doen. Verder is het stuk bij mij dus moet het vanavond maken. Kan niet spelen
Wat is dit voor leugen toen lag ik te seksenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Beach het volgende:
twitter:JanPiraatAjax4Ever twitterde op woensdag 05-09-2012 om 14:19:32Vanavond halve liters klappen op Utrecht CS, Afgesproken met me boi P_z. Raak me aan, #swag #Kanon reageer retweet
He Flipsjen.quote:
Zo nu en dan.quote:
Ja goed hoor met jou? Is inderdaad wel tijdje geleden jaquote:Op woensdag 5 september 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey Patter, lang geleden.Hoe is het?
Ja ook wel hoor. Ik dacht vanochtend nog aan je toen ik door mn whatsapplijst scrollde. Ons laatste bericht was 17 september vorig jaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja goed hoor met jou? Is inderdaad wel tijdje geleden ja
Wtf ik deed dat ook vanochtend toen ik iemand had toegevoegd zag ik opeens jouw naam.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ook wel hoor. Ik dacht vanochtend nog aan je toen ik door mn whatsapplijst scrollde. Ons laatste bericht was 17 september vorig jaar.
Omg. Ik wilde je nog aanspreken maar dacht ik wacht tot de 17e ditdat is leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wtf ik deed dat ook vanochtend toen ik iemand had toegevoegd zag ik opeens jouw naam.
Nog even wachten dusquote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Ik wilde je nog aanspreken maar dacht ik wacht tot de 17e ditdat is leuk.
Ik voel een connectie.
1943 stijlquote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
Gezeik met een trein ergens die stilstond en hele omleiding daarom en 1000 man die in kleine trein probeert te komen #classicNS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |