Openbare weg != circuit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef Anne het volgende:
Die mensen rijden vast ook weer naar huis. Verklaar dat eens.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef daNpy het volgende:
't is een auto voor 1 bestuurder op het circuit. Op de openbare weg is het sowieso nodig. Dat ze toevallig met zijn allen op een circuit aan het toeren zijn, is toeval. Sowieso het feit dat ze allemaal zonder helm rijden verraad al dat er geen gas gegeven wordt.
Daar moest staan niet nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
[..].
Maar goed. Da's afbreuk aan het origineel-zijnde zeker.
Dat is al snel geloof ik.quote:
gebruik die ontheffing van de gordelplicht dan maar goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
auto is weer klaar
hydraulica gefixt,nieuwe bedrading,APK en grote beurt gehad.
alleen volgende maand nog ff nieuwe turbo erin, die lekt blijkbaar.
en ik ben aangenomen als pakketbezorger
oh leuk, je krijgt een ontheffing voor de gordelplicht
Da's lekker vlot.. kan hij niet ergens anders eerder geholpen worden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef Anne het volgende:
Het ziekenhuis weet eindelijk welke behandeling gepast is voor mijn broertje. En hij kan terecht in... Maart!!.
je gaat toch niet 80 keer per dag dat ding om doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef densmee het volgende:
[..]
gebruik die ontheffing van de gordelplicht dan maar goed.
Vak leren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je gaat toch niet 80 keer per dag dat ding om doen?
ben ik mee bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |