Zelfde lijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef lipje het volgende:
[..]
en zeiken over het kwartje van Kok
quote:
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Anne het volgende:
Godverdomme!! Ik rij vrijwel nooit meer te hard. Trek ik een keer het gas open; 224 euro!! Kutzooi.!
26 km/h te hard.quote:
Ja.. even duur als door rood rijden..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...
op 2 of 4 wielen?
mja.. ik ben van 't weekend met de 350Z wezen spelen... elke dag weer spannend of er iets in de bus ligt....quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
26 km/h te hard.
[..]
Ja.. even duur als door rood rijden..
4 wielen..
Toen ik de brief zag, dacht ik "Hè, eindelijk! Ze gaan de schade van de spiegel van de Cupra eens incasseren of hebben dat eindelijk gedaan bij die 2 flapdrollen".quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. ik ben van 't weekend met de 350Z wezen spelen... elke dag weer spannend of er iets in de bus ligt....![]()
I know. Maar toch klaag ik lekker even..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Duvel het volgende:
Mja, het is kut, maar je bent er wel zelf bij...
3 Novemberquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Wanneer staat dat hok in de showroom?
heb je cruise control in je autootje? maakt het een stuk makkelijker om niet te hard te rijden.. tenminste, bij mij welquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar toch klaag ik lekker even..
Ik ben me suf aan het sparen en met dit soort dingen schiet het niet echt op..
Vanaf nu dus maar weer braaf altijd aan de maximum snelheid houden..
Vanaf dan worden ze uitgeleverd of vanaf dan kun je bestellingen ingeven?quote:
Nope, geen cruisecontrol..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
heb je cruise control in je autootje? maakt het een stuk makkelijker om niet te hard te rijden.. tenminste, bij mij welBlijft natuurlijk wel verleidelijk om na een stukje rustig rijden met een snelle bak dat pedaal eens ver in te trappen
Je auto heeft te veel pk's of is te stil. Koop een luide en/of slome wagen.quote:
Beste tip die er is.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je auto heeft te veel pk's of is te stil. Koop een luide en/of slome wagen.
Alsjeblieft niet zeg, dat is een reden om ze zo hoog te houden.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je auto heeft te veel pk's of is te stil. Koop een luide en/of slome wagen.
Ik heb niet lang geleden heel mijn auto laten overspuiten en er een hoop geld in gestokenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beste tip die er is.
Ik zal de keuze kleiner maken: Koop een Jeep Wrangler.
Dat zal dan Super 98 zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Anne het volgende:
Vandaag was toch weer een record wat betreft de benzineprijs?
1.89 euro hoorde ik?
Gisteren overigens nog getankt voor 1.779 en toen schrok ik al![]()
.
Ik voor 1,42quote:
Limburg is eerder buitenlandquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Anne het volgende:
Ja jullie. In het buitenland.
Even nog goed nieuws:
http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.html!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |