Precies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef Doublepain het volgende:
China op 1![]()
Volgensmij zijn het topsporters die het net niet halen dus dan halen ze gewoon een been eraf
Ja ze waren een beetje snelquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topicreeks: RTL Sport Daily met Wilfred Genee
Je hebt beide nieuwe topics aan elkaar gereekst.
bij poker is de sport om zo lang mogelijk wakker te blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Eerst golf, nu poker. Dat zijn geen sporten!
Golf is wel een sport en Fatima ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Eerst golf, nu poker. Dat zijn geen sporten!
En om twee azen te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
bij poker is de sport om zo lang mogelijk wakker te blijven
Dubbel K is ook goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En om twee azen te krijgen.
2 azen zijn niet zalig makend . heb liever suited A-Kquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En om twee azen te krijgen.
Anna Kournikova-combi. Lijkt heel wat, maar je hebt er niks aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
2 azen zijn niet zalig makend . heb liever suited A-K
Misschien kunnen ze dit format aan de Sjeik verkopen. Met Boskamp natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit programma heeft Jan Boskamp nodig.
Met zo'n presentator die onder zijn handdoek goed gefohnd is?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dit format aan de Sjeik verkopen. Met Boskamp natuurlijk
Ja, precies zo'n anchorman ja, het type Wilfred Genee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Met zo'n presentator die onder zijn handdoek goed gefohnd is?
Ja, laten we VI kopiëren..quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit programma heeft Jan Boskamp nodig.
Ik vind dat je daar echt eens over moet ophouden, want jij weet hoe het in elkaar zit!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, precies zo'n anchorman ja, het type Wilfred Genee.
Maar Wilfred zelf is altijd héél loyaal als hij net een contract heeft getekend, stel dat een sjeik hem veel meer biedt zal hij alsnog niet zomaar overstappen.
Jij moet hier niet zo hypocriet gaan doen, want je bent zelf ook voor het geld gegaan, en dan zit je nu de boel op te stoken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar echt eens over moet ophouden, want jij weet hoe het in elkaar zit!
Ik weet het, jij kan heel vals worden, maar jij hebt Willem toch echt een luie profiteur genoemd!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij moet hier niet zo hypocriet gaan doen, want je bent zelf ook voor het geld gegaan, en dan zit je nu de boel op te stoken!
Ik geef slechts mijn mening, en je weet: mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan we in dit topic nou ook al Derksen en Genee napraten?
Nu moet je niet ouwe koeien uit de sloot lopen gaan halen, je wil alleen goedkoop scoren, maar je faalt jammerlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik weet het, jij kan heel vals worden, maar jij hebt Willem toch echt een luie profiteur genoemd!
Jo-Han, waar heb je die TomPSV vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening, en je weet: mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.
http://sigaarsnor.blogspot.nl/quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef Kenju het volgende:
Is de aflevering van gisteren nog terug te zien? Kan het nergens vinden. Alleen maar fragmenten.
Die heb ik uit Brussel Jan, dat zou jij toch moeten wetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jo-Han, waar heb je die TomPSV vandaan gehaald?
Fatima heeft natuurlijk behoorlijke looks maar die stem. Man man man. 30 minuten lang naar een Gooisch hoorspel moeten luisteren. Sacha de Boer meets Eva Jinek meets Fatima.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fatima is echt de meest niksige gast die ik ooit gezien heb. Voegt werkelijk 0,0 toe.
Dat was in eerste instantie de naam van het programma:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet deze reeks eigenlijk Sport Daily terwijl het programma Sport Inside heet?
Misschien kan een mod het even aanpassen.quote:Wilfred Genee krijgt dagelijkse sporttalkshow op RTL 7
HILVERSUM - Wilfred Genee (45) krijgt komend najaar een dagelijkse talkshow bij RTL7. In het najaar komt RTL Sport Daily op de buis, bevestigde een woordvoerster van de zender woensdag
Genee rondt deze week zijn talkshow Tour du Jour af en trok ook veel kijkers met VI Oranje. Wilfred wenste daarom vurig dagelijks zendtijd.
RTL7 gaat RTL Sport Daily elke werkdag tussen 19.00 en 19.30 uur uitzenden, onder meer recht tegenover RTL Boulevard op RTL4 en Hart van Nederland op SBS6.
Volgens de woordvoerster brengt de sportshow, die momenteel in ontwikkeling is, al het sport- en voetbalnieuws van de dag. Dit gebeurt volgens haar op een snelle, prikkelende en soms humoristische wijze.
Voetbal International
Wilfred Genee, die binnenkort voor de tweede keer vader wordt, blijft op de maandag- en vrijdagavonden ook Voetbal International presenteren. Vorig jaar won Voetbal International nog de Gouden Televizier-Ring.
twitter:RTLSportInside twitterde op woensdag 05-09-2012 om 11:41:30Stellingen vandaag: #Oranje pakt 6 punten, #golf als Olympische sport en Russische club wint #ChampionsLeague in 3 jaar http://t.co/ZlTcRRXW reageer retweet
Daar staat alleen een link naar RTLGemist, en die klopt niet.... Ben toch benieuwd wat ze te zeggen hadden over Spa...quote:
Ik gok Humberto Tan.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En zo wordt je de slechtst geklede man van het jaar.
Wie was er trouwens toen de best gelkede man van het jaar?
Jan Kooijemans?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het was één of andere lul uit een soap.
Ik had geen flauw idee, ik weet alleen dat hij weleens heeft gewonnenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het was één of andere lul uit een soap.
ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jij ik en Johannes. En dat is het zo-ongeveer wel.
En de Baron.
Denk het ook niet, ik heb het opstaan, maar echt opletten doe ik niet, meer een soort behang tijdens het FOK!ken, terwijl ik wacht tot DWDD begint.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
dit programma is geen lang leven beschoren vrees ik
Zware overkill aan Derksen en Genee ook . andere sport wordt halfjes behandeld en het voetbal is ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ook niet, ik heb het opstaan, maar echt opletten doe ik niet, meer een soort behang tijdens het FOK!ken, terwijl ik wacht tot DWDD begint.
Poker ook niet echt .quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En golf. Golf is geen sport.
Het niveau is wel een beetje zo dat een paard er de hik van kan krigjen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jij ik en Johannes. En dat is het zo-ongeveer wel.
En de Baron.
Luchtdrukgeweer schieten wel ?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is leuke om te doen (in mijn geval midget-gold dan), maar het is echt geen sport. Net als darts.
JD zit er nu nog om publiek te trekken inderdaad, zijn vervanger zou Iwan van Duren moeten worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik had begrepen dat Johan er niet ELKE dag bij zou zitten, maar als hij er niet zat zouden de kijkcijfers waarschijnlijk nog lager zijn. En die reclame tussendoor duurt te lang en is overbodig bij zo een kort programma, doe dan een wat langer blok ervoor en erna.
Derksen is bijna de reden om niet te kijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik had begrepen dat Johan er niet ELKE dag bij zou zitten, maar als hij er niet zat zouden de kijkcijfers waarschijnlijk nog lager zijn. En die reclame tussendoor duurt te lang en is overbodig bij zo een kort programma, doe dan een wat langer blok ervoor en erna.
Is het niet een beetje te kort? Alles vliegt voorbij en dan nog reclame tussendoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef Evertjan het volgende:
een programma als dit moet groeien Sport aan Tafel begon ook ooit als een programma op de zondagavond met 200.000 kijkers op RTL 5
En naar Doordekken op de toiletten van Van der Valk keken anderhalve man en een paardenkop.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef Evertjan het volgende:
een programma als dit moet groeien Sport aan Tafel begon ook ooit als een programma op de zondagavond met 200.000 kijkers op RTL 5
Waarschijnlijk zitten er een paar fragmenten tussen waar de rechten extra duur bij worden als je ze ook nog online wil laten zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom kan je het nergens geheel terugkijken? Het is toch gewoon een eigen RTL programma?
En waarom heet dit topic nog RTL Sport Daily, als het programma RTL Sport Inside heet?
Zonde, ik had het best een kansje willen geven, maar iedere dag om 19u voor de buis hangen gaat hem niet worden. Zag net een stukje, gedeelte na de reclame. Dat 'waar is het feestje' gebeuren is wel een beetje sneuquote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er een paar fragmenten tussen waar de rechten extra duur bij worden als je ze ook nog online wil laten zien.
Maar veel meer logica kan ik er ook niet in ontdekken.
Het is een perfecte tijd, omdat er dan verder niks op tv is.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
19.00 is ook echt een klotetijd, omdat ik dan nog altijd zit te eten...
Denk op basis van dat kwartiertje wat ik heb gezien ook dat het geen lang leven is beschoren. Zeker als je de kijkcijfers ziet. Zal wel aardig prijzig zijn om te maken nog, Derksen en Genee hebben geen misselijk salaris volgens mij, en ze moet vrijwel alle beelden kopen, aangezien RTL zelf volgens mij van praktisch niks zelf de rechten heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Dit programma gaat 2013 niet halen.
Hier wordt je niet bepaald vrolijk van, denk ook niet dat de kijkcijfers veel zullen stijgen. Het succes van VI wordt veel teveel uitgemolken. Ze moeten ook niet teveel met hun kop op de TV willen anders gaat het tegenstaan.
VI loopt qua kijkcijfers ook al terug, hopelijk gaan ze zich daar weer op concenteren want VI is prima.
We zien dan ook amper beelden. Ze hebben natuurlijk een samenwerkingsverband met Eredivisie live, en kunnen ook zaken zelf schieten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk op basis van dat kwartiertje wat ik heb gezien ook dat het geen lang leven is beschoren. Zeker als je de kijkcijfers ziet. Zal wel aardig prijzig zijn om te maken nog, Derksen en Genee hebben geen misselijk salaris volgens mij, en ze moet vrijwel alle beelden kopen, aangezien RTL zelf volgens mij van praktisch niks zelf de rechten heeft
Vreemd.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers:
Maandag 3 september - 105.000
Dinsdag 4 september - 122.000
Woensdag 5 september - 155.000
Toch stijgende...
Hoeveel zou dit programma moeten halen om te overleven denken jullie?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers:
Toch stijgende...
alles boven de 250.000 kijkers is goed voor RTL7 begrippenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit programma moeten halen om te overleven denken jullie?
De magische "The A-team grens" is leidend...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit programma moeten halen om te overleven denken jullie?
Thuis zie ik Nederland wel winnen, uit wordt een ander verhaal in die heksenketel.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Type-R het volgende:
Wat naïef weer, we gingen af als een gieter paar maanden geleden, maar die Turken pakken we in!
nu is het ook maar de vraag of je ''thuis'' speeltquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Thuis zie ik Nederland wel winnen, uit wordt een ander verhaal in die heksenketel.
Teletekst is informatiever.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:39 schreef Mandéra het volgende:
Gisteren voor het eerst gekeken, vind het wel een leuk en informatief programma, maar alles gaat wel erg snel inderdaad. Heb steeds het idee dat wanneer men dieper op iets wil ingaan, Wilfred gelijk doorgaat naar het volgende item, zal vast met de tijd te maken hebben...
Eens, zag toevallig een paar minuten, maar kon me totaal niet boeien. Bovendien heb ik niks nieuws gehoord.quote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Zonder Genee en Derksen is er niks aan, niet dat het al veel was...
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die mental coach, is dat de neef van Jan Boskamp?
Ik zit maar met een half oog te kijken en dacht ook even dat het Boskamp was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ook heeel even dat het Boskamp was.
Het kijkt vandaag prima weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Eenskijken het volgende:
shot, weer gemist. Was 't nog wat?
Leuk voor in VI, maar ik vind het ook gewoon hier niet in passen, kost teveel zendtijd, die er al niet zoveel is, en denk dat ze meer objectief nieuws moeten brengen, ipv overal de zeer uitgesproken mening van Johan bij. Das 2x per week in VI leuk, maar niet iedere dag. Het van Gaal verhaal is ook redelijk voorspelbaar ondertussenquote:
Geen idee voor dit tijdstip.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Stijgende lijn te pakken.
Wat zou het doel zijn? 300.000 tot 350.000 kijkers?
tijd voor een tabelletjequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:40 schreef Karina het volgende:
De stijgende lijn is weer dalende:
De kijkcijfers:
Donderdag 6 september - 101.000
Maandag 10 september - 95.000
Dinsdag 11 september - 175.000
Woensdag 12 september - 200.000!
Donderdag 13 september - 127.000
Mooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tijd voor een tabelletje
[ afbeelding ]
Je ziet elke week hetzelfde patroon, maar in de tweede week is het net een tikkeltje hoger dan in week één dus volgens mij gaat het niet de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:00 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers:
Donderdag 6 september - 101.000
Maandag 10 september - 95.000
Dinsdag 11 september - 175.000
Woensdag 12 september - 200.000!
Donderdag 13 september - 127.000
Vrijdag 14 september - 113.000
Gaat de verkeerde kant op!
die pakken ze inderdaad even ja .quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben positiefMisschien denken de tegenstanders wel: nou die pakken we wel even en dan gaat het mis.
Kan één wedstrijdje een keer gebeuren. Maar de drie andere ploegen zijn gewoon veel sterker. Is geen schande hoor, dat Ajax het niet gaat halen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben positiefMisschien denken de tegenstanders wel: nou die pakken we wel even en dan gaat het mis.
Nee ze gaan Ajax onderschatten, beetje positief blijven hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die pakken ze inderdaad even ja .
ze laten Ajax even leuk meespelen natuurlijk maar 2 of 3 keer een beetje gas geven en het is zo 3-0quote:Op maandag 17 september 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze gaan Ajax onderschatten, beetje positief blijven hoor
Verstandelijk weet ik dat je gelijk hebt, ik hoop op een wondertjequote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ze laten Ajax even leuk meespelen natuurlijk maar 2 of 3 keer een beetje gas geven en het is zo 3-0
het gaat wel leuk worden hoor, kansen gaan ze ook krijgen denk ik . Maar in the end zal het de tegenstander weinig moeite kosten om ze te verslaan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Verstandelijk weet ik dat je gelijk hebt, ik hoop op een wondertjeEn in ieder geval op een leuke wedstrijd, leuke wedstrijdEN.
Iwan gelukkig welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Barend heeft dus echt geen verstand van wielrennen.
Ik zag het, maar gisteren was er toch ook geen "echte" uitzending vanwege het voetballen dacht ik? Daarom heb ik het niet gepost ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
gisteren een dieptepunt qua kijkers.
Elke keer als ik een post wil maken is het programma alweer afgelopen, zo snel gaat het allemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna alle posts over dit programma gaan over de kijkcijfers...
Laten we wel wezen, het is dan eigenlijk ook een ontzettend kutprogramma. 'VI & Friends', met Derksen die alles behalve voetbal B-sporten vindt, en beelden hebben ze amper, dus ze kunnen vrijwel niets van wedstrijd fragmenten laten zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna alle posts over dit programma gaan over de kijkcijfers...
Alleen weet Genee ondanks dat nog Tour du Jour te presenteren, buiten zijn vakgebied.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:24 schreef Catch_me het volgende:
Die genee met z'n paardenmuil weet evenveel van andere sporten dan voetbal af als frits wester van politiek weet, geen hont.
Zo eindigt Ronaldinho nou ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Zeker, ik zat nog even te googelen en zag nog wat foto's, wat erg. En hij is pas 36
Ook in de laatste jaren van z'n carrière was hij te dik hoor. In 2006 was hij minstens 10kg te zwaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
vind het vreselijk om te zien hoe die er nu uitziet.
als je dat afzet tegen zijn gloriejaren
beetje zoals Kluivert . deed toen die jong was alles op talent en zijn lichaam , hoefde niks te onderhouden, toen die dat wel moest kon die het niet opbrengen .quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Je zag wel dat hij aanleg had om dik te worden, reden temeer voor hem om wat beter op te letten, maar helaas niet gelukt blijkbaar.
en toch nog een paar goaltjes maken op dat wkquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook in de laatste jaren van z'n carrière was hij te dik hoor. In 2006 was hij minstens 10kg te zwaar.
[ afbeelding ]
Puur op klassequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
en toch nog een paar goaltjes maken op dat wk
Dat is niet helemaal waar. Kluivert heeft in een oefenwedstrijd gewoon een charge op zijn knie te verduren gekregen, en is daar feitelijk nooit meer van hersteld. Door zijn talent kon hij nog een effe volhouden, aangezien hij op bijv. trainingen wel altijd erg veel indruk maakte. Maar die knie was in het laatste jaar bij Barca al verrot. Misschien dat hij met hard werken wat meer had kunnen doen. Maar op topniveau? Dat niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
beetje zoals Kluivert . deed toen die jong was alles op talent en zijn lichaam , hoefde niks te onderhouden, toen die dat wel moest kon die het niet opbrengen .
Kwamen daarna ook al verhalen over hem dat hij eindelijk niet meer bier in zijn Coca Cola blikje hoefde te doen, die heeft met zijn schildklier problemen gewoon even flink lopen vreten en dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Je zag wel dat hij aanleg had om dik te worden, reden temeer voor hem om wat beter op te letten, maar helaas niet gelukt blijkbaar.
Voor haar TV-optredens krijgt ze ook geld toegeschoven. En het zou ook zomaar kunnen dat ze betaald wordt om mee te doen aan die tournooien door degeen de partij die het uitzend/produceert. Anders is het voor Nederlandse kijkers niet meer interessant.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat hele Fatima de Moreira gedoe ook niet met haar pokeren, wat boeit ons dat nou hoe ze het doet bij een of ander pokertoernooitje aan de Riviera ??
Trouwens, heeft dat mens zoveel verdiend met hockeyen dat ze nu voor de rest van haar leven kan blijven pokeren ???
twitter:RTLSportInside twitterde op donderdag 11-10-2012 om 16:30:48Kijk straks om 18.00 naar #RTLsportinside .Dan bespreken @KoertWesterman @dnelissen en Johan Derksen al het nieuws over de zaak Armstrong. reageer retweet
Of Dekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kan niemand anders dan Boogerd zijn.
Erik bedoel je? Die schijnt van nature een hoge hematocrietwaarde te hebben...hij had dus niet zoveel aan epo.quote:
Oja die testte positief door een te hoog Hematocriet gehalte omdat het stuwbandje te strak zatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Erik bedoel je? Die schijnt van nature een hoog hematocrietgehalte te hebben...hij had dus niet zoveel aan epo.
Derksen zit al te fappen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef Zipportal het volgende:
Rabobank trekt stekker uit wielerploeg. Dat wordt weer een Rabobank bash in VI/SI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |