Dan ben je DE BAAS van vandaag! Drom was niet squatten die zat met de d66 meneer in een topicquote:
We zijn trots op je meid.quote:
EN JIJ WAS ER OOK AL NIET!quote:
Had gekund ja. Maar jij had slechts ook voor Roy, Twi, Muahaha, STING en WT.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie had even andere dingen.. en en en en dan had je nog wel naast dr kunnen gaan zitten bij het : " ik heb nog nooit"
quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
koning voetenbad is dat, met van die stinkvissen die aan je poten knagen
Ik voel me heel blond nuquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
... zinspeling iemand wil iets kenbaar maken..
O lijkt me zo eng van die beesten aan je voetenquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
koning voetenbad is dat, met van die stinkvissen die aan je poten knagen
En ik heb ook een behoorlijk tijdje haar aandacht opgeeistquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EN JIJ WAS ER OOK AL NIET!
FML!
[..]
Had gekund ja. Maar jij had slechts ook voor Roy, Twi, Muahaha, STING en WT.
sommige mensen kunnen beter hun kop in dat bad stoppenquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O lijkt me zo eng van die beesten aan je voeten
ahhh je had wel bij me in de buurt mogen komen zitten of met me mogen praten hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EN JIJ WAS ER OOK AL NIET!
FML!
[..]
Had gekund ja. Maar jij had slechts ook voor Roy, Twi, Muahaha, STING en WT.
Dat mag.quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb ook een behoorlijk tijdje haar aandacht opgeeist![]()
Sorry
Ik was ook een beetje druk met nieuwe mensen en bijpraten met oude mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhh je had wel bij me in de buurt mogen komen zitten of met me mogen praten hooragossie!
Iemand die het huishouden doetquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]Blond lekker en kijkt naar dr Phil, wat wil een mens nog meer?
Lijkt me voor sommige mensen inderdaad een uitstekend plan. Heb je het zelf wel eens overwogen? En dan zo lang mogelijk blijven zitten.. en je hoofd wat verzwaren met een blok beton? !quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen beter hun kop in dat bad stoppen
hebbuh hebbuh waar waar?quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Ik was ook een beetje druk met nieuwe mensen en bijpraten met oude mensen.
Ik zocht slechts een excuus.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me voor sommige mensen inderdaad een uitstekend plan. Heb je het zelf wel eens overwogen? En dan zo lang mogelijk blijven zitten.. en je hoofd wat verzwaren met een blok beton? !
Jijzelf?quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand die het huishouden doet
quote:
Dat doe ik ook!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand die het huishouden doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |