Super.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zalig spul hoor en sinds ik die volume shampoo gebruik, heb ik net een afrokapsel
In elkander slaan-tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mogelijk geflitst en het is de schuld van post nl
Ik las gefist.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oost indisch dislextischquote:
Ja, echt.quote:
quote:
nee marktplaats is een feestquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme wat is ebay toch een verschrikkelijke site.
Het is ook nooit veranderd sinds 2003 ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Is ook van eBayquote:
quote:
+quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik reed achter een postnl busje en die reed ineens zo langzaam de bocht door dat ik niet meer kon stoppen voor oranje en ik kon ook geen gas meer gevenquote:
Wat de neukquote:
quote:
ja oke kloptquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom gewoon op beiden niet komen, je bent toch geen pauper of wel dan.
Wie?quote:
Nee kneus, ik bedoelde dat sarcastisch. Bestel er dagelijksquote:
quote:
Oh. Ik dacht dat ie al weg wasquote:
sorry hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kneus, ik bedoelde dat sarcastisch. Bestel er dagelijksAllemaal prullaria.
Moet je ook niet doen mevrouw Tli.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kneus, ik bedoelde dat sarcastisch. Bestel er dagelijksAllemaal prullaria.
En ik?quote:
superkutquote:
Ok ik ga nu even huilenquote:
Heb weer een shitload aan telefoon hoesjes besteld, met een kat er opquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen mevrouw Tli.
Nee, dat zoontje hebben ze getest op allergie en die was dus allergisch, dus is ze nog bij ons.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb weer een shitload aan telefoon hoesjes besteld, met een kat er op
Via wat dan? Ik heb iedereen al gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Chai het volgende:
Waarom dan? Kun je niet via via iets proberen te vinden?
Lolquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb weer een shitload aan telefoon hoesjes besteld, met een kat er op
awhquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zoontje hebben ze getest op allergie en die was dus allergisch, dus is ze nog bij ons.
Vind t wel sneu voor K, want Lapje slaapt altijd in haar bed en dat vindt ze heel fijn
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Via wat dan? Ik heb iedereen al gehad
Ik zou echt supergraag willen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
Ja Bobby adopteer haar en dan kan ze op playdates met Bonnie :$
Ik dus ook.. FOLquote:
Ik dus ook niet meer...quote:
Ik heb de mijne ook op MP gekocht. Denk dat je aan de manier hoe mensen mailen en eruit zien/over komen in het echt wel al in de gaten hebt hoe iemand is. Maar het blijft lastig natuurlijk.quote:
Ja zelf kat kopen niet hoor, want dan zorg ik er zelf voor. Alleen bij andere mensen weet je dat dus nooit zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook op MP gekocht. Denk dat je aan de manier hoe mensen mailen en eruit zien/over komen in het echt wel al in de gaten hebt hoe iemand is. Maar het blijft lastig natuurlijk.
Ja hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me nu wel lichtelijk vereerd, mag dat?
Dat kan je toch wel een beetje inschatten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zelf kat kopen niet hoor, want dan zorg ik er zelf voor. Alleen bij andere mensen weet je dat dus nooit zeker.
Eenquote:
quote:
Nee, klopt, al maakten de vorige mensen die kwamen wel een erg goede indruk, hadden altijd katten gehad, tuin afgezet zodat ze er niet uit kon en de dochter was meteen helemaal weg van het katje, dat is in elk geval al fijn om te merken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zelf kat kopen niet hoor, want dan zorg ik er zelf voor. Alleen bij andere mensen weet je dat dus nooit zeker.
Ik had er zondag ook last van ja, en toen was Bonnie er niet bijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
Is niet waar trouwens.. Bobby is gewoon allergisch voor mij, niet voor de kat
Het is nooit Bonnies schuld, ook niet toen je xbox stuk gingquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
Is niet waar trouwens.. Bobby is gewoon allergisch voor mij, niet voor de kat
Kijk.. Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had er zondag ook last van ja, en toen was Bonnie er niet bij
inb4 welke bonnie
Heb je ook gevraagd of ze je op de hoogte houden hoe alles verloopt of wil je dat niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt, al maakten de vorige mensen die kwamen wel een erg goede indruk, hadden altijd katten gehad, tuin afgezet zodat ze er niet uit kon en de dochter was meteen helemaal weg van het katje, dat is in elk geval al fijn om te merken.
Klopt, dat was L's schuldquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nooit Bonnies schuld, ook niet toen je xbox stuk ging
Leuke MI was dat wel hoorquote:
Slangen moeten ook eten toch?quote:
Ik kijk nu niet, maar dat steenpapierschaarspelletje van hem begint toch wel een keer een beetje saai te worden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
Wilders.Blijft toch altijd wel lachen met hem.
De MI wel ja.. Verder not so muchquote:
Lol die heb ik gezien :$quote:
Beertje heet nu Poeky en ze zijn heel blij met haar, ze is graag bij hen in de buurt en moest wel een par dagen wennen, maar nu voelt ze zich helemaal thuisquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd of ze je op de hoogte houden hoe alles verloopt of wil je dat niet?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een lieve kitten??
http://link.marktplaats.nl/592105687
JB en Ado lastig vallen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een lieve kitten??
http://link.marktplaats.nl/592105687
mijn stem krijgt iequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
Wilders.Blijft toch altijd wel lachen met hem.
Leuke dametjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beertje heet nu Poeky en ze zijn heel blij met haar, ze is graag bij hen in de buurt en moest wel een par dagen wennen, maar nu voelt ze zich helemaal thuis
[ afbeelding ]
Minipip heet nu Monkie en woont bij mijn tante en nichtje en mn tante is erg blij met hem, want hij is een grote fan van knuffelen en valt bij haar op schoot of in dr nek in slaap
[ afbeelding ]
En Tijgerttje en Dikkie heten nu Singha en Koshka en wonen in een appartement Bij een vrouw die helemaal weg van ze is, we hebben al een aantal updates gekregen van haar, alleen geen foto's
Ja, vind het wel erg leuk om te horen hoe het gaat enzo
Ik heb al bewust mijn telefoonnummer er niet bij staanquote:
Mohquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beertje heet nu Poeky en ze zijn heel blij met haar, ze is graag bij hen in de buurt en moest wel een par dagen wennen, maar nu voelt ze zich helemaal thuis
[ afbeelding ]
Minipip heet nu Monkie en woont bij mijn tante en nichtje en mn tante is erg blij met hem, want hij is een grote fan van knuffelen en valt bij haar op schoot of in dr nek in slaap
[ afbeelding ]
En Tijgerttje en Dikkie heten nu Singha en Koshka en wonen in een appartement Bij een vrouw die helemaal weg van ze is, we hebben al een aantal updates gekregen van haar, alleen geen foto's
gewoon iets uittrekken en naakt fokkenquote:
Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon iets uittrekken en naakt fokken
ik fok altijd naaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon iets uittrekken en naakt fokken
Wiesda?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat niet weten ?quote:
Ah fijn!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij houdt toch van poesjes?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Fascination het volgende:
Ja, laten we het weer over katten hebben.
Nee, wil een raskat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al bewust mijn telefoonnummer er niet bij staan
Niks voor jou?? Gezellig, een tweede erbij!
Dat ze naakt foktquote:
quote:
quote:
dat wist ik niet neequote:
Arme xboxquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
De MI wel ja.. Verder not so much.. Gosh, wat was ik pissed
[..]
Lol die heb ik gezien :$
Dit is een echte Lapionees!quote:
Nietwaar jij was alquote:
Dus datquote:
Met deze warmte ga ik toch niet met een laag kleding aanquote:
En best wel jaquote:
Ze lijkt op iemandquote:
is die 15quote:
HAAL JB ER ONMIDDELIJK UITquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, d'r is er eentje in de vijver gedonderd
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
is die 15
ik had der veel ouder geschat
wie niet ?quote:
Gore pedoquote:
Walgelijk van jequote:
uh, ik.quote:
Dat zeggen ze altijd. Pedo's dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk van je
Ik ooit eens onbewust op eentje van 13.. Maar die vieze slet zag er uit als iemand van 19/20 ofzo, kutwijf
de hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk van je
Ik ooit eens onbewust op eentje van 13.. Maar die vieze slet zag er uit als iemand van 19/20 ofzo, kutwijf
Ik distantieer mij van deze viezerdsquote:
sorry hoorquote:
Nah, die willen ze graag juist jong :$quote:
Ben jij al 25?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Chai het volgende:
Gelukkig heb ik er altijd al uit gezien als precies mijn leeftijd, goed he.
Jij slaat ze wel neer he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van deze viezerds
Haha ik ook, toen ik 18 was een jongen van 13 gezoend tijdens uitgaan. Godverdomme kut jong leek veel ouder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk van je
Dit dus ehquote:
quote:
owoke ik voelde me al een beetje benno Lquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je dr hele gezicht ziet, zie je wel dat ze 15 is![]()
A en k zijn groter dan zij
Die jongen heeft de nacht van zijn leven gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik ook, toen ik 18 was een jongen van 13 gezoend tijdens uitgaan. Godverdomme kut jong leek veel ouder.
Ik raadde gisteren de leeftijd van de man van een collega goed en toen was ie beledigdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Chai het volgende:
Gelukkig heb ik er altijd al uit gezien als precies mijn leeftijd, goed he.
Is het erg dat ik moest lachen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik ook, toen ik 18 was een jongen van 13 gezoend tijdens uitgaan. Godverdomme kut jong leek veel ouder.
Ja maar dat wil niets zeggen he, ik ben ook mini.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je dr hele gezicht ziet, zie je wel dat ze 15 is![]()
A en k zijn groter dan zij
Haha xD, ja sommige vuillakken schatten je onbewust ouder, want dat komt hen beter uit. Alleen normale mensen zaten altijd goed.quote:
wat een bazenjongquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk voor zo'n jongenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha xD, ja sommige vuillakken schatten je onbewust ouder, want dat komt hen beter uit. Alleen normale mensen zaten altijd goed.
Tli niet, want die vind dat alleen maar lekker.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik raadde gisteren de leeftijd van de man van een collega goed en toen was ie beledigd
Nee achteraf ook om moeten lachen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is het erg dat ik moest lachen?
Geef die jongen geen ongelijk btw
precies die kan maanden lang opscheppen bij zijn vriendjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die jongen heeft de nacht van zijn leven gehad![]()
en dan ook nog geen eens een lelijk wijfquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
wat een bazenjong
op je 13de 18 jarige chicks regelen
Schuldig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tli niet, want die vind dat alleen maar lekker.
Geniale actie welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee achteraf ook om moeten lachen hoorVond het al raar dat hij bij allemaal van die jonge jongens stond, maar dacht misschien neefje ofzo
dat dus niet de eindbaas zoenen maar gewoon een chickquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en dan ook nog geen eens een lelijk wijf![]()
Was je dronken tli?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha xD, ja sommige vuillakken schatten je onbewust ouder, want dat komt hen beter uit. Alleen normale mensen zaten altijd goed.
Nee, een keertje niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en dan ook nog geen eens een lelijk wijf![]()
Was je dronken tli?
Aan wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geniale actie wel
Waarom dacht ik daar verdomme nooit aan vroegah
Nee, klopt,maar vaak Speelt het onbewust op jonge leeftijd nog wel een rol, lengte, als je ouder wordt niet meer, maar als je jong en klein bent, denken mensen soms dat je nog in de groei bent en dus nog jonger dan ze zouden denken als ze puur naar je hoofd zouden kken heb ik t idee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niets zeggen he, ik ben ook mini.
Dat wijfje.quote:
Je valt gewoon op jonge babyfacjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, een keertje niet.Was best helder nog, daarom verbaas ik me er achteraf ook zo over dat ik het echt niet in de gaten had.
gewoon naar de tienerdisco gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geniale actie wel
Waarom dacht ik daar verdomme nooit aan vroegah
Om tegen oudere chicks te zeggen van "Ik ben 18 hoor" toen ik 13 wasquote:
Tienerdisco's.. Echt, gtfo gersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon naar de tienerdisco gaan
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen, jij ziet er eerder jonger uit dan ouder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om tegen oudere chicks te zeggen van "Ik ben 18 hoor" toen ik 13 was
Niet dat iemand dat ook maar had gelooft maaaaar ok
beetje schuifelen enzo op het eind van de avond , toen der tijd was dat baasquote:
True storyquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij ziet er eerder jonger uit dan ouder.
Nee hoor ook gewoon zoenen, maar jij had dat niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
beetje schuifelen enzo op het eind van de avond , toen der tijd was dat baas
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij ziet er eerder jonger uit dan ouder.
Ik heb nog nooit geschuifeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
Ik ben nooit naar kinderdisco's geweest.. Gewoon direct partyhardy en gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
fml weer wat gemistquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor ook gewoon zoenen, maar jij had dat niet door.
Bakkesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopen
True, maar nu vind ik t nog niet leuk.. Over 5 a 10 jaar vast welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? is toch juist fijn. Er oud uit zien kan altijd nog aan het eind van je leven.
Je was unpopular?quote:
hoezo dat nu weer?quote:
In supermarkten wsl, daar zitten altijd domme angstige doosjes die het aan iedereen die eruit ziet als 21 of jonger.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopen
Met schoolfeesten stond ik ook altijd stoer langs de kant een beetje te observeren.quote:
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansenquote:
stijldansenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansen
Kan er geen ruk meer van, nu loop ik gewoon wat te schuren
Nee, dat is ze nuquote:
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met schoolfeesten stond ik ook altijd stoer langs de kant een beetje te observeren.
Coolquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansen
Kan er geen ruk meer van, nu loop ik gewoon wat te schuren
Ja maar bij jou had het een andere reden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.!
daarom GHB 14.gifquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.!
Eenschquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Deze chick zou ik zo hard geven
Fotoboek van Gotclaws
Oh, breek me de bek niet open.quote:
Zag haar gisteren ook idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
Ja, een klap voor dr harsesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
waarom of had je een lekkere danspartner ?quote:
Hoezo dat dan? Vind haar echt lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een klap voor dr harses
Mijn ouders vonden dat nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
waarom of had je een lekkere danspartner ?
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar bij jou had het een andere reden.
vind die oordingen zo lelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
Kun je mooi je tong in steken :$quote:
Oh bah, nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
Dat ze niet met je wouden dansen. Laat maar, ik kan geen grapjes maken.quote:
aawh arme jongenquote:
Arrogante rotkop zit erop en dat haar is gewoon afschuwelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vind haar echt lekker
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, breek me de bek niet open.Met boerenpummels dansen en steeds gejank moeten aanhoren.
Zo groot vind ik ook niet mooi maar kleintjes zou ik best willen hebben, durf het alleen niet.quote:
Misschien wil ze in d'r oren geneukt wordenquote:
iewhquote:
Haha, precies. Je weet gewoon dat ze een bitch is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arrogante rotkop zit erop en dat haar is gewoon afschuwelijk![]()
Maar goed, smaken verschillen
mensenkennisquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, precies. Je weet gewoon dat ze een bitch is.
Wow. Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 11/12 was :$.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
Grapje Fas, ik was soms best een nerdje. Voor mijn 15e was ik echt een nerdje en totaal niet bezig met jongens.
True, dat zie je vooral aan haar wenkbrauwenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, precies. Je weet gewoon dat ze een bitch is.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien wil ze in d'r oren geneukt worden
Niks gewend, deze jongenquote:
SLET.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 11/12 was :$.
damm das vroeg of was ik zo laatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Sletjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind lief een stuk lekkerder eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, dat zie je vooral aan haar wenkbrauwenMaar dan kan ze nog wel lekker zijn.
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt geliktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, dat zie je vooral aan haar wenkbrauwenMaar dan kan ze nog wel lekker zijn.
Hihi, ik weet van wanten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
Mensen die er bitchy uitzien zijn doorgaans veel te braaf.. Beter lief uitziende meisjes.. Die weten van wanten
God jij kan je ook aanstellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt gelikt
dus jij bent eigenlijk een brave hendrik ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
Mensen die er bitchy uitzien zijn doorgaans veel te braaf.. Beter lief uitziende meisjes.. Die weten van wanten
"from beneath you it devours"quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef gers het volgende:
[..]
dus jij bent eigenlijk een brave hendrik ?
inderdaad volgens mij ben jij dan echt een kelderboxkoninginquote:
quote:
bah wat burgelijkquote:
Je moet ook niet met een schilderij zoenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt gelikt
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad volgens mij ben jij dan echt een kelderboxkoningin
Schnitzelkoningquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een schilderij zoenen
Zo rol ikquote:
Die heb ik ook, kom je keertje langs?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
Fas is er zo eentje met zo'n secret S&M room achter haar slaapkamer :$
dat vind ik nou jammerquote:
Nee was ook vroeg. En ik was ook nog niet eens in de puberteit, ik was laat met tieten krijgen en alles.quote:
whats up joekeltjequote:
Ok wanneer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook, kom je keertje langs?
Zou me niets verbazen, neequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
mensen zoals dqod doen daar niet aanquote:
Die pener van jou mag toch niet eens bij mij in de buurt komen, dus heb je uberhaupt niks aan :$quote:
Ja, dan moet je zo'n boek uit de boekenkast trekken en gaat de geheime deur open.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
Wil best Tli's subje zijn hoor :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
mensen zoals dqod doen daar niet aan
Oew! Dat wil ik ook! Wij hebben alleen geen secret rooms meer overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook, kom je keertje langs?
Dan komt het nog een beetje liefkozend overquote:
en natuurlijk de knop indrukken die verstopt zit in het standbeeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zo'n boek uit de boekenkast trekken en gaat de geheime deur open.
OMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Morgen avond? Leg mijn zweepjes al vast klaar
dus jij bent eigenlijk maar saai in bed?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
sletjequote:
Jij wil iedereens subje wel zijnquote:
Dat was al besproken.. Klopt :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus jij bent eigenlijk maar saai in bed?
Ik pas toen ik 24 was. hard knock lifequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij denkt onder bzvquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Ik zou weleens stoute dingen met Yvon Jaspers willen doen. #serieus
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Nah, sommige mensen wil ik pijn doen.. Maar dat heeft dan ook weinig met seks te maken.. Hoewel ik er wel een flinke natte la van zou krijgen, dat welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wil iedereens subje wel zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij denkt onder bzv
Gaat weer over seks.quote:
Zal het morgen wel tegen haar zeggen, mag ik wel eerst he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Nee echt nietquote:
Nooooooohquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik pas toen ik 24 was. hard knock life
damm ik dacht dat ik laat wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo te verwoorden dat het net niet geil isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, sommige mensen wil ik pijn doen.. Maar dat heeft dan ook weinig met seks te maken.. Hoewel ik er wel een flinke natte la van zou krijgen, dat wel
Hoezo morgen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal het morgen wel tegen haar zeggen, mag ik wel eerst he?
kloptquote:
Ben je ookquote:
Respect.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal je wel pics sturen, zo beter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo te verwoorden dat het net niet geil is
Ja ik zie haar vandaag niet meer hoorquote:
Ik bevind me ergens tegen het plafond,quote:
:vquote:
Je woont bij haar in de buurt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik zie haar vandaag niet meer hoor. Tenzij je wilt dat ik het aan die ouders ga vragen
Laten we er een soort van powerstruggle van maken dan.. How's thatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kanLaat mij jou subje maar zijn.
Zij is hier geboren en komt nog regelmatig hier jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je woont bij haar in de buurt?
Oh, dat heb ik eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bevind me ergens tegen het plafond,
dus mwah
Wat is daar trouwens respect aanquote:
Of laten we beide subjes zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we er een soort van powerstruggle van maken dan.. How's that
Is ze in het echt mooier dan op tv?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zij is hier geboren en komt nog regelmatig hier ja
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bevind me ergens tegen het plafond,
dus mwah
Ok, mag ik je dan liefkozend en teder door je haar kroelen? :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of laten we beide subjes zijnZijn we van dat probleem af.
quote:
Dat is natuurlijk een grap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is daar trouwens respect aan?
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.
Ik zou er wel doen, maar wie ben ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ze in het echt mooier dan op tv?
Ik heet geen Nickquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.
Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
Dat je voor die tijd niet gestorven bent van verlangen en nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van je natte la?quote:
Twee subjes zonder Dom kan niet he, ik help graagquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of laten we beide subjes zijnZijn we van dat probleem af.
orginele grap hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |