Toch mis ik die show wel hoorquote:
Ik heb niet echt lang met je gepraat ofzo.quote:
jammer dat het opgezet was maar je kon er wel om lachen. het mooist was die kerel die zijn date voor het eerst echt ontmoete, wat dus een omgebouwde vent bleek te zijn! boeide hem nietsquote:
Jammer dan. Smakeloos om gelachen!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jammer dat het opgezet was maar je kon er wel om lachen. het mooist was die kerel die zijn date voor het eerst echt ontmoete, wat dus een omgebouwde vent bleek te zijn! boeide hem niets
zeker, mooie showsquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dan. Smakeloos om gelachen!!
Jah! Zeker weten welquote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praat je irl ook hysterisch over de bereikbaarheid van overheidsinstanties?
Oprah is afgelopen. Tegenwoordig kijk ik Dr. Phil!quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zeker, mooie shows
(en beter dan Oprah)
Werk ze laiverdquote:
bekrompen philliequote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oprah is afgelopen. Tegenwoordig kijk ik Dr. Phil!
Dat hoort een mama toch te doen?
jij bent goed bezig, Dr. Phil, het broertje van Dr. Fish?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr Pil vind ik nog de beste van de 3 shows. Jerry was leuk voor een paar keer, maar na een paar keer had ik het allemaal wel gezienquote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwaar levenquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie heeft me de hele avond ontlopen op de meet.
Evie had even andere dingen.. en en en en dan had je nog wel naast dr kunnen gaan zitten bij het : " ik heb nog nooitquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie heeft me de hele avond ontlopen op de meet.
Dat was je sowieso alquote:
Geen idee.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij bent goed bezig, Dr. Phil, het broertje van Dr. Fish?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |