Precies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef Doublepain het volgende:
China op 1![]()
Volgensmij zijn het topsporters die het net niet halen dus dan halen ze gewoon een been eraf
Ja ze waren een beetje snelquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topicreeks: RTL Sport Daily met Wilfred Genee
Je hebt beide nieuwe topics aan elkaar gereekst.
bij poker is de sport om zo lang mogelijk wakker te blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Eerst golf, nu poker. Dat zijn geen sporten!
Golf is wel een sport en Fatima ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Eerst golf, nu poker. Dat zijn geen sporten!
En om twee azen te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
bij poker is de sport om zo lang mogelijk wakker te blijven
Dubbel K is ook goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En om twee azen te krijgen.
2 azen zijn niet zalig makend . heb liever suited A-Kquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En om twee azen te krijgen.
Anna Kournikova-combi. Lijkt heel wat, maar je hebt er niks aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
2 azen zijn niet zalig makend . heb liever suited A-K
Misschien kunnen ze dit format aan de Sjeik verkopen. Met Boskamp natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit programma heeft Jan Boskamp nodig.
Met zo'n presentator die onder zijn handdoek goed gefohnd is?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dit format aan de Sjeik verkopen. Met Boskamp natuurlijk
Ja, precies zo'n anchorman ja, het type Wilfred Genee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Met zo'n presentator die onder zijn handdoek goed gefohnd is?
Ja, laten we VI kopiëren..quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit programma heeft Jan Boskamp nodig.
Ik vind dat je daar echt eens over moet ophouden, want jij weet hoe het in elkaar zit!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, precies zo'n anchorman ja, het type Wilfred Genee.
Maar Wilfred zelf is altijd héél loyaal als hij net een contract heeft getekend, stel dat een sjeik hem veel meer biedt zal hij alsnog niet zomaar overstappen.
Jij moet hier niet zo hypocriet gaan doen, want je bent zelf ook voor het geld gegaan, en dan zit je nu de boel op te stoken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar echt eens over moet ophouden, want jij weet hoe het in elkaar zit!
Ik weet het, jij kan heel vals worden, maar jij hebt Willem toch echt een luie profiteur genoemd!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij moet hier niet zo hypocriet gaan doen, want je bent zelf ook voor het geld gegaan, en dan zit je nu de boel op te stoken!
Ik geef slechts mijn mening, en je weet: mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan we in dit topic nou ook al Derksen en Genee napraten?
Nu moet je niet ouwe koeien uit de sloot lopen gaan halen, je wil alleen goedkoop scoren, maar je faalt jammerlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik weet het, jij kan heel vals worden, maar jij hebt Willem toch echt een luie profiteur genoemd!
Jo-Han, waar heb je die TomPSV vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening, en je weet: mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.
http://sigaarsnor.blogspot.nl/quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef Kenju het volgende:
Is de aflevering van gisteren nog terug te zien? Kan het nergens vinden. Alleen maar fragmenten.
Die heb ik uit Brussel Jan, dat zou jij toch moeten wetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jo-Han, waar heb je die TomPSV vandaan gehaald?
Fatima heeft natuurlijk behoorlijke looks maar die stem. Man man man. 30 minuten lang naar een Gooisch hoorspel moeten luisteren. Sacha de Boer meets Eva Jinek meets Fatima.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fatima is echt de meest niksige gast die ik ooit gezien heb. Voegt werkelijk 0,0 toe.
Dat was in eerste instantie de naam van het programma:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet deze reeks eigenlijk Sport Daily terwijl het programma Sport Inside heet?
Misschien kan een mod het even aanpassen.quote:Wilfred Genee krijgt dagelijkse sporttalkshow op RTL 7
HILVERSUM - Wilfred Genee (45) krijgt komend najaar een dagelijkse talkshow bij RTL7. In het najaar komt RTL Sport Daily op de buis, bevestigde een woordvoerster van de zender woensdag
Genee rondt deze week zijn talkshow Tour du Jour af en trok ook veel kijkers met VI Oranje. Wilfred wenste daarom vurig dagelijks zendtijd.
RTL7 gaat RTL Sport Daily elke werkdag tussen 19.00 en 19.30 uur uitzenden, onder meer recht tegenover RTL Boulevard op RTL4 en Hart van Nederland op SBS6.
Volgens de woordvoerster brengt de sportshow, die momenteel in ontwikkeling is, al het sport- en voetbalnieuws van de dag. Dit gebeurt volgens haar op een snelle, prikkelende en soms humoristische wijze.
Voetbal International
Wilfred Genee, die binnenkort voor de tweede keer vader wordt, blijft op de maandag- en vrijdagavonden ook Voetbal International presenteren. Vorig jaar won Voetbal International nog de Gouden Televizier-Ring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |