Het is een perfecte tijd, omdat er dan verder niks op tv is.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
19.00 is ook echt een klotetijd, omdat ik dan nog altijd zit te eten...
Denk op basis van dat kwartiertje wat ik heb gezien ook dat het geen lang leven is beschoren. Zeker als je de kijkcijfers ziet. Zal wel aardig prijzig zijn om te maken nog, Derksen en Genee hebben geen misselijk salaris volgens mij, en ze moet vrijwel alle beelden kopen, aangezien RTL zelf volgens mij van praktisch niks zelf de rechten heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Dit programma gaat 2013 niet halen.
Hier wordt je niet bepaald vrolijk van, denk ook niet dat de kijkcijfers veel zullen stijgen. Het succes van VI wordt veel teveel uitgemolken. Ze moeten ook niet teveel met hun kop op de TV willen anders gaat het tegenstaan.
VI loopt qua kijkcijfers ook al terug, hopelijk gaan ze zich daar weer op concenteren want VI is prima.
We zien dan ook amper beelden. Ze hebben natuurlijk een samenwerkingsverband met Eredivisie live, en kunnen ook zaken zelf schieten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk op basis van dat kwartiertje wat ik heb gezien ook dat het geen lang leven is beschoren. Zeker als je de kijkcijfers ziet. Zal wel aardig prijzig zijn om te maken nog, Derksen en Genee hebben geen misselijk salaris volgens mij, en ze moet vrijwel alle beelden kopen, aangezien RTL zelf volgens mij van praktisch niks zelf de rechten heeft
Vreemd.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers:
Maandag 3 september - 105.000
Dinsdag 4 september - 122.000
Woensdag 5 september - 155.000
Toch stijgende...
Hoeveel zou dit programma moeten halen om te overleven denken jullie?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers:
Maandag 3 september - 105.000
Dinsdag 4 september - 122.000
Woensdag 5 september - 155.000
Toch stijgende...
alles boven de 250.000 kijkers is goed voor RTL7 begrippenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit programma moeten halen om te overleven denken jullie?
De magische "The A-team grens" is leidend...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit programma moeten halen om te overleven denken jullie?
Thuis zie ik Nederland wel winnen, uit wordt een ander verhaal in die heksenketel.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Type-R het volgende:
Wat naïef weer, we gingen af als een gieter paar maanden geleden, maar die Turken pakken we in!
nu is het ook maar de vraag of je ''thuis'' speeltquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Thuis zie ik Nederland wel winnen, uit wordt een ander verhaal in die heksenketel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |