dat wist ik niet neequote:
Arme xboxquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
De MI wel ja.. Verder not so much.. Gosh, wat was ik pissed
[..]
Lol die heb ik gezien :$
Dit is een echte Lapionees!quote:
Nietwaar jij was alquote:
Dus datquote:
Met deze warmte ga ik toch niet met een laag kleding aanquote:
En best wel jaquote:
Ze lijkt op iemandquote:
is die 15quote:
HAAL JB ER ONMIDDELIJK UITquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, d'r is er eentje in de vijver gedonderd
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
is die 15
ik had der veel ouder geschat
wie niet ?quote:
Gore pedoquote:
Walgelijk van jequote:
uh, ik.quote:
Dat zeggen ze altijd. Pedo's dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk van je
Ik ooit eens onbewust op eentje van 13.. Maar die vieze slet zag er uit als iemand van 19/20 ofzo, kutwijf
de hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk van je
Ik ooit eens onbewust op eentje van 13.. Maar die vieze slet zag er uit als iemand van 19/20 ofzo, kutwijf
Ik distantieer mij van deze viezerdsquote:
sorry hoorquote:
Nah, die willen ze graag juist jong :$quote:
Ben jij al 25?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Chai het volgende:
Gelukkig heb ik er altijd al uit gezien als precies mijn leeftijd, goed he.
Jij slaat ze wel neer he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van deze viezerds
Haha ik ook, toen ik 18 was een jongen van 13 gezoend tijdens uitgaan. Godverdomme kut jong leek veel ouder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk van je
Dit dus ehquote:
quote:
owoke ik voelde me al een beetje benno Lquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je dr hele gezicht ziet, zie je wel dat ze 15 is![]()
A en k zijn groter dan zij
Die jongen heeft de nacht van zijn leven gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik ook, toen ik 18 was een jongen van 13 gezoend tijdens uitgaan. Godverdomme kut jong leek veel ouder.
Ik raadde gisteren de leeftijd van de man van een collega goed en toen was ie beledigdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Chai het volgende:
Gelukkig heb ik er altijd al uit gezien als precies mijn leeftijd, goed he.
Is het erg dat ik moest lachen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik ook, toen ik 18 was een jongen van 13 gezoend tijdens uitgaan. Godverdomme kut jong leek veel ouder.
Ja maar dat wil niets zeggen he, ik ben ook mini.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je dr hele gezicht ziet, zie je wel dat ze 15 is![]()
A en k zijn groter dan zij
Haha xD, ja sommige vuillakken schatten je onbewust ouder, want dat komt hen beter uit. Alleen normale mensen zaten altijd goed.quote:
wat een bazenjongquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk voor zo'n jongenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha xD, ja sommige vuillakken schatten je onbewust ouder, want dat komt hen beter uit. Alleen normale mensen zaten altijd goed.
Tli niet, want die vind dat alleen maar lekker.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik raadde gisteren de leeftijd van de man van een collega goed en toen was ie beledigd
Nee achteraf ook om moeten lachen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is het erg dat ik moest lachen?
Geef die jongen geen ongelijk btw
precies die kan maanden lang opscheppen bij zijn vriendjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die jongen heeft de nacht van zijn leven gehad![]()
en dan ook nog geen eens een lelijk wijfquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
wat een bazenjong
op je 13de 18 jarige chicks regelen
Schuldig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tli niet, want die vind dat alleen maar lekker.
Geniale actie welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee achteraf ook om moeten lachen hoorVond het al raar dat hij bij allemaal van die jonge jongens stond, maar dacht misschien neefje ofzo
dat dus niet de eindbaas zoenen maar gewoon een chickquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en dan ook nog geen eens een lelijk wijf![]()
Was je dronken tli?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha xD, ja sommige vuillakken schatten je onbewust ouder, want dat komt hen beter uit. Alleen normale mensen zaten altijd goed.
Nee, een keertje niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en dan ook nog geen eens een lelijk wijf![]()
Was je dronken tli?
Aan wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geniale actie wel
Waarom dacht ik daar verdomme nooit aan vroegah
Nee, klopt,maar vaak Speelt het onbewust op jonge leeftijd nog wel een rol, lengte, als je ouder wordt niet meer, maar als je jong en klein bent, denken mensen soms dat je nog in de groei bent en dus nog jonger dan ze zouden denken als ze puur naar je hoofd zouden kken heb ik t idee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niets zeggen he, ik ben ook mini.
Dat wijfje.quote:
Je valt gewoon op jonge babyfacjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, een keertje niet.Was best helder nog, daarom verbaas ik me er achteraf ook zo over dat ik het echt niet in de gaten had.
gewoon naar de tienerdisco gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geniale actie wel
Waarom dacht ik daar verdomme nooit aan vroegah
Om tegen oudere chicks te zeggen van "Ik ben 18 hoor" toen ik 13 wasquote:
Tienerdisco's.. Echt, gtfo gersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon naar de tienerdisco gaan
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen, jij ziet er eerder jonger uit dan ouder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om tegen oudere chicks te zeggen van "Ik ben 18 hoor" toen ik 13 was
Niet dat iemand dat ook maar had gelooft maaaaar ok
beetje schuifelen enzo op het eind van de avond , toen der tijd was dat baasquote:
True storyquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij ziet er eerder jonger uit dan ouder.
Nee hoor ook gewoon zoenen, maar jij had dat niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
beetje schuifelen enzo op het eind van de avond , toen der tijd was dat baas
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij ziet er eerder jonger uit dan ouder.
Ik heb nog nooit geschuifeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
Ik ben nooit naar kinderdisco's geweest.. Gewoon direct partyhardy en gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef gers het volgende:
[..]
fml weer wat gemistquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor ook gewoon zoenen, maar jij had dat niet door.
Bakkesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopen
True, maar nu vind ik t nog niet leuk.. Over 5 a 10 jaar vast welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? is toch juist fijn. Er oud uit zien kan altijd nog aan het eind van je leven.
Je was unpopular?quote:
hoezo dat nu weer?quote:
In supermarkten wsl, daar zitten altijd domme angstige doosjes die het aan iedereen die eruit ziet als 21 of jonger.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopen
Met schoolfeesten stond ik ook altijd stoer langs de kant een beetje te observeren.quote:
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansenquote:
stijldansenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansen
Kan er geen ruk meer van, nu loop ik gewoon wat te schuren
Nee, dat is ze nuquote:
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met schoolfeesten stond ik ook altijd stoer langs de kant een beetje te observeren.
Coolquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansen
Kan er geen ruk meer van, nu loop ik gewoon wat te schuren
Ja maar bij jou had het een andere reden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.!
daarom GHB 14.gifquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.!
Eenschquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Deze chick zou ik zo hard geven
Fotoboek van Gotclaws
Oh, breek me de bek niet open.quote:
Zag haar gisteren ook idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
Ja, een klap voor dr harsesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
waarom of had je een lekkere danspartner ?quote:
Hoezo dat dan? Vind haar echt lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een klap voor dr harses
Mijn ouders vonden dat nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
waarom of had je een lekkere danspartner ?
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar bij jou had het een andere reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |