Ik blijf hier meer chicks voor mij als jij weg bentquote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verhuis binnenkort ook naar Azie voor de Aziatische chicks.
Misschien moet je juist wel doorgaan, uiteindelijk lukt het vanzelfquote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als dat het geval was geweest was ik er waarschijnlijk mee doorgegaan. ;')
Leuker dan om te vinden dat je moet verhuizen alleen maar omdat je vindt dat Nederlanders spuuglelijk zijnquote:
of niet...quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet je juist wel doorgaan, uiteindelijk lukt het vanzelf
In alle facetten zijn Nederlanders lelijk maar ach jullie betaling mij centjes dus blijf ik nog wel even hangenquote:Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuker dan om te vinden dat je moet verhuizen alleen maar omdat je vindt dat Nederlanders spuuglelijk zijn
Ik doe er toch niks mee, wat houdt je tegen?quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf hier meer chicks voor mij als jij weg bent
Nee, ik vind het de moeite niet waard. Mijn leven is leuk genoeg.quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet je juist wel doorgaan, uiteindelijk lukt het vanzelf
Mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe er toch niks mee, wat houdt je tegen?
quote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
De volgende keer als er een Nederlander zegt dat ik er leuk uitzie en daarna vervelend word pak ik ene liter benzine giet dat over de des betreffende persoon heen en steek hem/haar in brand
Doe je dan wel een wit laken over je hoofd en zet een groot kruis neerquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
De volgende keer als er een Nederlander zegt dat ik er leuk uitzie en daarna vervelend word pak ik ene liter benzine giet dat over de des betreffende persoon heen en steek hem/haar in brand
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 3 september 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het leven bestaat niet alleen uit chicks he
Nounouquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
Je ziet er wel leuk uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn nu eenmaal vervelend, pleeg dan gelijk een aanslag ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
Ach jaquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je dan wel een wit laken over je hoofd en zet een groot kruis neer
Breng hem op ideeënquote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal vervelend, pleeg dan gelijk een aanslag ofzo.
Dat is dan ook wat ik nu doequote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jagewoon je geluk uit andere dingen halen
Dit gaat nog wel zo praten op een forum maar begin de laatste tijd steeds meer haat te hebben dat klopt.quote:Op maandag 3 september 2012 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent echt tering verbitterd he
Wat is dat toch de laatste tijd
Nee ik gooi er een zakje drop overheen en plakjes kaas en tulpen uiteraardquote:Op maandag 3 september 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je dan wel een wit laken over je hoofd en zet een groot kruis neer
[..]
Of ga lekker op een onbewoond eiland wonen.quote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee Nederlandersquote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HOOOOO!!!!quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee ik gooi er een zakje drop overheen en plakjes kaas en tulpen uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |