en natuurlijk de knop indrukken die verstopt zit in het standbeeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zo'n boek uit de boekenkast trekken en gaat de geheime deur open.
OMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Morgen avond? Leg mijn zweepjes al vast klaar
dus jij bent eigenlijk maar saai in bed?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
Mensen die er bitchy uitzien zijn doorgaans veel te braaf.. Beter lief uitziende meisjes.. Die weten van wanten
sletjequote:
Jij wil iedereens subje wel zijnquote:
Dat was al besproken.. Klopt :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus jij bent eigenlijk maar saai in bed?
Ik pas toen ik 24 was. hard knock lifequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 11/12 was :$.
Ik wil niet weten wat jij denkt onder bzvquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Ik zou weleens stoute dingen met Yvon Jaspers willen doen. #serieus
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Nah, sommige mensen wil ik pijn doen.. Maar dat heeft dan ook weinig met seks te maken.. Hoewel ik er wel een flinke natte la van zou krijgen, dat welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wil iedereens subje wel zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij denkt onder bzv
Gaat weer over seks.quote:
Zal het morgen wel tegen haar zeggen, mag ik wel eerst he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
Nee echt nietquote:
Nooooooohquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik pas toen ik 24 was. hard knock life
damm ik dacht dat ik laat wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo te verwoorden dat het net niet geil isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, sommige mensen wil ik pijn doen.. Maar dat heeft dan ook weinig met seks te maken.. Hoewel ik er wel een flinke natte la van zou krijgen, dat wel
Hoezo morgen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal het morgen wel tegen haar zeggen, mag ik wel eerst he?
kloptquote:
Ben je ookquote:
Respect.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal je wel pics sturen, zo beter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo te verwoorden dat het net niet geil is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |