vind die oordingen zo lelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Deze chick zou ik zo hard geven
Fotoboek van Gotclaws
Kun je mooi je tong in steken :$quote:
Oh bah, nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Deze chick zou ik zo hard geven
Fotoboek van Gotclaws
Dat ze niet met je wouden dansen. Laat maar, ik kan geen grapjes maken.quote:
aawh arme jongenquote:
Arrogante rotkop zit erop en dat haar is gewoon afschuwelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vind haar echt lekker
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, breek me de bek niet open.Met boerenpummels dansen en steeds gejank moeten aanhoren.
Zo groot vind ik ook niet mooi maar kleintjes zou ik best willen hebben, durf het alleen niet.quote:
Misschien wil ze in d'r oren geneukt wordenquote:
iewhquote:
Haha, precies. Je weet gewoon dat ze een bitch is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arrogante rotkop zit erop en dat haar is gewoon afschuwelijk![]()
Maar goed, smaken verschillen
mensenkennisquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, precies. Je weet gewoon dat ze een bitch is.
Wow. Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 11/12 was :$.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
Grapje Fas, ik was soms best een nerdje. Voor mijn 15e was ik echt een nerdje en totaal niet bezig met jongens.
True, dat zie je vooral aan haar wenkbrauwenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, precies. Je weet gewoon dat ze een bitch is.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien wil ze in d'r oren geneukt worden
Niks gewend, deze jongenquote:
SLET.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 11/12 was :$.
damm das vroeg of was ik zo laatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Sletjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind lief een stuk lekkerder eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, dat zie je vooral aan haar wenkbrauwenMaar dan kan ze nog wel lekker zijn.
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt geliktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, dat zie je vooral aan haar wenkbrauwenMaar dan kan ze nog wel lekker zijn.
Hihi, ik weet van wanten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
Mensen die er bitchy uitzien zijn doorgaans veel te braaf.. Beter lief uitziende meisjes.. Die weten van wanten
God jij kan je ook aanstellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt gelikt
dus jij bent eigenlijk een brave hendrik ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
Mensen die er bitchy uitzien zijn doorgaans veel te braaf.. Beter lief uitziende meisjes.. Die weten van wanten
"from beneath you it devours"quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef gers het volgende:
[..]
dus jij bent eigenlijk een brave hendrik ?
inderdaad volgens mij ben jij dan echt een kelderboxkoninginquote:
quote:
bah wat burgelijkquote:
Je moet ook niet met een schilderij zoenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die op d'r wang gaat zoenen, voelt ze het pas na 10 minuten en ondertussen ben jij vergiftigd van alle make-up die je eraf hebt gelikt
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad volgens mij ben jij dan echt een kelderboxkoningin
Schnitzelkoningquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een schilderij zoenen
Zo rol ikquote:
Die heb ik ook, kom je keertje langs?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
Fas is er zo eentje met zo'n secret S&M room achter haar slaapkamer :$
dat vind ik nou jammerquote:
Nee was ook vroeg. En ik was ook nog niet eens in de puberteit, ik was laat met tieten krijgen en alles.quote:
whats up joekeltjequote:
Ok wanneer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook, kom je keertje langs?
Zou me niets verbazen, neequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
mensen zoals dqod doen daar niet aanquote:
Die pener van jou mag toch niet eens bij mij in de buurt komen, dus heb je uberhaupt niks aan :$quote:
Ja, dan moet je zo'n boek uit de boekenkast trekken en gaat de geheime deur open.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
Wil best Tli's subje zijn hoor :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
mensen zoals dqod doen daar niet aan
Oew! Dat wil ik ook! Wij hebben alleen geen secret rooms meer overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook, kom je keertje langs?
Dan komt het nog een beetje liefkozend overquote:
en natuurlijk de knop indrukken die verstopt zit in het standbeeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zo'n boek uit de boekenkast trekken en gaat de geheime deur open.
OMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Morgen avond? Leg mijn zweepjes al vast klaar
dus jij bent eigenlijk maar saai in bed?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
sletjequote:
Jij wil iedereens subje wel zijnquote:
Dat was al besproken.. Klopt :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus jij bent eigenlijk maar saai in bed?
Ik pas toen ik 24 was. hard knock lifequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij denkt onder bzvquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Ik zou weleens stoute dingen met Yvon Jaspers willen doen. #serieus
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Nah, sommige mensen wil ik pijn doen.. Maar dat heeft dan ook weinig met seks te maken.. Hoewel ik er wel een flinke natte la van zou krijgen, dat welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wil iedereens subje wel zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij denkt onder bzv
Gaat weer over seks.quote:
Zal het morgen wel tegen haar zeggen, mag ik wel eerst he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Nee echt nietquote:
Nooooooohquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik pas toen ik 24 was. hard knock life
damm ik dacht dat ik laat wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo te verwoorden dat het net niet geil isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, sommige mensen wil ik pijn doen.. Maar dat heeft dan ook weinig met seks te maken.. Hoewel ik er wel een flinke natte la van zou krijgen, dat wel
Hoezo morgen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal het morgen wel tegen haar zeggen, mag ik wel eerst he?
kloptquote:
Ben je ookquote:
Respect.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal je wel pics sturen, zo beter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo te verwoorden dat het net niet geil is
Ja ik zie haar vandaag niet meer hoorquote:
Ik bevind me ergens tegen het plafond,quote:
:vquote:
Je woont bij haar in de buurt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik zie haar vandaag niet meer hoor. Tenzij je wilt dat ik het aan die ouders ga vragen
Laten we er een soort van powerstruggle van maken dan.. How's thatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kanLaat mij jou subje maar zijn.
Zij is hier geboren en komt nog regelmatig hier jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je woont bij haar in de buurt?
Oh, dat heb ik eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bevind me ergens tegen het plafond,
dus mwah
Wat is daar trouwens respect aanquote:
Of laten we beide subjes zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we er een soort van powerstruggle van maken dan.. How's that
Is ze in het echt mooier dan op tv?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zij is hier geboren en komt nog regelmatig hier ja
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bevind me ergens tegen het plafond,
dus mwah
Ok, mag ik je dan liefkozend en teder door je haar kroelen? :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of laten we beide subjes zijnZijn we van dat probleem af.
quote:
Dat is natuurlijk een grap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is daar trouwens respect aan?
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.
Ik zou er wel doen, maar wie ben ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ze in het echt mooier dan op tv?
Ik heet geen Nickquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.
Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
Dat je voor die tijd niet gestorven bent van verlangen en nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van je natte la?quote:
Twee subjes zonder Dom kan niet he, ik help graagquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of laten we beide subjes zijnZijn we van dat probleem af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |