Ja ik zie haar vandaag niet meer hoorquote:
Ik bevind me ergens tegen het plafond,quote:
:vquote:
Je woont bij haar in de buurt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik zie haar vandaag niet meer hoor. Tenzij je wilt dat ik het aan die ouders ga vragen
Laten we er een soort van powerstruggle van maken dan.. How's thatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kanLaat mij jou subje maar zijn.
Zij is hier geboren en komt nog regelmatig hier jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je woont bij haar in de buurt?
Oh, dat heb ik eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bevind me ergens tegen het plafond,
dus mwah
Wat is daar trouwens respect aanquote:
Of laten we beide subjes zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we er een soort van powerstruggle van maken dan.. How's that
Is ze in het echt mooier dan op tv?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zij is hier geboren en komt nog regelmatig hier ja
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bevind me ergens tegen het plafond,
dus mwah
Ok, mag ik je dan liefkozend en teder door je haar kroelen? :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of laten we beide subjes zijnZijn we van dat probleem af.
quote:
Dat is natuurlijk een grap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is daar trouwens respect aan?
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.
Ik zou er wel doen, maar wie ben ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ze in het echt mooier dan op tv?
Ik heet geen Nickquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij denkt dat je bewust hebt gewacht.
Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
Dat je voor die tijd niet gestorven bent van verlangen en nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van je natte la?quote:
Twee subjes zonder Dom kan niet he, ik help graagquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of laten we beide subjes zijnZijn we van dat probleem af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |