Ik zag het, maar gisteren was er toch ook geen "echte" uitzending vanwege het voetballen dacht ik? Daarom heb ik het niet gepost ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
gisteren een dieptepunt qua kijkers.
Elke keer als ik een post wil maken is het programma alweer afgelopen, zo snel gaat het allemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna alle posts over dit programma gaan over de kijkcijfers...
Laten we wel wezen, het is dan eigenlijk ook een ontzettend kutprogramma. 'VI & Friends', met Derksen die alles behalve voetbal B-sporten vindt, en beelden hebben ze amper, dus ze kunnen vrijwel niets van wedstrijd fragmenten laten zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna alle posts over dit programma gaan over de kijkcijfers...
Alleen weet Genee ondanks dat nog Tour du Jour te presenteren, buiten zijn vakgebied.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:24 schreef Catch_me het volgende:
Die genee met z'n paardenmuil weet evenveel van andere sporten dan voetbal af als frits wester van politiek weet, geen hont.
Zo eindigt Ronaldinho nou ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Zeker, ik zat nog even te googelen en zag nog wat foto's, wat erg. En hij is pas 36
Ook in de laatste jaren van z'n carrière was hij te dik hoor. In 2006 was hij minstens 10kg te zwaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
vind het vreselijk om te zien hoe die er nu uitziet.
als je dat afzet tegen zijn gloriejaren
beetje zoals Kluivert . deed toen die jong was alles op talent en zijn lichaam , hoefde niks te onderhouden, toen die dat wel moest kon die het niet opbrengen .quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Je zag wel dat hij aanleg had om dik te worden, reden temeer voor hem om wat beter op te letten, maar helaas niet gelukt blijkbaar.
en toch nog een paar goaltjes maken op dat wkquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook in de laatste jaren van z'n carrière was hij te dik hoor. In 2006 was hij minstens 10kg te zwaar.
[ afbeelding ]
Puur op klassequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
en toch nog een paar goaltjes maken op dat wk
Dat is niet helemaal waar. Kluivert heeft in een oefenwedstrijd gewoon een charge op zijn knie te verduren gekregen, en is daar feitelijk nooit meer van hersteld. Door zijn talent kon hij nog een effe volhouden, aangezien hij op bijv. trainingen wel altijd erg veel indruk maakte. Maar die knie was in het laatste jaar bij Barca al verrot. Misschien dat hij met hard werken wat meer had kunnen doen. Maar op topniveau? Dat niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
beetje zoals Kluivert . deed toen die jong was alles op talent en zijn lichaam , hoefde niks te onderhouden, toen die dat wel moest kon die het niet opbrengen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |