Ik weet niks, ik ben blond!!quote:
je zal mij niks horen zeggen over blond hahaquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben blond!!
Kom je gezellig pirates kijken?
Nee is ffies geleden. Gaat goedquote:Op maandag 3 september 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed! Hoe is het met jou? Tijdje niet meer gesproken he?
Ja, heb eigenlijk niks bijzonders te melden, maar voel me gewoon prima. Het leven gaat zo z'n gangetje he (al kan het altijd beter hequote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee is ffies geleden. Gaat goed
Perfectionistquote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb eigenlijk niks bijzonders te melden, maar voel me gewoon prima. Het leven gaat zo z'n gangetje he (al kan het altijd beter he)
Hahaquote:
Perfectionistisch én lui zijn is wel de slechtst mogelijke combi kan ik vertellenquote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, ben eigenlijk niet zo erg perfectionistisch. Vroeger wel, maar dat heb ik een beetje losgelaten omdat ik er toch niet veel mee opschoot
Boze ex-en heb ik niet echt eigenlijkquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap nu je verhalen over boze exen beter
Dat lijkt mij niet echt goed samen gaan nee!quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Perfectionistisch én lui zijn is wel de slechtst mogelijke combi kan ik vertellen
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Boze ex-en heb ik niet echt eigenlijk
Word je gefrustreerd van inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt goed samen gaan nee!
jah en boze kwaadaardig gestoorde exvriendin van diezelfde psychisch gestoorde exquote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?
Maar frustratie kan dan ook weer motiveren! Altijd alles van de positieve kant bekijken!quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Word je gefrustreerd van inderdaad
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?
Whehe de mijne niet hoor.. ik laat ze meestal gaanquote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.
Dat was geloof ik wel een apart verhaal, toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.
Altijd hetzelfde met vrouwen, he?quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe de mijne niet hoor.. ik laat ze meestal gaanlalalala meestal bijna altijd
lalala
Nou dat valt wel meequote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En 't worden alleen maar meer
Is maar anderhalf uur johquote:Op maandag 3 september 2012 20:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
je zal mij niks horen zeggen over blond haha
beetje ver rijden helaas
Sterkte mooie manquote:
Kan ik niks aan doen dat ik de volwassen persoon ben die er een eind aan maaktquote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met vrouwen, he?
Verman je, Faxquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die psycho's ben ik al wel overheen hoor
Ik mag morgen ook weer filerijdenquote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
er moet morgen weer gewerkt worden schat
Ja maar ik heb je verhaal vanmiddag een beetje genegeerd en wilde je toch even een hart onder de riem stekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je niet echt iets goed als het er meerdere zijn en je op ze bleef vallenquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Maar, heel kortstondig, en 'op vallen' is wel een groot woord.... blame the wanhoop....quote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan doe je niet echt iets goed als het er meerdere zijn en je op ze bleef vallen![]()
Jaja, draai het maar weer om!quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen dat ik de volwassen persoon ben die er een eind aan maaktDe knoop doorhakt etc etc
whehehe
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.quote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer filerijden
[..]
Ja maar ik heb je verhaal vanmiddag een beetje genegeerd en wilde je toch even een hart onder de riem steken
Jammer dat ze tussen sting en mij in ging liggen danquote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, draai het maar weer om!
Je wilde gewoon beschikbaar zijn nadat je faxie en mij had ontmoet. Zodat je een kans maakt.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilde gewoon beschikbaar zijn nadat je faxie en mij had ontmoet. Zodat je een kans maakt.
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ze tussen sting en mij in ging liggen dan
Oja dat was wel baas jaquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?
Dan nog was jij het die de keuze maakte!quote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Maar, heel kortstondig, en 'op vallen' is wel een groot woord.... blame the wanhoop....
quote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feelingquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen, werk nou mee.quote:
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.
Dat was cuteness level over 9000quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?
Ja, dacht dat het wel goed zou gaan en ik me wel kon aanpassen enzoquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan nog was jij het die de keuze maakte!
Sorryquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.
[..]
Jongen, werk nou mee.
Ik reageer me eigenlijk meer af tijdens het gamen. Vind ik heerlijk!quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.
Ja ik dus ookquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.
Haha ja, wat een service zegquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was cuteness level over 9000
En je kreeg soort van koffie op bed!!
Ja hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Maar de mensen die me gezien hebben zullen toch wel doorhebben dat het best meevalt?
Toch? Toch?
Je bent een schatje en helemaal geen depri emo dingquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Maar de mensen die me gezien hebben zullen toch wel doorhebben dat het best meevalt?
Toch? Toch?
Je bedoelt een hand vol haren?quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was cuteness level over 9000
En je kreeg soort van koffie op bed!!
Borderliners...quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe psycho waren je exen dan faxie?
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzetquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Toch? Toch?
Jullie snurkte en lagen aan de verkeerde kant van de zaalquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.
[..]
Jongen, werk nou mee.
Hele bossen zijn gekapt die nachtquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Jullie snurkte en lagen aan de verkeerde kant van de zaal
Nee ik bedoel koffie!quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt een hand vol haren?
Op internet is m'n alter ego actiefquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzet
Ik snurk nietquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij was het beneden veel gezelliger dan bovenquote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele bossen zijn gekapt die nacht
quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele bossen zijn gekapt die nacht
Snurkte ik? Sorry.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens Joy ben ik exact hetzelfde irl als op FOK. Dat is wel treurig.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzet
O jee ben ik irl anders dan op fok?quote:Op maandag 3 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snurkte ik? Sorry.
[..]
Volgens Joy ben ik exact hetzelfde irl als op FOK. Dat is wel treurig.
Toch mis ik die show wel hoorquote:
Ik heb niet echt lang met je gepraat ofzo.quote:
jammer dat het opgezet was maar je kon er wel om lachen. het mooist was die kerel die zijn date voor het eerst echt ontmoete, wat dus een omgebouwde vent bleek te zijn! boeide hem nietsquote:
Jammer dan. Smakeloos om gelachen!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jammer dat het opgezet was maar je kon er wel om lachen. het mooist was die kerel die zijn date voor het eerst echt ontmoete, wat dus een omgebouwde vent bleek te zijn! boeide hem niets
zeker, mooie showsquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dan. Smakeloos om gelachen!!
Jah! Zeker weten welquote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praat je irl ook hysterisch over de bereikbaarheid van overheidsinstanties?
Oprah is afgelopen. Tegenwoordig kijk ik Dr. Phil!quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zeker, mooie shows
(en beter dan Oprah)
Werk ze laiverdquote:
bekrompen philliequote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oprah is afgelopen. Tegenwoordig kijk ik Dr. Phil!
Dat hoort een mama toch te doen?
jij bent goed bezig, Dr. Phil, het broertje van Dr. Fish?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr Pil vind ik nog de beste van de 3 shows. Jerry was leuk voor een paar keer, maar na een paar keer had ik het allemaal wel gezienquote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwaar levenquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie heeft me de hele avond ontlopen op de meet.
Evie had even andere dingen.. en en en en dan had je nog wel naast dr kunnen gaan zitten bij het : " ik heb nog nooitquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie heeft me de hele avond ontlopen op de meet.
Dat was je sowieso alquote:
Geen idee.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij bent goed bezig, Dr. Phil, het broertje van Dr. Fish?
Dan ben je DE BAAS van vandaag! Drom was niet squatten die zat met de d66 meneer in een topicquote:
We zijn trots op je meid.quote:
EN JIJ WAS ER OOK AL NIET!quote:
Had gekund ja. Maar jij had slechts ook voor Roy, Twi, Muahaha, STING en WT.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie had even andere dingen.. en en en en dan had je nog wel naast dr kunnen gaan zitten bij het : " ik heb nog nooit"
quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
koning voetenbad is dat, met van die stinkvissen die aan je poten knagen
Ik voel me heel blond nuquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
... zinspeling iemand wil iets kenbaar maken..
O lijkt me zo eng van die beesten aan je voetenquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
koning voetenbad is dat, met van die stinkvissen die aan je poten knagen
En ik heb ook een behoorlijk tijdje haar aandacht opgeeistquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EN JIJ WAS ER OOK AL NIET!
FML!
[..]
Had gekund ja. Maar jij had slechts ook voor Roy, Twi, Muahaha, STING en WT.
sommige mensen kunnen beter hun kop in dat bad stoppenquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O lijkt me zo eng van die beesten aan je voeten
ahhh je had wel bij me in de buurt mogen komen zitten of met me mogen praten hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FML!
[..]
Had gekund ja. Maar jij had slechts ook voor Roy, Twi, Muahaha, STING en WT.
Dat mag.quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb ook een behoorlijk tijdje haar aandacht opgeeist![]()
Sorry
Ik was ook een beetje druk met nieuwe mensen en bijpraten met oude mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhh je had wel bij me in de buurt mogen komen zitten of met me mogen praten hooragossie!
Iemand die het huishouden doetquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]Blond lekker en kijkt naar dr Phil, wat wil een mens nog meer?
Lijkt me voor sommige mensen inderdaad een uitstekend plan. Heb je het zelf wel eens overwogen? En dan zo lang mogelijk blijven zitten.. en je hoofd wat verzwaren met een blok beton? !quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen beter hun kop in dat bad stoppen
hebbuh hebbuh waar waar?quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Ik was ook een beetje druk met nieuwe mensen en bijpraten met oude mensen.
Ik zocht slechts een excuus.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me voor sommige mensen inderdaad een uitstekend plan. Heb je het zelf wel eens overwogen? En dan zo lang mogelijk blijven zitten.. en je hoofd wat verzwaren met een blok beton? !
Jijzelf?quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand die het huishouden doet
quote:
Dat doe ik ook!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben verre van ideaalquote:
Kaarsjes aansteken?quote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Even serieus he!!
Ik zoek hulp!! Het is heel donker in Huize Hups. Ik heb wel lampen maar die hangen nog niet want ik heb geen gereedschap en ik ben geen handige harrie.
Iemand die mij wil helpen?
Gaat prima met mij.quote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef! Terug uit het land van the banned! Hoe is het met je jonge!
Waar woon je ergens?quote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Even serieus he!!
Ik zoek hulp!! Het is heel donker in Huize Hups. Ik heb wel lampen maar die hangen nog niet want ik heb geen gereedschap en ik ben geen handige harrie.
En iemand die je ontbijt komt brengenquote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wil je best helpen, maar tegen de tijd dat ik daar ben is het waarschijnlijk al weer donker...quote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Even serieus he!!
Maar ik word het douchen bij kaarslicht wel een beetje zat nu hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaarsjes aansteken?
Want in het donker kun je ze toch niet ophangen!
Gorinchemquote:
Ontbijt doe ik niet maar ik zorg wel altijd voor koffie/thee op bedquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En iemand die je ontbijt komt brengen
Helaasquote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, daar ben ik niet in de buurt de komende weken.
Ja ik heb lampen en ja ik zit al ruim anderhalve maand in het donkerquote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je al lampen?
En heb je echt al die tijd in het donker gezeten??
Nee, ik ook niet. En ben zelf ook niet bepaald een handige harriequote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, daar ben ik niet in de buurt de komende weken.
Misschien stoppen met binnenshuis roken, dan zie je ineens veel meerquote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Even serieus he!!
Wederom: zwaar levenquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FML!
Ik smelt danquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En iemand die je ontbijt komt brengen
Komt er ooit wel eens een opmerking uit jou die geen steek onder de gordel is?quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien stoppen met binnenshuis roken, dan zie je ineens veel meer
Ik weet niet hoe je rookt bob......maar tip 1:Steek volgende keer het andere eind van je peuk aan!quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien stoppen met binnenshuis roken, dan zie je ineens veel meer
quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt er ooit wel eens een opmerking uit jou die geen steek onder de gordel is?
Ik beloof niks.quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je er volgende meet weer bij?
quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was gister in slaap gevallen met alles nog aan. Ik zie net dat er nog porn openstaat.
Zelfs daar kan ik niet meer bij wakker blijven.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was gister in slaap gevallen met alles nog aan. Ik zie net dat er nog porn openstaat.
Zelfs daar kan ik niet meer bij wakker blijven.
Inderdaad, de enige overtreffende trap is in slaap vallen tijdens de seks.quote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben waarlijk diep gevallen.
Ik ken iemand die dus gewoon in zijn slaap neuktquote:Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige overtreffende trap is in slaap vallen tijdens de seks.
Ik heb wel vaak seks terwijl ik nog wakker moet worden, maar voordat we klaar zijn ben ik dan toch wel klaarwakker. Slapen tijdens seks is me nog niet gelukt.
WAKKER BLIJVEN!quote:Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet eigenlijk ook slapen maar ik wil nog niet
Ja dat is het probleem niet hoor!!quote:
Ik kan niet in slaap vallen tijdens die 15 seconden. Dus dat probleem heb ik niet.quote:Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige overtreffende trap is in slaap vallen tijdens de seks.
Ik heb wel vaak seks terwijl ik nog wakker moet worden, maar voordat we klaar zijn ben ik dan toch wel klaarwakker. Slapen tijdens seks is me nog niet gelukt.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet in slaap vallen tijdens die 15 seconden. Dus dat probleem heb ik niet.
Je hebt gelijk. Ik red wel iets langer dan 15 seconden. Zeker 30.quote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Die 15 seconden waren mijn adagium waarom gaat iedereen hiermee aan de haal.
laatste keer dat ik mijn klokkie had gezet was ik 'm na de sex kwijtquote:Op maandag 3 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik red wel iets langer dan 15 seconden. Zeker 30.
Een escort laten komen?quote:Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
laatste keer dat ik mijn klokkie had gezet was ik 'm na de sex kwijt
Ouch!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee? Hossel jij op regelmatige basis een gewillig meisje in je bed?
Nee, dat wil niet zeggen dat ik maar naar de hoeren moet gaanquote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee? Hossel jij op regelmatige basis een gewillig meisje in je bed?
Niks moetquote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet zeggen dat ik maar naar de hoeren moet gaan
Ik bedoelde hem niet gemeen, gewoon nieuwsgierig, ik weet niets over mhuahahahahaha zijn hosselpraktijken.quote:
Ok, fijne avond nog!quote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed Pirates kijken en dan slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer
Ach jeetje tochquote:Op maandag 3 september 2012 21:47 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik denk da ik maar ga verhuizenNederlanders
Die zijn niet aanwezigquote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem niet gemeen, gewoon nieuwsgierig, ik weet niets over mhuahahahahaha zijn hosselpraktijken.
Op non-actief gezet?quote:
Dus je wilt verhuizen omdat je Nederlanders lelijk vindtquote:Op maandag 3 september 2012 21:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oost Europa![]()
Oh wat zijn ze daar toch zo knap!
Als ie ze niet heeft, dan valt er ook niks op non-actief te zetten, niet?quote:
Ik verhuis binnenkort ook naar Azie voor de Aziatische chicks.quote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt verhuizen omdat je Nederlanders lelijk vindt
Ja toch ook arrogant en vervelend helemaal niet aantrekkelijk op welke manier dan ookquote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt verhuizen omdat je Nederlanders lelijk vindt
Echte bazen hebben geen hosselskills maar doen maar wat en hebben daar succse mee.quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ie ze niet heeft, dan valt er ook niks op non-actief te zetten, niet?
Lijkt me wel lastig, geen hosselskills hebben. Ik heb ze wel, maar ben ze eventjes kwijt
Ow, je bedoelt lelijk qua innerlijk!quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja toch ook arrogant en vervelend helemaal niet aantrekkelijk op welke manier dan ook
Oh okee, ik heb het na 4 gebruiken maar uitgeschakeld.quote:
Ik ben dan ook geen echte hosselbaas, daar werkt m'n hoofd te traag voor ofzoquote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte bazen hebben geen hosselskills maar doen maar wat en hebben daar succse mee.
Nou ze zijn betreft uiterlijk ook spuuglelijkquote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt lelijk qua innerlijk!
Sorrie man, maar je was helemaal niet duidelijk
Nou....dat ben ik niet met je eens!quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou ze zijn betreft uiterlijk ook spuuglelijk
Success mee gehad?quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, ik heb het na 4 gebruiken maar uitgeschakeld.
Leuk voor jequote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou....dat ben ik niet met je eens!
Tenzij je mannen bedoelt, dan geef ik je groot gelijk
Nee als dat het geval was geweest was ik er waarschijnlijk mee doorgegaan. ;')quote:
Ik blijf hier meer chicks voor mij als jij weg bentquote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verhuis binnenkort ook naar Azie voor de Aziatische chicks.
Misschien moet je juist wel doorgaan, uiteindelijk lukt het vanzelfquote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als dat het geval was geweest was ik er waarschijnlijk mee doorgegaan. ;')
Leuker dan om te vinden dat je moet verhuizen alleen maar omdat je vindt dat Nederlanders spuuglelijk zijnquote:
of niet...quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet je juist wel doorgaan, uiteindelijk lukt het vanzelf
In alle facetten zijn Nederlanders lelijk maar ach jullie betaling mij centjes dus blijf ik nog wel even hangenquote:Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuker dan om te vinden dat je moet verhuizen alleen maar omdat je vindt dat Nederlanders spuuglelijk zijn
Ik doe er toch niks mee, wat houdt je tegen?quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf hier meer chicks voor mij als jij weg bent
Nee, ik vind het de moeite niet waard. Mijn leven is leuk genoeg.quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet je juist wel doorgaan, uiteindelijk lukt het vanzelf
Mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe er toch niks mee, wat houdt je tegen?
quote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
De volgende keer als er een Nederlander zegt dat ik er leuk uitzie en daarna vervelend word pak ik ene liter benzine giet dat over de des betreffende persoon heen en steek hem/haar in brand
Doe je dan wel een wit laken over je hoofd en zet een groot kruis neerquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
De volgende keer als er een Nederlander zegt dat ik er leuk uitzie en daarna vervelend word pak ik ene liter benzine giet dat over de des betreffende persoon heen en steek hem/haar in brand
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 3 september 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het leven bestaat niet alleen uit chicks he
Nounouquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
Je ziet er wel leuk uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn nu eenmaal vervelend, pleeg dan gelijk een aanslag ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
Ach jaquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je dan wel een wit laken over je hoofd en zet een groot kruis neer
Breng hem op ideeënquote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal vervelend, pleeg dan gelijk een aanslag ofzo.
Dat is dan ook wat ik nu doequote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jagewoon je geluk uit andere dingen halen
Dit gaat nog wel zo praten op een forum maar begin de laatste tijd steeds meer haat te hebben dat klopt.quote:Op maandag 3 september 2012 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent echt tering verbitterd he
Wat is dat toch de laatste tijd
Nee ik gooi er een zakje drop overheen en plakjes kaas en tulpen uiteraardquote:Op maandag 3 september 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je dan wel een wit laken over je hoofd en zet een groot kruis neer
[..]
Of ga lekker op een onbewoond eiland wonen.quote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee Nederlandersquote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HOOOOO!!!!quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee ik gooi er een zakje drop overheen en plakjes kaas en tulpen uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat ik nu doe
Er gewoon het beste van maken en aan mezelf blijven werken
Geen wiet, hoer en xtc?quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel zo praten op een forum maar begin de laatste tijd steeds meer haat te hebben dat klopt.
[..]
Ja, zoals Rottumerplaat ;Dquote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ga lekker op een onbewoond eiland wonen.
Zoek alsjeblieft hulp, want ik krijg sterk het idee dat het niet zo goed met je gaatquote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel zo praten op een forum maar begin de laatste tijd steeds meer haat te hebben dat klopt.
[..]
Gezellig nog een leuk vakantie adresjequote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zoals Rottumerplaat ;D
Ja, lekker uitwaaien elke dag en gezellig kletsen met de zeehondjesquote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig nog een leuk vakantie adresje
Of dat boorplatform voor de Engelse kustquote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zoals Rottumerplaat ;D
Nee want ze moeten allemaal kapotquote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ga lekker op een onbewoond eiland wonen.
Behalve newb en jij natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ze moeten allemaal kapot
quote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
HOOOOO!!!!
Ik zal het verbrande lijk netjes ophangen aan een windmolen en er klompen onder de windmolen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wel een geldig legitimatie bewijs hebben om dat te krijgenquote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft hulp, want ik krijg sterk het idee dat het niet zo goed met je gaat
quote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ze moeten allemaal kapot![]()
Inderdaad, want wij zijn lief.quote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve newb en jij natuurlijk.
Jawel toch, je had toch afrohaarquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijden dat ik nog het gedeprimeerdste was van allemaal. Ik was niet zo haar dragend.
Leukquote:Op maandag 3 september 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker uitwaaien elke dag en gezellig kletsen met de zeehondjes
Nee, maar je was wel strontvervelend somsquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijden dat ik nog het gedeprimeerdste was van allemaal. Ik was niet zo haat dragend.
Matig. 2/10.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel toch, je had toch afrohaar
Probeer het eensquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijden dat ik nog het gedeprimeerdste was van allemaal. Ik was niet zo haat dragend.
Verdomme daar ging mijn ninjaedit.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel toch, je had toch afrohaar
Waarom?quote:
Nee hoor, ik heb geen enkele reden om iemand te haten. Als wat mislukt is toe nu toe mijn eigen schuld en mezelf haten is gewoon te mainstream anno 2012.quote:Op maandag 3 september 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probeer het eenshet voelt best wel goed
haten
quote:Op maandag 3 september 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, want wij zijn lief.Aahhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ben ik de rest van mijn leven single en aangewezen op mijn rechterhand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik haat mezelf niet ik haat alle andere mensen om mij heen. Ik heb alleen een hekel aan mijzelf.quote:Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen enkele reden om iemand te haten. Als wat mislukt is toe nu toe mijn eigen schuld en mezelf haten is gewoon te mainstream anno 2012.
Vertel eens waarom dan? Want ik weet het nietquote:
We kunnen vast een lekker wijf voor je achterhouden.quote:Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aahhhhh.
Maar dan ben ik de rest van mijn leven single en aangewezen op mijn rechterhand.
Kun je me vertellen aan welke boom ze groeien?quote:Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
We kunnen vast een lekker wijf voor je achterhouden.
Dat hoef jij dus niet wetenquote:Op maandag 3 september 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens waarom dan? Want ik weet het niet
Kan je niet gewoon ophoepelen of zo als je toch alleen maar onzin gaat lopen spammen?quote:
Doe maar een RP of ga lekker naar FBquote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ophoepelen of zo als je toch alleen maar onzin gaat lopen spammen?
Of ga je nog normaal meedoen met ons?
Net nu ik je serieus wilde gaan nemen. Laat maarquote:
De baarmoederboom.quote:Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je me vertellen aan welke boom ze groeien?
Dat is dan wel weer tof. En dan ben ik de enige vrije man op aarde, dus ze kan niet al een vriendje hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
We kunnen vast een lekker wijf voor je achterhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. En dan ben ik de enige vrije man op aarde, dus ze kan niet al een vriendje hebben.
Ik kieeeeeessssssHet is geen pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Dat is dan wel weer tof. En dan ben ik de enige vrije man op aarde, dus ze kan niet al een vriendje hebben.
Ik kieeeeeessssssUhm....is dat een echte naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik kieeeeeessssssGadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar de helft van alles wat van die boom komt is van het verkeerde type...is er niet een boom met een wat hogere efficientie of zo?quote:
Whehehe. Was het maar zo'n feest. Dan koos ik Misty.quote:
Artiestennaam.quote:Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm....is dat een echte naam?
Wat is daar mis mee?quote:
In China en India hebben ze daar wat op gevondenquote:Op maandag 3 september 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de helft van alles wat van die boom komt is van het verkeerde type...is er niet een boom met een wat hogere efficientie of zo?
Daar moeten ze een speelfilm van makenquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Was het maar zo'n feest. Dan koos ik Misty.
Geen Chinese boom dus bitte!quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In China en India hebben ze daar wat op gevondenOh wacht dat is van het verkeerde type
Daarom moeten wij dus een boom ontwikkelen voor vrouwen en die moet dan hier komen te staanquote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen Chinese boom dus bitte!
Aziatische vrouwen vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef tijnbrein het volgende:ind
[..]
In China en India hebben ze daar wat op gevondenOh wacht dat is van het verkeerde type
Ik heb haar gegoogled.quote:
Zeker.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk.
Eeeeeeen? Haar buikje is om te smullen.quote:
Valt tegenwoordig ook wel mee. Ze heeft wat vetjens gekweekt. Toen dacht men ineens dat ze zwanger was.quote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is knap maar wel heul erg mager.
Ik word er niet warm van, eerder koud.quote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is knap maar wel heul erg mager.
Importeren en kwekenquote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk.
Oh dat is al beter danquote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig ook wel mee. Ze heeft wat vetjens gekweekt. Toen dacht men ineens dat ze zwanger was.
Jammer.quote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van, eerder koud.
Vuilakje.quote:
Ja, zacht en knuffelbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is al beter dan
Vrouwen moeten ook een beetje zacht zijn enzo toch.
Nee, ze is helemaal voor jou.quote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
Dan gaan we haar niet samen nemen?
Ja maar ik hou van stevig. Dat ik dun ben kloptquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom zodra met een andere foto voor je Tijn maar godver wat is dit een mooie foto
Baileysquote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh kijk, daar is die al Tijn
Pityfucks zijn nergens goed voor.quote:
|Ik vind dat er niet uitzien, zo met die broeken zo laagquote:
Waarom komt die foto steeds overal langsquote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom zodra met een andere foto voor je Tijn maar godver wat is dit een mooie foto
Mwah. Allicht.quote:
Ecto's kunnen datquote:Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
|Ik vind dat er niet uitzien, zo met die broeken zo laag
Alsof het stoer is of zo, het ziet er belachelijk uit
Gewoon bij de slijter halen; niet in de kroeg.quote:Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baileys is lekker ja, alleen een beetje duur
Ik had het ook over de slijterquote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon bij de slijter halen; niet in de kroeg.
Ik blijf denk ik liever maagd dan dat ik een pityfuck krijg.quote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Allicht.
Ik heb wel eens een pityfuck gegeven. Was wel aardig.
Dit zijn PVV stemmers, duh.quote:
Valt mee man.quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het ook over de slijter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |