True, maar nu vind ik t nog niet leuk.. Over 5 a 10 jaar vast welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? is toch juist fijn. Er oud uit zien kan altijd nog aan het eind van je leven.
Je was unpopular?quote:
hoezo dat nu weer?quote:
In supermarkten wsl, daar zitten altijd domme angstige doosjes die het aan iedereen die eruit ziet als 21 of jonger.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
dqod moet volgens mij nog haar id laten zien als ze peuken wilt kopen
Met schoolfeesten stond ik ook altijd stoer langs de kant een beetje te observeren.quote:
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansenquote:
stijldansenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansen
Kan er geen ruk meer van, nu loop ik gewoon wat te schuren
Nee, dat is ze nuquote:
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met schoolfeesten stond ik ook altijd stoer langs de kant een beetje te observeren.
Coolquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook geen dansles ofzo gehad? Ik zat op mijn 14e al op stijldansen
Kan er geen ruk meer van, nu loop ik gewoon wat te schuren
Ja maar bij jou had het een andere reden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.!
daarom GHB 14.gifquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stoerder voor te doen dan je was, hoor. Niemand wilde ook met mij schuifelen.!
Eenschquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Deze chick zou ik zo hard geven
Fotoboek van Gotclaws
Oh, breek me de bek niet open.quote:
Zag haar gisteren ook idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
Ja, een klap voor dr harsesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Fotoboek van Gotclaws
waarom of had je een lekkere danspartner ?quote:
Hoezo dat dan? Vind haar echt lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een klap voor dr harses
Mijn ouders vonden dat nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
waarom of had je een lekkere danspartner ?
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar bij jou had het een andere reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |