Jaaa, regel datquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vielleicht.. Barca vliegen, ik het onderhoud, en jij de foon opnemen in een a/c'd office ofzo terwijl je nageltjes lakt..
met een knoppie naast je pookquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Anno1982 het volgende:
Hoera, de nieuwe Golf VII
Maar ze zijn de handrem vergeten!!!Hoe moet je nu een bocht maken?
regel eerst dat ie je komt halenquote:
Ach, hangt er van af waarvoor je ze certificeert. En mijn 1e BX zag er tot de crash uit als een wrak maar was technisch in orde en reed prima. Zelfs de meest kritische BX-kenner was positief verbaasd.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
En dan te bedenken dat er door de telefoon was beloofd dat het om 'certifyable machines' ging
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?quote:
Hoe doseer je dat? Je wilt toch parkeren, niet driften?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?
Ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Anno1982 het volgende:
Wie parkeert er nou met de handrem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |