Ik weet niks, ik ben blond!!quote:
je zal mij niks horen zeggen over blond hahaquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben blond!!
Kom je gezellig pirates kijken?
Nee is ffies geleden. Gaat goedquote:Op maandag 3 september 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed! Hoe is het met jou? Tijdje niet meer gesproken he?
Ja, heb eigenlijk niks bijzonders te melden, maar voel me gewoon prima. Het leven gaat zo z'n gangetje he (al kan het altijd beter hequote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee is ffies geleden. Gaat goed
Perfectionistquote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb eigenlijk niks bijzonders te melden, maar voel me gewoon prima. Het leven gaat zo z'n gangetje he (al kan het altijd beter he)
Hahaquote:
Perfectionistisch én lui zijn is wel de slechtst mogelijke combi kan ik vertellenquote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, ben eigenlijk niet zo erg perfectionistisch. Vroeger wel, maar dat heb ik een beetje losgelaten omdat ik er toch niet veel mee opschoot
Boze ex-en heb ik niet echt eigenlijkquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap nu je verhalen over boze exen beter
Dat lijkt mij niet echt goed samen gaan nee!quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Perfectionistisch én lui zijn is wel de slechtst mogelijke combi kan ik vertellen
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Boze ex-en heb ik niet echt eigenlijk
Word je gefrustreerd van inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt goed samen gaan nee!
jah en boze kwaadaardig gestoorde exvriendin van diezelfde psychisch gestoorde exquote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?
Maar frustratie kan dan ook weer motiveren! Altijd alles van de positieve kant bekijken!quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Word je gefrustreerd van inderdaad
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?
Whehe de mijne niet hoor.. ik laat ze meestal gaanquote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.
Dat was geloof ik wel een apart verhaal, toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.
Altijd hetzelfde met vrouwen, he?quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe de mijne niet hoor.. ik laat ze meestal gaanlalalala meestal bijna altijd
lalala
Nou dat valt wel meequote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En 't worden alleen maar meer
Is maar anderhalf uur johquote:Op maandag 3 september 2012 20:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
je zal mij niks horen zeggen over blond haha
beetje ver rijden helaas
Sterkte mooie manquote:
Kan ik niks aan doen dat ik de volwassen persoon ben die er een eind aan maaktquote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met vrouwen, he?
Verman je, Faxquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die psycho's ben ik al wel overheen hoor
Ik mag morgen ook weer filerijdenquote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
er moet morgen weer gewerkt worden schat
Ja maar ik heb je verhaal vanmiddag een beetje genegeerd en wilde je toch even een hart onder de riem stekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je niet echt iets goed als het er meerdere zijn en je op ze bleef vallenquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Maar, heel kortstondig, en 'op vallen' is wel een groot woord.... blame the wanhoop....quote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan doe je niet echt iets goed als het er meerdere zijn en je op ze bleef vallen![]()
Jaja, draai het maar weer om!quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen dat ik de volwassen persoon ben die er een eind aan maaktDe knoop doorhakt etc etc
whehehe
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.quote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer filerijden
[..]
Ja maar ik heb je verhaal vanmiddag een beetje genegeerd en wilde je toch even een hart onder de riem steken
Jammer dat ze tussen sting en mij in ging liggen danquote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, draai het maar weer om!
Je wilde gewoon beschikbaar zijn nadat je faxie en mij had ontmoet. Zodat je een kans maakt.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilde gewoon beschikbaar zijn nadat je faxie en mij had ontmoet. Zodat je een kans maakt.
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ze tussen sting en mij in ging liggen dan
Oja dat was wel baas jaquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?
Dan nog was jij het die de keuze maakte!quote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Maar, heel kortstondig, en 'op vallen' is wel een groot woord.... blame the wanhoop....
quote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feelingquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen, werk nou mee.quote:
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd weer even aan een hoop dingen herinnerd, en ik vind het wel fijn om af en toe lekker af te reageren hier.
Dat was cuteness level over 9000quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik werd met een poes in bed wakker, da's toch zo slecht nog niet?
Ja, dacht dat het wel goed zou gaan en ik me wel kon aanpassen enzoquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan nog was jij het die de keuze maakte!
Sorryquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.
[..]
Jongen, werk nou mee.
Ik reageer me eigenlijk meer af tijdens het gamen. Vind ik heerlijk!quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.
Ja ik dus ookquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom kom ik soms over als een depri autist enzo.
Haha ja, wat een service zegquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was cuteness level over 9000
En je kreeg soort van koffie op bed!!
Ja hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Maar de mensen die me gezien hebben zullen toch wel doorhebben dat het best meevalt?
Toch? Toch?
Je bent een schatje en helemaal geen depri emo dingquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Maar de mensen die me gezien hebben zullen toch wel doorhebben dat het best meevalt?
Toch? Toch?
Je bedoelt een hand vol haren?quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was cuteness level over 9000
En je kreeg soort van koffie op bed!!
Borderliners...quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe psycho waren je exen dan faxie?
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzetquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
Toch? Toch?
Jullie snurkte en lagen aan de verkeerde kant van de zaalquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze onze mannelijkheid (nog) niet aankan. Dat is geen schande.
[..]
Jongen, werk nou mee.
Hele bossen zijn gekapt die nachtquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Jullie snurkte en lagen aan de verkeerde kant van de zaal
Nee ik bedoel koffie!quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt een hand vol haren?
Op internet is m'n alter ego actiefquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzet
Ik snurk nietquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij was het beneden veel gezelliger dan bovenquote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele bossen zijn gekapt die nacht
quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele bossen zijn gekapt die nacht
Snurkte ik? Sorry.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens Joy ben ik exact hetzelfde irl als op FOK. Dat is wel treurig.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het beeld wat ik van je heb van de meet is eigenlijk heel anders dan wat je hier neerzet
O jee ben ik irl anders dan op fok?quote:Op maandag 3 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snurkte ik? Sorry.
[..]
Volgens Joy ben ik exact hetzelfde irl als op FOK. Dat is wel treurig.
Toch mis ik die show wel hoorquote:
Ik heb niet echt lang met je gepraat ofzo.quote:
jammer dat het opgezet was maar je kon er wel om lachen. het mooist was die kerel die zijn date voor het eerst echt ontmoete, wat dus een omgebouwde vent bleek te zijn! boeide hem nietsquote:
Jammer dan. Smakeloos om gelachen!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jammer dat het opgezet was maar je kon er wel om lachen. het mooist was die kerel die zijn date voor het eerst echt ontmoete, wat dus een omgebouwde vent bleek te zijn! boeide hem niets
zeker, mooie showsquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dan. Smakeloos om gelachen!!
Jah! Zeker weten welquote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praat je irl ook hysterisch over de bereikbaarheid van overheidsinstanties?
Oprah is afgelopen. Tegenwoordig kijk ik Dr. Phil!quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zeker, mooie shows
(en beter dan Oprah)
Werk ze laiverdquote:
bekrompen philliequote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oprah is afgelopen. Tegenwoordig kijk ik Dr. Phil!
Dat hoort een mama toch te doen?
jij bent goed bezig, Dr. Phil, het broertje van Dr. Fish?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr Pil vind ik nog de beste van de 3 shows. Jerry was leuk voor een paar keer, maar na een paar keer had ik het allemaal wel gezienquote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwaar levenquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie heeft me de hele avond ontlopen op de meet.
Evie had even andere dingen.. en en en en dan had je nog wel naast dr kunnen gaan zitten bij het : " ik heb nog nooitquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie heeft me de hele avond ontlopen op de meet.
Dat was je sowieso alquote:
Geen idee.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij bent goed bezig, Dr. Phil, het broertje van Dr. Fish?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |