Dat ook inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat ik nu doe
Er gewoon het beste van maken en aan mezelf blijven werken
Geen wiet, hoer en xtc?quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel zo praten op een forum maar begin de laatste tijd steeds meer haat te hebben dat klopt.
[..]
Nee ik gooi er een zakje drop overheen en plakjes kaas en tulpen uiteraard
Ja, zoals Rottumerplaat ;Dquote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ga lekker op een onbewoond eiland wonen.
Zoek alsjeblieft hulp, want ik krijg sterk het idee dat het niet zo goed met je gaatquote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel zo praten op een forum maar begin de laatste tijd steeds meer haat te hebben dat klopt.
[..]
Nee ik gooi er een zakje drop overheen en plakjes kaas en tulpen uiteraard
Gezellig nog een leuk vakantie adresjequote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zoals Rottumerplaat ;D
Ja, lekker uitwaaien elke dag en gezellig kletsen met de zeehondjesquote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig nog een leuk vakantie adresje
Of dat boorplatform voor de Engelse kustquote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zoals Rottumerplaat ;D
Nee want ze moeten allemaal kapotquote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ga lekker op een onbewoond eiland wonen.
Behalve newb en jij natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ze moeten allemaal kapot
quote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
HOOOOO!!!!
Ik zal het verbrande lijk netjes ophangen aan een windmolen en er klompen onder de windmolen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wel een geldig legitimatie bewijs hebben om dat te krijgenquote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft hulp, want ik krijg sterk het idee dat het niet zo goed met je gaat
quote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ze moeten allemaal kapot![]()
Inderdaad, want wij zijn lief.quote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve newb en jij natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel toch, je had toch afrohaarquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijden dat ik nog het gedeprimeerdste was van allemaal. Ik was niet zo haar dragend.
Leukquote:Op maandag 3 september 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker uitwaaien elke dag en gezellig kletsen met de zeehondjes
Nee, maar je was wel strontvervelend somsquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijden dat ik nog het gedeprimeerdste was van allemaal. Ik was niet zo haat dragend.
Matig. 2/10.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel toch, je had toch afrohaar
Probeer het eensquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijden dat ik nog het gedeprimeerdste was van allemaal. Ik was niet zo haat dragend.
Verdomme daar ging mijn ninjaedit.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel toch, je had toch afrohaar
Waarom?quote:
Nee hoor, ik heb geen enkele reden om iemand te haten. Als wat mislukt is toe nu toe mijn eigen schuld en mezelf haten is gewoon te mainstream anno 2012.quote:Op maandag 3 september 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probeer het eenshet voelt best wel goed
haten
quote:Op maandag 3 september 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, want wij zijn lief.Aahhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ben ik de rest van mijn leven single en aangewezen op mijn rechterhand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik haat mezelf niet ik haat alle andere mensen om mij heen. Ik heb alleen een hekel aan mijzelf.quote:Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen enkele reden om iemand te haten. Als wat mislukt is toe nu toe mijn eigen schuld en mezelf haten is gewoon te mainstream anno 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |