Super.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zalig spul hoor en sinds ik die volume shampoo gebruik, heb ik net een afrokapsel
In elkander slaan-tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mogelijk geflitst en het is de schuld van post nl
Ik las gefist.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oost indisch dislextischquote:
Ja, echt.quote:
quote:
nee marktplaats is een feestquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme wat is ebay toch een verschrikkelijke site.
Het is ook nooit veranderd sinds 2003 ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Is ook van eBayquote:
quote:
+quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik reed achter een postnl busje en die reed ineens zo langzaam de bocht door dat ik niet meer kon stoppen voor oranje en ik kon ook geen gas meer gevenquote:
Wat de neukquote:
quote:
ja oke kloptquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom gewoon op beiden niet komen, je bent toch geen pauper of wel dan.
Wie?quote:
Nee kneus, ik bedoelde dat sarcastisch. Bestel er dagelijksquote:
quote:
Oh. Ik dacht dat ie al weg wasquote:
sorry hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kneus, ik bedoelde dat sarcastisch. Bestel er dagelijksAllemaal prullaria.
Moet je ook niet doen mevrouw Tli.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kneus, ik bedoelde dat sarcastisch. Bestel er dagelijksAllemaal prullaria.
En ik?quote:
superkutquote:
Ok ik ga nu even huilenquote:
Heb weer een shitload aan telefoon hoesjes besteld, met een kat er opquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen mevrouw Tli.
Nee, dat zoontje hebben ze getest op allergie en die was dus allergisch, dus is ze nog bij ons.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb weer een shitload aan telefoon hoesjes besteld, met een kat er op
Via wat dan? Ik heb iedereen al gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Chai het volgende:
Waarom dan? Kun je niet via via iets proberen te vinden?
Lolquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb weer een shitload aan telefoon hoesjes besteld, met een kat er op
awhquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zoontje hebben ze getest op allergie en die was dus allergisch, dus is ze nog bij ons.
Vind t wel sneu voor K, want Lapje slaapt altijd in haar bed en dat vindt ze heel fijn
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Via wat dan? Ik heb iedereen al gehad
Ik zou echt supergraag willen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
Ja Bobby adopteer haar en dan kan ze op playdates met Bonnie :$
Ik dus ook.. FOLquote:
Ik dus ook niet meer...quote:
Ik heb de mijne ook op MP gekocht. Denk dat je aan de manier hoe mensen mailen en eruit zien/over komen in het echt wel al in de gaten hebt hoe iemand is. Maar het blijft lastig natuurlijk.quote:
Ja zelf kat kopen niet hoor, want dan zorg ik er zelf voor. Alleen bij andere mensen weet je dat dus nooit zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook op MP gekocht. Denk dat je aan de manier hoe mensen mailen en eruit zien/over komen in het echt wel al in de gaten hebt hoe iemand is. Maar het blijft lastig natuurlijk.
Ja hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me nu wel lichtelijk vereerd, mag dat?
Dat kan je toch wel een beetje inschatten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zelf kat kopen niet hoor, want dan zorg ik er zelf voor. Alleen bij andere mensen weet je dat dus nooit zeker.
Eenquote:
quote:
Nee, klopt, al maakten de vorige mensen die kwamen wel een erg goede indruk, hadden altijd katten gehad, tuin afgezet zodat ze er niet uit kon en de dochter was meteen helemaal weg van het katje, dat is in elk geval al fijn om te merken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zelf kat kopen niet hoor, want dan zorg ik er zelf voor. Alleen bij andere mensen weet je dat dus nooit zeker.
Ik had er zondag ook last van ja, en toen was Bonnie er niet bijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
Is niet waar trouwens.. Bobby is gewoon allergisch voor mij, niet voor de kat
Het is nooit Bonnies schuld, ook niet toen je xbox stuk gingquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
Is niet waar trouwens.. Bobby is gewoon allergisch voor mij, niet voor de kat
Kijk.. Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had er zondag ook last van ja, en toen was Bonnie er niet bij
inb4 welke bonnie
Heb je ook gevraagd of ze je op de hoogte houden hoe alles verloopt of wil je dat niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt, al maakten de vorige mensen die kwamen wel een erg goede indruk, hadden altijd katten gehad, tuin afgezet zodat ze er niet uit kon en de dochter was meteen helemaal weg van het katje, dat is in elk geval al fijn om te merken.
Klopt, dat was L's schuldquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nooit Bonnies schuld, ook niet toen je xbox stuk ging
Leuke MI was dat wel hoorquote:
Slangen moeten ook eten toch?quote:
Ik kijk nu niet, maar dat steenpapierschaarspelletje van hem begint toch wel een keer een beetje saai te worden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
Wilders.Blijft toch altijd wel lachen met hem.
De MI wel ja.. Verder not so muchquote:
Lol die heb ik gezien :$quote:
Beertje heet nu Poeky en ze zijn heel blij met haar, ze is graag bij hen in de buurt en moest wel een par dagen wennen, maar nu voelt ze zich helemaal thuisquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd of ze je op de hoogte houden hoe alles verloopt of wil je dat niet?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een lieve kitten??
http://link.marktplaats.nl/592105687
JB en Ado lastig vallen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een lieve kitten??
http://link.marktplaats.nl/592105687
mijn stem krijgt iequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
Wilders.Blijft toch altijd wel lachen met hem.
Leuke dametjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beertje heet nu Poeky en ze zijn heel blij met haar, ze is graag bij hen in de buurt en moest wel een par dagen wennen, maar nu voelt ze zich helemaal thuis
[ afbeelding ]
Minipip heet nu Monkie en woont bij mijn tante en nichtje en mn tante is erg blij met hem, want hij is een grote fan van knuffelen en valt bij haar op schoot of in dr nek in slaap
[ afbeelding ]
En Tijgerttje en Dikkie heten nu Singha en Koshka en wonen in een appartement Bij een vrouw die helemaal weg van ze is, we hebben al een aantal updates gekregen van haar, alleen geen foto's
Ja, vind het wel erg leuk om te horen hoe het gaat enzo
Ik heb al bewust mijn telefoonnummer er niet bij staanquote:
Mohquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beertje heet nu Poeky en ze zijn heel blij met haar, ze is graag bij hen in de buurt en moest wel een par dagen wennen, maar nu voelt ze zich helemaal thuis
[ afbeelding ]
Minipip heet nu Monkie en woont bij mijn tante en nichtje en mn tante is erg blij met hem, want hij is een grote fan van knuffelen en valt bij haar op schoot of in dr nek in slaap
[ afbeelding ]
En Tijgerttje en Dikkie heten nu Singha en Koshka en wonen in een appartement Bij een vrouw die helemaal weg van ze is, we hebben al een aantal updates gekregen van haar, alleen geen foto's
gewoon iets uittrekken en naakt fokkenquote:
Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon iets uittrekken en naakt fokken
ik fok altijd naaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon iets uittrekken en naakt fokken
Wiesda?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat niet weten ?quote:
Ah fijn!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij houdt toch van poesjes?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Fascination het volgende:
Ja, laten we het weer over katten hebben.
Nee, wil een raskat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al bewust mijn telefoonnummer er niet bij staan
Niks voor jou?? Gezellig, een tweede erbij!
Dat ze naakt foktquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |