Jammerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben toch al gehosseld, weet je toch.
okquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen nu, nagenoeg altijd.
niemand dusquote:
quote:
quote:
gemenerd ;squote:
lobbibobbi Janquote:
helaas jaquote:
geef haar een tik op d'r bil namens mijquote:
nequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geef haar een tik op d'r bil namens mij
kkjong zou jou eens op je bil tikken de volgende keerquote:
is goed xoxoxoxoxoquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kkjong zou jou eens op je bil tikken de volgende keer
lkr kan nie wachte tot dan (L)quote:
je durft toch niet kk malloot x dvquote:
kk weyf durf wel wnr zien danquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef leeell het volgende:
[..]
je durft toch niet kk malloot x dv
huillach waardig ja, heb geen macht meer, helpquote:
vanavond of morgenavond, kkjosti be therequote:
ben vanaf circa 9 uur weg, misschien dat ik nog op cs ben, misschien met de auto naar den haagquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef leeell het volgende:
[..]
vanavond of morgenavond, kkjosti be there
provider bellen en zeggen dat je sneller internet wilt, beetje kkverbinding nu naar mijn kamerquote:
Serieuze opties graag. Het was een serieuze vraag van mijn kant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
provider bellen en zeggen dat je sneller internet wilt, beetje kkverbinding nu naar mijn kamer
ik ben ook serieus, mijn internet is echt zwaar kutquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieuze opties graag. Het was een serieuze vraag van mijn kant.
Maar als ik bel om te zeggen dat ik sneller internet wil (wat niet kan hier), dan heb jij er toch niks aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben ook serieus, mijn internet is echt zwaar kut
daarmee bedoelde ik dat dat de reden is dat ik geen leven heb op dit momentquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar als ik bel om te zeggen dat ik sneller internet wil (wat niet kan hier), dan heb jij er toch niks aan
Maar het gaat over mij en niet over jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarmee bedoelde ik dat dat de reden is dat ik geen leven heb op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |