quote:Of all the Cobra variants the 427 Semi/Competition or S/C is the most desirable series. Built from Shelby's competition production line, these were purposeful race-cars that were prepared at the last minute for the road.
The story of the Cobra begins as early as 1959 when Carol Shelby raced for Aston Martin, winning the 24 Hours of Le Mans. Along the way he probably took notice of a well performing AC Ace that would become a foundation for his next venture.
After quitting racing, he return to America to build his own sportscar, turning to Charles Hurlock of AC Cars to supply a chassis and body that was suitable for the new 260 cubic inch Ford V8. After considerable racing success, Ford provided the even larger 427 FE engine. By 1965, chief engineer Ken Miles wanted to fit thengine to win SCCA’s A Production Class and stay ahead of the Corvette Grand Sport.
The Ford 427 was actually a 425 cubic inch V8 developed for the 427 NASCAR regulations. These were strictly race engines with solid lifters and became know for their side oil passage that sent oil to crank first before the valvetrain. Somewhere around 400 bhp was realized.
With assistance from Ford and AC Cars, the team at Shelby American modified the existing AC chassis design to accommodate the big block engine. The completed design was called the mark III chassis was manufactured with larger and wider spaced chassis rails. Shelby ordered 100 of these from AC Cars.
Due to the weight of the engine the brakes and suspension were also upgraded. The body was featured prominent wheel arches to fit wider magnesium wheels and tires. Competition features included an oil cooler, side exhausts, large fuel filler, 42-gallon fuel tank, front jacking points and a roll bar.
Naturally, the 427 Cobra was expected to compete at the top level of motorsport and abroad. Shelby went into immediate production, finishing just over 50 cars when bad news struck. The FIA visited and was unsatisfied with the minimum number of cars required to homologate the 427 in the World Sports Car Championship. Needing 100 cars or more, Shelby's market to was immediately slashed, he cancelled his order with AC, but still had 53 big block Cobras nearly completed.
Naturally some of these cars were sold in primer to American teams and drivers but 34 chassis were still without a home. Shelby’s east coast representative, Charles Beidler, suggested they paint the remaining cars and offer them as the fastest street car in the world.
Not soon after Shelby started fitting the cars with production windscreens. Out of 53 Cobras, CSX3001 through CSX3053, three were sent to Ford, 19 were sold for competition and the rest were converted for road use.
On the road, the S/C was a radical machine. Sports Car Graphic magazine editor Jerry Titus reached 0-100 mph in 13.2 seconds. By comparison the nearest Aston Martin of the day was barely capable of less then twenty seconds.
Due to the very limited production, original S/Cs are a rare sight. Only Shelby's personal Super Snake was faster, using twin turbochargers to offer 800 bhp.
Read more at http://www.supercars.net/cars/1741.html#0aLdc7oguzUrwzpk.99
quote:Sales and Chassis
Finished in March 1965 in Hertz Gold. Offered by Dick Walters Ford for several years before being purchased by Mr. Turner who kept it until 2010 with less than 3,900 miles from new. Displayed at the SAAC-15 Meet in Dearborn, Michigan. Sold at Gooding & Co's Scottsdale Auction for $935,000 USD with an estimate of $1,800,000 - $2,500,000 USD.
CSX3035-Offed at Dana Mecum's 2009 Original Spring Classic Auction, No Sale @ $1,300,000 USD. Described as "nvoiced on December 2, 1965 and ordered through Carroll Shelby’s Hi-Performance Motors on May 9, 1966, Shelby Cobra CSX3034 was completed on June 6, 1966 and picked up at the factory by its first owner Dale Kelley. Built to S/C specifications and finished in White with a Black interior, Black side pipes and equipped with quick jacks, it was traded by Kelley in 1968 to Bill Watkins Ford of Scottsdale. The car was purchased by Michael L. Shoen, who later authored the master historical work The Cobra-Ferrari Wars.
Shoen added a Blue stripe to the car which nicely harmonized with its Black exhaust and chromed roll bar. It won a Phoenix concours event in 1969 and ran some autocrosses until 1970, when Schoen advertised it for sale with the following description:
“’66 427 Cobra S/C. Factory competition model set up for the street. White/blue stripe. Front/rear sway bars, rebuilt suspension, new Konis, big Halibrands, 42 gallon tank, three fuel pumps, competition brakes, roll bar, differential/engine/oil coolers, headers, transistorized. New transmission, balanced, blueprinted, side-oiling 427 dyno-built by Holman and Moody. $8000 cash or with spares, $9000.”
3034 was shipped by its fifth owner, Gary Yahnke, to Mike McCluskey for restoration in 1977, during which it was repainted Black. It then went through several hands, winning a first place trophy at the Northeast Fall Rally in 1979. It appeared at the 1992 Lime Rock Vintage Fall Festival still in Black with Black sidepipes, chrome roll bar and quick jacks. It was then purchased by its ninth owner in 2000, fitted with new leather seats, repainted in its present Guardsman Blue with White stripes, and shown at SAAC 27, where it won the People’s Choice award."
CSX3045 - Sold with a competition exhaust, this car's second owner, Doug Carsen, raced it in SCCA events. By 1979 it was painted Guardsman Blue paint and offered for sale with 10,400 miles. By the eighties it was put in the collection of John Mozart and underwent an impressive resoration. It was sold in this condition with a genuine 17,000 miles on the odometer by RM Auctions at their 2007 Arizona sale for $1,430,000 USD.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
De uitlaat zit er toch net achter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:34 schreef Anne het volgende:
Zie ik nu trouwens goed aan de foto's dat het niet uitmaakt of de bijrijd(st)er de pijp uit gaat.
Dan zou de bestuurder 't ook niet hoeven hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:50 schreef daNpy het volgende:
Je kan toch alleen maar rechtdoor met die Amerikaanse zwabberkasten
Aan de postcode te zien, zit ik bijna naast het bedrijf die de auto aanbiedtquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef blup het volgende:
Trouwens, kunnen we met z'n allen een afspreken dat we niet zo bizar veel geld betalen voor een 2e hands en oude golf?
klik
Correctiequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:30 schreef blup het volgende:
Ysselsteyn is nog wel een stukje van ju vandaan.
Ik zit er letterlijk naast, dorp verderop.
Maar kom op, voor dat bedrag heb je een nieuwe Mito, DS3, Fiesta, Clio, Ibiza, Polo, Ibiza belastingvrije dieszel.
Openbare weg != circuit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef Anne het volgende:
Die mensen rijden vast ook weer naar huis. Verklaar dat eens.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef daNpy het volgende:
't is een auto voor 1 bestuurder op het circuit. Op de openbare weg is het sowieso nodig. Dat ze toevallig met zijn allen op een circuit aan het toeren zijn, is toeval. Sowieso het feit dat ze allemaal zonder helm rijden verraad al dat er geen gas gegeven wordt.
Daar moest staan niet nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
[..].
Maar goed. Da's afbreuk aan het origineel-zijnde zeker.
Dat is al snel geloof ik.quote:
gebruik die ontheffing van de gordelplicht dan maar goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
auto is weer klaar
hydraulica gefixt,nieuwe bedrading,APK en grote beurt gehad.
alleen volgende maand nog ff nieuwe turbo erin, die lekt blijkbaar.
en ik ben aangenomen als pakketbezorger
oh leuk, je krijgt een ontheffing voor de gordelplicht
Da's lekker vlot.. kan hij niet ergens anders eerder geholpen worden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef Anne het volgende:
Het ziekenhuis weet eindelijk welke behandeling gepast is voor mijn broertje. En hij kan terecht in... Maart!!.
je gaat toch niet 80 keer per dag dat ding om doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef densmee het volgende:
[..]
gebruik die ontheffing van de gordelplicht dan maar goed.
Vak leren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je gaat toch niet 80 keer per dag dat ding om doen?
ben ik mee bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
in dat geval....... goedemorgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, hazeslaapje gedaan, nog anderhalf uur, dan mag ik weer beginnen; nightshift
hebben ze geen uitzondering ingevoerd voor jou dat het bij jou alleen boven de 130 mag?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn wel voorwaarden aan verbonden hoor, mag alleen binnen de bebouwde kom tijdens het werk en met een max snelheid van 30km/h .
maar harder ga je toch niet als je steeds moet stoppen
echt fatsoenlijke niet nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
Behalve troostwijk en BVA, zijn er nog meer van die inboedel-veilingsites? Ik zoek wat autogaragemateriaal..
wat snap je niet aan "bitch maar tegen een ander" ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef densmee het volgende:
[..]
hebben ze geen uitzondering ingevoerd voor jou dat het bij jou alleen boven de 130 mag?
bij 30 is de blijvende schade niet zo groot namelijk
dat stukje van af de Wquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "bitch maar tegen een ander" ?
nee, ik doe dan ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat densmee zich iets op laat leggen sowieso.
En terecht. Je vraagt er om.
het is meer GrunningsTokkiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef ook_gek het volgende:
RELLUH RELLUH!!!!!
Net als vroeger hakkuh!!! BITCH!
GrunnigsTrots <-- met zo een username vraag je er om BITCH!
Ah het is dus een intilt BITCHquote:
UR getting it wrong; vanmorgen om 05.00 was goedemorgen, 07.00 begonnen tot 13.00, toen 2 uur geslapen, tis nu 16.06, en om 17.00 ga ik weer beginnen tot 03.00, en daarna is het zo rond 11.00 uur (17.00 jullie tijd) weer goedemorgenquote:
oke ik ben er al tijden uit hier, maar jij zit in een andere tijdzone? Of begin ik lijpt te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
UR getting it wrong; vanmorgen om 05.00 was goedemorgen, 07.00 begonnen tot 13.00, toen 2 uur geslapen, tis nu 16.06, en om 17.00 ga ik weer beginnen tot 03.00, en daarna is het zo rond 11.00 uur (17.00 jullie tijd) weer goedemorgen
huh wat?quote:
SD is gewoon in Nederland hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik ben er al tijden uit hier, maar jij zit in een andere tijdzone? Of begin ik lijpt te worden.
ja maar ben nu ouder en verstandiger dus minder lijp. Tikje gekkig maar wel knuffelbaar.quote:
je gaat nu toch niet mij zitten bitchen hequote:
ik mis nog altijd de spellings controle op fok trouwens!quote:
Da's een ander voor vrijgezel. Ofnie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ben nu ouder en verstandiger dus minder lijp. Tikje gekkig maar wel knuffelbaar.
hihi
nee hoor lijpe plofkipquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat nu toch niet mij zitten bitchen he
Uhuh, lul je er maar uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mis nog altijd de spellings controle op fok trouwens!
Mag dat alleen maar als je vrijgezel bentquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's een ander voor vrijgezel. Ofnie?
Jij denkt echt dat ik het alleen op fok heb he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh, lul je er maar uit. Daar trapt Anne niet in, niet.
hey graaf machine fappertje, doen we effe dimmen? Anders moet ik optreden!quote:
Woeha, ik mis letterlijk en figuurlijk een heel woord, maar ik ben blij dat je 'm begrijptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag dat alleen maar als je vrijgezel bent
Nu weet ik dan ook meteen waarom mijn relaties zonder reden opeens stoppen
jep, 8 weken slavenarbeid in de Caraiben (-6 uur). blader maar wat SC's terug, staan al foto's zatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik ben er al tijden uit hier, maar jij zit in een andere tijdzone? Of begin ik lijpt te worden.
hey BITCH! gaan we drijgen ja? OEH in je face zeggen? Ik zal het heel graag willen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weenie wie me een bitch noemt, maar zeg het wel vaker: je bent van harte welkom om het in m'n smoel te zeggen.
op zo'n forum lach ik natuurlijk alleen maar om
zelfde geldt voor densmee, nergens voor nodig om zo lomp te doen, doe ik ook niet
en dan ben ik de tokkie
Ja schat, ik heb je zien posten op een ander forum, over je verjaardagsuitje, weet je nog?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik het alleen op fok heb he?
klinkt goed! Maar ik ben lui dat weet je vast nog wel, dus doe effe linkjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, 8 weken slavenarbeid in de Caraiben (-6 uur). blader maar wat SC's terug, staan al foto's zatweek 5/8 nu.
ik volg je even niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Woeha, ik mis letterlijk en figuurlijk een heel woord, maar ik ben blij dat je 'm begrijpt!
jawel hoor! En daar heb ik echt de tijd voor genomen om dat te schrijven. Fok doet ik snel en ben vaak moet, dan sluipen de fouten er inquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja schat, ik heb je zien posten op een ander forum, over je verjaardagsuitje, weet je nog?
Verhaal van een A4-tje lang, foutloos, ook grammaticaal en dat los je niet op met een spellingschecker.
vertel nou vertel nou VERTEL HET NU!!!quote:
ik zie anders nergens lach-smilies knul, weet je zeker dat je lacht? Of is het meer een zenuwtrekje?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weenie wie me een bitch noemt, maar zeg het wel vaker: je bent van harte welkom om het in m'n smoel te zeggen.
op zo'n forum lach ik natuurlijk alleen maar om
zelfde geldt voor densmee, nergens voor nodig om zo lomp te doen, doe ik ook niet
en dan ben ik de tokkie
Ik vergat alleen maar het woordje "woord" in mijn zin, nieuwsgierig aagje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel nou vertel nou VERTEL HET NU!!!
oke dan is het vergeven, schatje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vergat alleen maar het woordje "woord" in mijn zin, nieuwsgierig aagje.
Wordt het niet eens tijd om er zelf een aan te schaffen? Je had een tijdslimiet inn gedachte destijds toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel hoor! En daar heb ik echt de tijd voor genomen om dat te schrijven. Fok doet ik snel en ben vaak moet, dan sluipen de fouten er in
Heb al weer meer leuke ervaringen gehad met een Ferrari! in een 348 door een tunnel knallen met dike 200+
Binnen kort mag ik langs bij iemand die ruim 15 jaar geleden zijn Testarossa voor mijn deur had gezet. Ik stond toen voor het eerst in mijn leven oog in oog met een echte Ferrari! Met toeval kom ik de huidige eigenaar tegen en hij heeft me uitgenodigt om zelf te komen sturen. Zijn mail eindigde als volgt.
Ze is een Bitch, maar wel GAAF!
valt weinig te lezen hoor, ik ga zo lekker naar vrienden toe terwijl jullie zitten te droeftoeteren hierquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zie anders nergens lach-smilies knul, weet je zeker dat je lacht? Of is het meer een zenuwtrekje?
Ik moet helaas aan de arbeid; kan niet wachten om deze faalhazerij bij te lezen vannacht
voor mijn 30ste inderdaad. Maar nee niet gedaan inderdaad. Ik had echt een goude kans. Ik kon die 308 waar ik in gereden heb voor 24k kopen. Helemaal nagekeken en motor volledig uit elkaar geweest. Echt een buitenkansje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om er zelf een aan te schaffen? Je had een tijdslimiet inn gedachte destijds toch?
Niet van gekomen?
Dat was Fugie met zijn Porker toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om er zelf een aan te schaffen? Je had een tijdslimiet inn gedachte destijds toch?
Niet van gekomen?
Van Fuckie weet ik het niet, maar van ook_gek weet ik het zekerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was Fugie met zijn Porker toch?
haha oh kijk mij eens stoer doen. Ik ga naar vrienden toe ik heb een sociaal leven. Lees ik gaat film op bed kijken en doen als of ik geen streets vrees Bitch figuurtje is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt weinig te lezen hoor, ik ga zo lekker naar vrienden toe terwijl jullie zitten te droeftoeteren hier(<--- zo blij ?
)
ben nou ook niet echt heel erg onder de indruk van jullie gezeik, vreemd genoeg doen mensen dat alleen op internet en nooit IRL.
want op internet gelden omgangsnormen niet blijkbaar
ben ik blij dat ik mijn droom al heb gehaald met mijn suzukiquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Van Fuckie weet ik het niet, maar van ook_gek weet ik het zeker.
Hugster had ook zo'n doel toch? AM?
ja ik ben hem aan het oprijden. Zit nu 236K op en gaat nog als de brandweer. Wel dorpel die aan het roesten is. Maar tja twijfelen om te laten maken met zoveel kilometers. Straks zegt die pfff en is het uit met de pret. Ik krijg er nu toch bijna niks meer voor. Dus dan maar oprijden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Paladijn het volgende:
We hebben GT als vervanger van Peu
Weet alleen nog niet of het een verbetering is
Rij je eigenlijk nog steeds in je MX5 rond?
Dus nu zijn je dromen op? That sucks. Wat dat betreft heeft ook_gek een punt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik mijn droom al heb gehaald met mijn suzuki
tuurlijk niet, vind het hier wel lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
Kun je niet altijd naar vrienden toe gaan ipv mee droeftoeteren hier?
Dit zou precies op jezelf kunnen slaan, dat begrijp je vast welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vind het hier wel lachen.
nog nooit heb ik een stel volwassen mensen zichzelf keer op keer zo voor lul zien zetten.
vind dat veel te goed amusement om zomaar op te geven, zo'n stel baby's zie je niet vaak samen in 1 topic
afgezeken worden leuk vinden. Dan en je echt niet goed. Je kan zoveel er omquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vind het hier wel lachen.
nog nooit heb ik een stel volwassen mensen zichzelf keer op keer zo voor lul zien zetten.
vind dat veel te goed amusement om zomaar op te geven, zo'n stel baby's zie je niet vaak samen in 1 topic
ik moedig mensen ook vooral aan om voor m'n neus stoer te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha oh kijk mij eens stoer doen. Ik ga naar vrienden toe ik heb een sociaal leven. Lees ik gaat film op bed kijken en doen als of ik geen streets vrees Bitch figuurtje is.
Je oudere hebben altijd gezegt tegen je dat jij "speciaal" bent. Ze moesten wel, ze waren bang dt jij je anders zelf iets aan zal doen en hun het gevoel zouden hebben dat ze gefaalt hadden. Maar dat "speciaal" he? Dat is een leugen. En weet je waarom? Omdat je een BITCH bent,
En jij kent mij duidelijk niet, want ik zeg het recht in je bek als ik dat vind. Kunnen genoeg mensen hier bevestigen. BITCH!
wat is je aller grootste droom? Stel je hebt dat bereikt, dan is het toch niet meer leuk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik mijn droom al heb gehaald met mijn suzuki
En dan mij een internet held noemenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik moedig mensen ook vooral aan om voor m'n neus stoer te doen.
ik heb vechtpartijen,steekpartijen en zelf een schietpartij en 3 jaar detentie overleefd, dan ben ik onder de indruk van zo'n internetheld zeker?
overschat je zelf niet jongen, want als je op straat ook zo stoer doet loop je vanzelf iemand tegen het lijf die daar niet van gediend is
Je kunt inderdaad voor weinig altijd nog een andere halenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben hem aan het oprijden. Zit nu 236K op en gaat nog als de brandweer. Wel dorpel die aan het roesten is. Maar tja twijfelen om te laten maken met zoveel kilometers. Straks zegt die pfff en is het uit met de pret. Ik krijg er nu toch bijna niks meer voor. Dus dan maar oprijden.
een echte droomauto heb ik niet of het moet zo iets zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is je aller grootste droom? Stel je hebt dat bereikt, dan is het toch niet meer leuk?
Ik ken iemand die een zeer groot vermogen heeft. En dan moet je in de 100 miljoen plus denken. Zijn droom auto is een aston martin vanquish. Dus ik zeg man haal dat ding gek! Uber wagen. Sterker nog je kan op dit moment die hele fabriek op kopen.
ook_gek, stel ik koop die aston martin vanquish. Ik rij er elke dag in. Mijn droom en dan? Wat er na dan? Als ik nu 1x in de paar maanden een aston martin vanquish tegen kom kijk ik als een 14 jarig verliefd jongetje naar die auto! Dat verdwijnt als je hem zelf hebt. Je kijkt nergens meer naar uit.
En tja daar had hij me. Dat heeft hij echt een punt.
Lipje de negert? Een jongen en een meisje als in 2ling of heeft z'n vrouw 2x geworpen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Anne het volgende:
ook_gek? lipje is papa geworden van een jongen en meisje.
Nee, trut. vlad de negert.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lipje de negert? Een jongen en een meisje als in 2ling of heeft z'n vrouw 2x geworpen?
nee in 1 keer allebei eruitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lipje de negert? Een jongen en een meisje als in 2ling of heeft z'n vrouw 2x geworpen?
Het hoeft ook geen auto te zijn mag ook iets andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef densmee het volgende:
[..]
een echte droomauto heb ik niet of het moet zo iets zijn
[ afbeelding ]
Ik wil en NA zonder klaplampen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad voor weinig altijd nog een andere halen
Ik wil eigenlijk wel weer een NA erbij, maar heb er geen ruimte voor...
wat voor ras was lipje dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, trut. vlad de negert.
Tweeling.
waarom ga je nou weg, en nee de versieren gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
! De single-chat zeker. Geen wonder
.
Afijn, douchen en naar bedslaap lekker allen alvast en gedraag u een beetje.
ik ga ook maar eens schlafenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
! De single-chat zeker. Geen wonder
.
Afijn, douchen en naar bedslaap lekker allen alvast en gedraag u een beetje.
morgen moet ik gewoon werken, als een van de uitzonderingen in deze SCquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
wtf is deze gaat iedereen opeens slapen
ben ik nu ook nog erger?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Anne het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat" ? Da's nog erger.
En ik wil slapenmorgen een drukke dag. Ajoo!
is die stinknde alexxxxx nog altijd werkloos en neukt die de meeste lelijke wijfen van fok ja?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
morgen moet ik gewoon werken, als een van de uitzonderingen in deze SC
ook om 6 uur weer wakker?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Paladijn het volgende:
Ik werk ook gewoon, maar ga vaak pas rond 2400-0100 slapen
dan wordt het aandeel hier langzaam toch weer groterquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is die stinknde alexxxxx nog altijd werkloos en neukt die de meeste lelijke wijfen van fok ja?
Ik werk trouwens ook
Niet zo he! 90% werktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
morgen moet ik gewoon werken, als een van de uitzonderingen in deze SC
Nee, voordeel van kantoorwerkquote:
ik haal het gemiddelde altijd omhoog!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef densmee het volgende:
dan wordt het aandeel hier langzaam toch weer groter
dus ik betaal belasting om jou uitkering te betalen. Tering profiteurquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Duvel het volgende:
Hoi, wat een kuttopic.
En ik werk niet.
oh ja, leeft die nog trouwens. Onze kwijlende autistquote:
nee die klaagt nog dat hij nog niet genoeg geld voor niks krijgtquote:
zaab of bx?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Nou, autist... hij heeft tegenwoordig een vrouwelijk aanhangsel!
Wuth wath huh wacht. Hij heeft een vrouw? Hoe lelijk is zij danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Nou, autist... hij heeft tegenwoordig een vrouwelijk aanhangsel!
En iedereen behalve SP-aanhangers zijn stom want dan moet je eigen bijdrage ZV betalen.
oh verklaar je naderquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef Duvel het volgende:
Nope. Je denkt niet na en oordeelt (daardoor denk ik) te snel.
Nee, dat famke wat in zijn projecttopics post. Ik ben haar nickname even kwijtquote:
linkje naar fotoboek?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, dat famke wat in zijn projecttopics post. Ik ben haar nickname even kwijt
Kweenie, ik zou denken dat ik na mijn droom(auto) wel weer een andere droom(auto) kan bedenkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is je aller grootste droom? Stel je hebt dat bereikt, dan is het toch niet meer leuk?
Ik ken iemand die een zeer groot vermogen heeft. En dan moet je in de 100 miljoen plus denken. Zijn droom auto is een aston martin vanquish. Dus ik zeg man haal dat ding gek! Uber wagen. Sterker nog je kan op dit moment die hele fabriek op kopen.
ook_gek, stel ik koop die aston martin vanquish. Ik rij er elke dag in. Mijn droom en dan? Wat er na dan? Als ik nu 1x in de paar maanden een aston martin vanquish tegen kom kijk ik als een 14 jarig verliefd jongetje naar die auto! Dat verdwijnt als je hem zelf hebt. Je kijkt nergens meer naar uit.
En tja daar had hij me. Dat heeft hij echt een punt.
zo zo meen je niet! Dat klinkt wel goed!quote:
Deel van dromen is toch dat ze niet (allemaal) reëel zijn, en de uitdaging is dan om ze dat wel te makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Kwestie van reeel blijven
Ik zie trouwens dat de carbagerun voor volgend jaar alweer vol zit... dat wordt dus volgend jaar alsnog een budget 2e hands caravantje scoren en lekker zelf op rondreis370 euro budget over scheelt aardig.
Maar goed, eerst maar eens kijken of de Saab met gemak door de APK komt en of mijn werkplek gegarandeerd is over een maandje anders wordt het een kwestie van omruilen voor een leaseslet
ik ga de baas verblijden met mijn aanwezigheid. Om de tijd te doden tot ie weer weggaat doe ik maar wat werkquote:Op woensdag 5 september 2012 07:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga werken, in tegenstelling tot smee die weer tegen een schop en kettingzaag gaat leunen de hele dag met een bak koffie in zijn hand.
Ik ook niet echt, maar wat is er gebeurd? Waar is de oude PTAquote:
Ik was ook actief nog toen ik een relatie hadquote:Op woensdag 5 september 2012 10:04 schreef Anne het volgende:
De meeste oldbies hebben een leven (lees: vriendin) gekregen.
Ja, maar mijn relatie zit in 't buut'nland.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was ook actief nog toen ik een relatie had
En jij hebt ook een relatie en ben actief. Dus is een kut smoes!
Andere tijdzone, kerngetal, postcode, provincie, land. Met andere woorden, we mogen gewoon daten met alles er op en er aan!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar mijn relatie zit in 't buut'nland.
29 september, om 7 uur in de ochtend op Schiphol?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Andere tijdzone, kerngetal, postcode, provincie, land. Met andere woorden, we mogen gewoon daten met alles er op en er aan!!
Dus wanneer?
Dan komt vast je lover, mannetje, vriend, neukstaaf, master enz terugquote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
29 september, om 7 uur in de ochtend op Schiphol?
Ja maar dat is niet leukquote:
Dat is even niet belangrijk wat jij leuk of niet leuk vind! Het gaat eens een keertje op mijquote:
Oke oke gaat ik op jou, ook prima. Genoeg standjes te bedenken waar jij niet boven op hoeft!quote:
Wie? Ik ben ook_gekquote:
Die ken ik niet, ik ben kalend en mijn haar staat niet omhoog. Jullie zijn denk in de warquote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
Die penenkop met dat geinige piekhaar
quote:Op woensdag 5 september 2012 @ 13:13 door Sounddragon:
Topic verplaatst van forum "Planes, Trains & Automobiles" naar forum "Travel"
Is een oude foto inmiddels denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ben kalend en mijn haar staat niet omhoog. Jullie zijn denk in de war
Huh?!? linkje?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:38 schreef Anne het volgende:
We weten dat je aan het reizen gaat, SD, maar daarom hoef je dit topic niet te schoppen.
[..]
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een oude foto inmiddels denk ik
sjek die webzijdequote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef Alfisti het volgende:
[ http://nieuwegein.sp.nl/w(...)ouden.png]afbeelding ]
met koek?quote:
yo lije jij bent gewoon papa geworden heb ik begrepen?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat het erfgoed van Nederland?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
yo lije jij bent gewoon papa geworden heb ik begrepen?
en zeiken over het kwartje van Kokquote:
Zelfde lijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef lipje het volgende:
[..]
en zeiken over het kwartje van Kok
quote:
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Anne het volgende:
Godverdomme!! Ik rij vrijwel nooit meer te hard. Trek ik een keer het gas open; 224 euro!! Kutzooi.!
26 km/h te hard.quote:
Ja.. even duur als door rood rijden..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...
op 2 of 4 wielen?
mja.. ik ben van 't weekend met de 350Z wezen spelen... elke dag weer spannend of er iets in de bus ligt....quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
26 km/h te hard.
[..]
Ja.. even duur als door rood rijden..
4 wielen..
Toen ik de brief zag, dacht ik "Hè, eindelijk! Ze gaan de schade van de spiegel van de Cupra eens incasseren of hebben dat eindelijk gedaan bij die 2 flapdrollen".quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. ik ben van 't weekend met de 350Z wezen spelen... elke dag weer spannend of er iets in de bus ligt....![]()
I know. Maar toch klaag ik lekker even..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Duvel het volgende:
Mja, het is kut, maar je bent er wel zelf bij...
3 Novemberquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Wanneer staat dat hok in de showroom?
heb je cruise control in je autootje? maakt het een stuk makkelijker om niet te hard te rijden.. tenminste, bij mij welquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar toch klaag ik lekker even..
Ik ben me suf aan het sparen en met dit soort dingen schiet het niet echt op..
Vanaf nu dus maar weer braaf altijd aan de maximum snelheid houden..
Vanaf dan worden ze uitgeleverd of vanaf dan kun je bestellingen ingeven?quote:
Nope, geen cruisecontrol..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
heb je cruise control in je autootje? maakt het een stuk makkelijker om niet te hard te rijden.. tenminste, bij mij welBlijft natuurlijk wel verleidelijk om na een stukje rustig rijden met een snelle bak dat pedaal eens ver in te trappen
Je auto heeft te veel pk's of is te stil. Koop een luide en/of slome wagen.quote:
Beste tip die er is.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je auto heeft te veel pk's of is te stil. Koop een luide en/of slome wagen.
Alsjeblieft niet zeg, dat is een reden om ze zo hoog te houden.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je auto heeft te veel pk's of is te stil. Koop een luide en/of slome wagen.
Ik heb niet lang geleden heel mijn auto laten overspuiten en er een hoop geld in gestokenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beste tip die er is.
Ik zal de keuze kleiner maken: Koop een Jeep Wrangler.
Dat zal dan Super 98 zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Anne het volgende:
Vandaag was toch weer een record wat betreft de benzineprijs?
1.89 euro hoorde ik?
Gisteren overigens nog getankt voor 1.779 en toen schrok ik al![]()
.
Ik voor 1,42quote:
Limburg is eerder buitenlandquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Anne het volgende:
Ja jullie. In het buitenland.
Even nog goed nieuws:
http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.html!
Ik zou zeggen geniet er van, op de fiets of zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Anne het volgende:
Ja jullie. In het buitenland.
Even nog goed nieuws:
http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.html!
Even dubbelcheck: http://www.telegraaf.nl/b(...)_benzineprijs__.htmlquote:
Ik woon zelf in Limburgquote:
I knowquote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik woon zelf in LimburgMaar niet jouw Limburg. Ofzoiets.
Ik post meestal zonder bedoeling. Zomaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar ik ging er vanuit dat je in je andere post "mijn" Limburg bedoelde.
Gaaf ding wel hoor, wel redelijk gedateerd volgens mij, en goed gebruikt, maar erg gaaf om eens in mee te vliegen; dikke power in zo'n ding; hij trok hem een paar keer op onderweg met een beetje gas erop, maar dan word je wel effe stil.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Piper Aztec, en hoe fukking gaaf! Jaloezie
Muldertjes zijn volgens mij 15% oid verhoogd sinds januari, dus dat tikt wel aan op de hogere bedragenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...
op 2 of 4 wielen?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Even dubbelcheck: http://www.telegraaf.nl/b(...)_benzineprijs__.html
Aan de pomp is de adviesprijs van Euro95 nu 1,887 euro per liter, een cent meer dan dinsdag. Het vorige record stond op 1,886 euro per liter en dateerde van 6 april..
Het leuke is dat de btw per 1 oktober omhoog gaat, die óók over de benzine geheven wordtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]![]()
Ik gooi voortaan diesel in de Saab.
Ja, niet veel, maar genoeg; erg mooi daar; vergeleken bij Nevis is Statia een vuilnisbelt gecombineerd met een autosloperij. Geen foto's van gemaakt helaas, waren daar for business en niet om de toerist uit te hangen; de piloot rekent wachtgeld van een slordige honderd dollar per uur, dus we wilden rapido weer terug, en ik wilde eigenlijk alleen maar zsm mijn nest weer in.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Anne het volgende:
Ook nog wat van dat andere eiland gezien trouwens?
Zag er vanaf Google Maps beter uit dan waar je nu zit.
De kist op de foto is van '79 dus 33 jaar oud. Heeft 2x 250 pk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ding is makkelijk 30 jaar oud. En de zeelucht heeft hem optisch aardig verragd zo te zienIk moet ook maar eens die kant op verhuizen merk ik al...
En ja, die dingen hebben heel veel power. Het weegt allemaal niet zo veel maar het zijn volgens mij 2 6-cil luchtgekoelde motoren met tussen de 200 en 300pk.
Ze zijn waarschijnlijk zelf niet veel kwaliteit gewend?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, niet veel, maar genoeg; erg mooi daar; vergeleken bij Nevis is Statia een vuilnisbelt gecombineerd met een autosloperij. Geen foto's van gemaakt helaas, waren daar for business en niet om de toerist uit te hangen; de piloot rekent wachtgeld van een slordige honderd dollar per uur, dus we wilden rapido weer terug, en ik wilde eigenlijk alleen maar zsm mijn nest weer in.
We werden wel VIP-style opgehaald en weggebracht in een dikke geblindeerde SUV![]()
Jammer dat de machines waarnaar we gingen kijken bagger waren, die zou ik nog niet naar de oud- ijzerboer durven rijden, laat staan mee hijsen. En dan te bedenken dat er door de telefoon was beloofd dat het om 'certifyable machines' ging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he
Ik heb wel aardig wat pics from zhe pleen gemaakt, maar uploaden duurt hier momenteel 3 jaar, omdat iemand mij heeft voorzien van wat bestandjes in de mailbox waar hij al een uurtje of anderhalf op staat te kauwen, en ik moet zo pleite om weer wat te gaan slingeren![]()
4 personen en 2 pygmeën max geloof ik, zo'n leventje als hij zou ik ook wel voor tekenen; hij heeft op elk eiland een auto staan, dus overal waar hij landt kan hij lekker recreëren terwijl hij centjes binnenhengelt.. goed voor mekaar zeg ikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ding is makkelijk 30 jaar oud. En de zeelucht heeft hem optisch aardig verragd zo te zienIk moet ook maar eens die kant op verhuizen merk ik al...
En ja, die dingen hebben heel veel power. Het weegt allemaal niet zo veel maar het zijn volgens mij 2 6-cil luchtgekoelde motoren met tussen de 200 en 300pk.
Kom je mij wel eerst even halen danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 personen en 2 pygmeën max geloof ik, zo'n leventje als hij zou ik ook wel voor tekenen; hij heeft op elk eiland een auto staan, dus overal waar hij landt kan hij lekker recreëren terwijl hij centjes binnenhengelt.. goed voor mekaar zeg ik
Je wilt serieus niet weten hoe de locals hier werken; keuren hoeft hier niet, alleen weer wél als je op een buitenlandse plant of fabriek wilt werken. Op St. Barts schijnen ze wel wat beter materiaal te hebben, dus misschien heb ik van de week nóg een keertje mazzel, dat schijnt ook wel een spannende landing te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk zelf niet veel kwaliteit gewend?
En sorry![]()
. Moet ik even inloggen en de mailtjes verwijderen
?
Onder bepaalde voorwaarden zou ik dat in overweging kunnen nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Kom je mij wel eerst even halen dan.
Ik hoop voor je dat dat volgende week gaat worden, anders kun je heel het weekend bij gaan slapenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt serieus niet weten hoe de locals hier werken; keuren hoeft hier niet, alleen weer wél als je op een buitenlandse plant of fabriek wilt werken. Op St. Barts schijnen ze wel wat beter materiaal te hebben, dus misschien heb ik van de week nóg een keertje mazzel, dat schijnt ook wel een spannende landing te zijn.
En nee, dat hoeft niet, ik upload ze vannacht wel, heb ook nog filmpjes enzo..
Ja, dat ik niet meer hoef te werken enzo dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden zou ik dat in overweging kunnen nemen.
Dat ik ook meekom natuurlijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat ik niet meer hoef te werken enzo dan?
Ja! Schoonmaker kunnen we wel gebruiken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ik ook meekom natuurlijk!
In ruil voor kost en inwoning op een tropisch eiland doe ik veel.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja! Schoonmaker kunnen we wel gebruiken.
De nachtdienst heeft als voordeel dat ik van zaterdag .03.00 t/m maandag 17.00 zo vrij als een vogeltje ben, dus kan ik best een uiltje extra knappenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat volgende week gaat worden, anders kun je heel het weekend bij gaan slapen.
Ja, heeft sowieso ook geen nut meer bedacht ik me, aangezien je de mailtjes al binnen aan het harken bent.
Vielleicht.. Barca vliegen, ik het onderhoud, en jij de foon opnemen in een a/c'd office ofzo terwijl je nageltjes lakt..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat ik niet meer hoef te werken enzo dan?
Isaac heeft New Orleans al op zijn bek geslagenquote:
Jaaa, regel datquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vielleicht.. Barca vliegen, ik het onderhoud, en jij de foon opnemen in een a/c'd office ofzo terwijl je nageltjes lakt..
met een knoppie naast je pookquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Anno1982 het volgende:
Hoera, de nieuwe Golf VII
Maar ze zijn de handrem vergeten!!!Hoe moet je nu een bocht maken?
regel eerst dat ie je komt halenquote:
Ach, hangt er van af waarvoor je ze certificeert. En mijn 1e BX zag er tot de crash uit als een wrak maar was technisch in orde en reed prima. Zelfs de meest kritische BX-kenner was positief verbaasd.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
En dan te bedenken dat er door de telefoon was beloofd dat het om 'certifyable machines' ging
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?quote:
Hoe doseer je dat? Je wilt toch parkeren, niet driften?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?
Ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Anno1982 het volgende:
Wie parkeert er nou met de handrem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |