"from beneath you it devours"quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef gers het volgende:
[..]
dus jij bent eigenlijk een brave hendrik ?
inderdaad volgens mij ben jij dan echt een kelderboxkoninginquote:
quote:
bah wat burgelijkquote:
Je moet ook niet met een schilderij zoenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt gelikt
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad volgens mij ben jij dan echt een kelderboxkoningin
Schnitzelkoningquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een schilderij zoenen
Zo rol ikquote:
Die heb ik ook, kom je keertje langs?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
Fas is er zo eentje met zo'n secret S&M room achter haar slaapkamer :$
dat vind ik nou jammerquote:
Nee was ook vroeg. En ik was ook nog niet eens in de puberteit, ik was laat met tieten krijgen en alles.quote:
whats up joekeltjequote:
Ok wanneer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook, kom je keertje langs?
Zou me niets verbazen, neequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
mensen zoals dqod doen daar niet aanquote:
Die pener van jou mag toch niet eens bij mij in de buurt komen, dus heb je uberhaupt niks aan :$quote:
Ja, dan moet je zo'n boek uit de boekenkast trekken en gaat de geheime deur open.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
Wil best Tli's subje zijn hoor :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
mensen zoals dqod doen daar niet aan
Oew! Dat wil ik ook! Wij hebben alleen geen secret rooms meer overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook, kom je keertje langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |