I know that feelingquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ze tussen sting en mij in ging liggen dan
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ze tussen sting en mij in ging liggen dan
Jongen, werk nou mee.quote:
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.
Dat was cuteness level over 9000quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?
Ja, dacht dat het wel goed zou gaan en ik me wel kon aanpassen enzoquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan nog was jij het die de keuze maakte!
Sorryquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.
[..]
Jongen, werk nou mee.
Ik reageer me eigenlijk meer af tijdens het gamen. Vind ik heerlijk!quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.
Ja ik dus ookquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.
Haha ja, wat een service zegquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was cuteness level over 9000
En je kreeg soort van koffie op bed!!
Ja hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Maar de mensen die me gezien hebben zullen toch wel doorhebben dat het best meevalt?
Toch? Toch?
Je bent een schatje en helemaal geen depri emo dingquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Maar de mensen die me gezien hebben zullen toch wel doorhebben dat het best meevalt?
Toch? Toch?
Je bedoelt een hand vol haren?quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was cuteness level over 9000
En je kreeg soort van koffie op bed!!
Borderliners...quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe psycho waren je exen dan faxie?
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzetquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Toch? Toch?
Jullie snurkte en lagen aan de verkeerde kant van de zaalquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.
[..]
Jongen, werk nou mee.
Hele bossen zijn gekapt die nachtquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Jullie snurkte en lagen aan de verkeerde kant van de zaal
Nee ik bedoel koffie!quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt een hand vol haren?
Op internet is m'n alter ego actiefquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzet
Ik snurk nietquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij was het beneden veel gezelliger dan bovenquote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele bossen zijn gekapt die nacht
quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele bossen zijn gekapt die nacht
Snurkte ik? Sorry.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens Joy ben ik exact hetzelfde irl als op FOK. Dat is wel treurig.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzet
O jee ben ik irl anders dan op fok?quote:Op maandag 3 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snurkte ik? Sorry.
[..]
Volgens Joy ben ik exact hetzelfde irl als op FOK. Dat is wel treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |