Nee eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmja wou het rokje dragen met gewoon een wit shirt en zwart colbert.
zou het mij staan?
Goedzo. Ik zie het voor me en dat rokje is zo niet jou. En zeker niet in combinatie met een zwart colbertje.quote:
Oh Okè.quote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar wel 4 dagen/week stage van 09:00 - 17:00 + 1 dag werken (8uur).
Welk stukje?quote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
Nu nog even dat ene stukje veranderen. Ik weet alleen niet in wat.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Goedzo. Ik zie het voor me en dat rokje is zo niet jou. En zeker niet in combinatie met een zwart colbertje.
Ik niet, ik haat winterjassenquote:
Getailleerde trenchcoatquote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat winterjassener zit nooit fatsoenlijke vorm in en je lijkt er zo opgeploft en dik in
Daarom vind ik winterjassen wel leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat winterjassener zit nooit fatsoenlijke vorm in en je lijkt er zo opgeploft en dik in
wats ju ping baby?quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga maar voor een witte nickelson![]()
Ik heb een hele mooie Italiaanse maar daar pas ik nog niet inquote:
Ik zal eens oplettenquote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil graag zoiets maar dan langer, kan je nergens vinden
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003390%2045303%2086%200140%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Moet je er nog in groeien ?quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie Italiaanse maar daar pas ik nog niet in
De duurdere, je kan ze ook allebei bestellen en de leukste houden en de ander terug sturenquote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
en krul, welke blouse zou jij weg doen?
uft ziet ze gewoon volgens mij?quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
Doe eens die foto's goed DV. Zo kun je er niets mee.
Eerder wat kwijtquote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je er nog in groeien ?
In dat soort winkels kom ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Voor duurder dan 80 euro zal ik 'm niet kopen though
zoiets heb ik gister ook besteldquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga zo een blouse bestellen met zo'n grote strik voorop![]()
Haha same herequote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In dat soort winkels kom ik niet
Welke? Van die jas? Van jou wel, van Dimens nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uft ziet ze gewoon volgens mij?
quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Een meisje van 15 uit de klas van mijn zusje is zwanger en haar vriend heeft het uitgemaakt![]()
Zo leuk die dingenquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoiets heb ik gister ook besteld
Die vriend is zeker niet de vader.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Een meisje van 15 uit de klas van mijn zusje is zwanger en haar vriend heeft het uitgemaakt![]()
Stomp in haar vagijn en maak die baby helemaal kapot.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
ik ben helemaal niet labielquote:Op maandag 3 september 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Haha TS is labiel gr gr ik ben er weer vandoor
hoaxquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Nee stomp die gozer zijn kop aan gortquote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stomp in haar vagijn en maak die baby helemaal kapot.
Deed me denken aan chocolate lovequote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt bijna hanbok stijl zo met die strik
geen vans eronder. gewoon effen zwarte ballerina'squote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan gewoon zo met een legging eronder en zo'n 5 euro rokje en dan vans en zo leuk![]()
Ballerina's zijn lelijk en staan stom onder een leggingquote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen vans eronder. gewoon effen zwarte ballerina's
nee bendoe heeft toch helemaal geen zusjequote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is daar hoax aan![]()
Mijn nichtje van 15 is ook al moeder hoor
vans staan nog stommerquote:Op maandag 3 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ballerina's zijn lelijk en staan stom onder een legging
dan krijg ik zo'n sokken-in-ballerina gevoelquote:Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vans staan nog stommerals je een maillot eronder doet dan?
Bij ons waren er ook van zulke verhalen, maar het bleek allemaal bullshit te zijn.quote:
Oh?quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het gaat zien.
Vero Moda! Maar ik heb hem via google op wehkamp gevonden, http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AA_1AA_529525/quote:
Mijn zusje is niet zwanger he?quote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
16 jaar met een baby in de buik
Draai dit liedje Bendoe, vind ze vast leuk.
Thanks!quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vero Moda! Maar ik heb hem via google op wehkamp gevonden, http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AA_1AA_529525/
>IMPLICERENDquote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
INB4 voor troll die zegt dat the sorrow een kut emocore band is
Even proberen wehkampquote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
Waarom krijgt wehkamp meteen een url?
Dat zei ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
haha sukkels het is een deathmetal band
Ik ben bereid om mijn loyaliteit te ruilen voor het salaris dat jullie betalen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Dimens het volgende:
Ik weet niet wat ik dan voor motivatie moet schrijven. Iemand tips?
Klopt. Komt er automatisch bij te staan. Kan soms even duren voordat het er staat.quote:Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bij staat er automatisch een url in als ik op invoeren klik
illuminatiquote:Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bij staat er automatisch een url in als ik op invoeren klik
quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben bereid om mijn loyaliteit te ruilen voor het salaris dat jullie betalen.
Wat? Ik vind dat een heel goede zin, zonder geslijm dat dingen heerlijk zijn.quote:
rustig, ik heb zelf ook vansquote:Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dan krijg ik zo'n sokken-in-ballerina gevoelvans zijn juist mooi modebarbaar
Omdat Fok! een speciale deal heeft met wehkamp en als jij wehkamp typt zij automatisch er een affiliate URL van maken, wat inhoud dat een speciale parameter of code in de url zit waardoor Fok! en Wehkamp kan tracken dat klanten via Fok! zijn binnen gekomen. Via elke sale via Fok! krijgt Fok! dan een vergoeding, standaard is dat op kleding bijv 8%.quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
Waarom krijgt wehkamp meteen een url?
mensen die dingen mainstream vindenquote:Op maandag 3 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rustig, ik heb zelf ook vansmaar ze zijn zo mainstream.
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
fijn, ik dacht een paar dagen terug weer oude oorbellen in m'n 2e gaatjes te doen. Ik haal ze er net uit en nu heb ik een ontsteking aan beide kanten.
fml
heuj, ik draag nu een pantersjaaltje met een zwarte trui, spijkerbroek tregging en standaard zwarte H&M schoenen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mensen die dingen mainstream vinden![]()
gewoon dragen wat je zelf leuk vindt
mijn oorbellen niet goed schoonmakenquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?Ik heb nooit maar dan ook nooit last van m'n gaatje.
Duidelijk maken dat je niet om me nek moet gaan hangen op stap zodat je me (cock)chickblocked.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef krullenbolletje het volgende:
What's the point in saying you love me like a friend.
zo mainstream :S:S dat dit kan in nederlandquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heuj, ik draag nu een pantersjaaltje met een zwarte trui, spijkerbroek tregging en standaard zwarte H&M schoenen.
meer mainstream dan dit kan niet
Doe ik ook nooit hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn oorbellen niet goed schoonmaken
alles is mainstream xquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind mainstream zo'n raar begrip, want alles haten wat mainstream is is tegenwoordig ook een "stream"
Dat is het ook mooie van die haters.quote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind mainstream zo'n raar begrip, want alles haten wat mainstream is is tegenwoordig ook een "stream"
Klappen die bitchquote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat je niet om me nek moet gaan hangen op stap zodat je me (cock)chickblocked.
Ene kant snap ik het, andere kant is het wel duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee maar de ik hou van je als een vriend speech
Geef eens een voorbeeld, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
wat is daar mis mee???quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
I like like this, I like like thatquote:
'Ik heb het idee dat ik je moet vertellen dat.. ik niet op zoek ben naar een relatie (met je)'quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord.Alleen friendzone onzinverhalen.
Het is eigenlijk gewoon de friendzone. Maar de speech volgt meestal nadat je iemand vet lang aan het lijntje hebt gehouden en dan besluit dat je toch maar vrienden wil zijn en diegene dan niet wil kwetsenquote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord.Alleen friendzone onzinverhalen.
Jij weetquote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
I like like this, I like like that
I like this, like that, Yeah
Zie mijn vorige bericht. Gewoon vriendschappelijk van iemand houden opzich is natuurlijk niks mis mee.quote:
Dat is dan wel sad jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zie mijn vorige bericht. Gewoon vriendschappelijk van iemand houden opzich is natuurlijk niks mis mee.
Oh jij zegt dat tegen iemand? Ik vind de friendzone maar een onzin iets.quote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon de friendzone. Maar de speech volgt meestal nadat je iemand vet lang aan het lijntje hebt gehouden en dan besluit dat je toch maar vrienden wil zijn en diegene dan niet wil kwetsen
Die is in sommige situaties wel terecht, maar meestal heeft diegene binnen een maand een relatiequote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Ik heb het idee dat ik je moet vertellen dat.. ik niet op zoek ben naar een relatie (met je)'
chinese muziekquote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
I like like this, I like like that
I like this, like that, Yeah
Truequote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Meestal is dat nadat je een foto stuurt of de cam aanzet
Nee iemand zei dat een tijdje terug tegen mij en moest er door een liedje weer aandenken. Friendzone is meestal gewoon dat je iemand te lelijk vind. Hard maar waar.quote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jij zegt dat tegen iemand? Ik vind de friendzone maar een onzin iets.
Of niet je type is.quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee iemand zei dat een tijdje terug tegen mij en moest er door een liedje weer aandenken. Friendzone is meestal gewoon dat je iemand te lelijk vind. Hard maar waar.
hang sjang pang XDquote:
Als ik bevriend met een chick heb is dat niet zo dat dat nooit over zou kunnen slaan naar iets anders. Al 2 keer gehad dat het na maanden van gewoon vriendschap er ineens wat meer bij kwam kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee iemand zei dat een tijdje terug tegen mij en moest er door een liedje weer aandenken. Friendzone is meestal gewoon dat je iemand te lelijk vind. Hard maar waar.
Dat is ook zoquote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik bevriend met een chick heb is dat niet zo dat dat nooit over zou kunnen slaan naar iets anders. Al 2 keer gehad dat het na maanden van gewoon vriendschap er ineens wat meer bij kwam kijken.Ging dan meestal niet zo lang goed, maar toch.
The friendzone is a lie.
Vinger in je keel.quote:Op maandag 3 september 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaat lekker sabine.
net melk gedronken wat over datum was
Het is ook alleen van toepassing als 1 van de twee meer wil en de ander niet. Als mensen allebei geen relatie willen is het geen friendzone natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik bevriend met een chick heb is dat niet zo dat dat nooit over zou kunnen slaan naar iets anders. Al 2 keer gehad dat het na maanden van gewoon vriendschap er ineens wat meer bij kwam kijken.Ging dan meestal niet zo lang goed, maar toch.
The friendzone is a lie.
Maar dan lieg je. Je zei dat bij de BCC het je weinig kon schelen wat je targets waren.quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Dimens het volgende:
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik dit werk fantastisch vind. Elke maand weer de uitdaging om mijn targets te behalen en tevreden klanten zien is wat mij motiveert.
Is dit wat qua motivatie?
En andersom ook, mijn eerste echte relatie is nu al jaren mijn beste vriendin en heeft ook alweer jaren een relatie met een maat van me.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook zoje weet nooit. Ach.
Ten eerste, als je het ingiet zie je toch al dat het klonterig is? En ruik jij niet aan de pak/melk?quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik had het in een glas gedaan gemixt met een klein beetje chocolademelk wat ik altijd doe.. drink ik het laatste beetje uit het glas ineens een dikke brok wat er in zit..![]()
Dat laatste is iets wat je zou zeggen als je wordt uitgenodigd om je brief nader toe te lichten. Je moet niet te specifiek zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Dimens het volgende:
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik dit werk fantastisch vind. Elke maand weer de uitdaging om mijn targets te behalen en tevreden klanten zien is wat mij motiveert.
Is dit wat qua motivatie?
Op het moment dat ik voor die man aan het werk was wel ja. Daarvoor niet. Toen vond ik het juist leuk om een fulltimer te verslaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan lieg je. Je zei dat bij de BCC het je weinig kon schelen wat je targets waren.
Ik zag het niet, en je rook het ook niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste, als je het ingiet zie je toch al dat het klonterig is? En ruik jij niet aan de pak/melk?
Ik heb ook wel zo'n verhaal/ervaringquote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En andersom ook, mijn eerste echte relatie is nu al jaren mijn beste vriendin en heeft ook alweer jaren een relatie met een maat van me.Of ik ben een uitzondering of iedereen stelt zich aan.
Daarom is het ook een "ten minste houdbaar tot" datum. Het hoeft niet meteen zuur te zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zag het niet, en je rook het ook niet.
Normaal ruik ik al wanneer een plak kaas 1dag over datum is als ik de koelkast open doe maar dit rook je echt nietdaarom was het zo vreemd
Mijn pa en ik drinken beiden veel melk dus ik dacht dat dit een net geopend pak was. Ik ga niet op ieder product kijken wat de houdbaarheids datum isquote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom is het ook een "ten minste houdbaar tot" datum. Het hoeft niet meteen zuur te zijn.
Maar wat moet ik dan neer zetten. Ik weet het echt niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat laatste is iets wat je zou zeggen als je wordt uitgenodigd om je brief nader toe te lichten. Je moet niet te specifiek zijn.
Dan is het gewoon een kwestie van ruiken, proeven en kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn pa en ik drinken beiden veel melk dus ik dacht dat dit een net geopend pak was. Ik ga niet op ieder product kijken wat de houdbaarheids datum is
Ik niet want ik download alles. Ik hoef geen Nederlandse ondertiteling plus reclame.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet want ik download alles. Ik hoef geen Nederlandse ondertiteling plus reclame.
Boefjequote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet want ik download alles. Ik hoef geen Nederlandse ondertiteling plus reclame.
Ligt er natuurlijk aan of het een messy break-up was of nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En andersom ook, mijn eerste echte relatie is nu al jaren mijn beste vriendin en heeft ook alweer jaren een relatie met een maat van me.Of ik ben een uitzondering of iedereen stelt zich aan.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Dimens het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je echt totaal geen zin hebt in Coldplay.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Dimens het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je echt totaal geen zin hebt in Coldplay.
Ik heb dat elke dag.
Ik gebruik altijd ditquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan neer zetten. Ik weet het echt niet.
Ik wil best wel awkward kijken. Wil je daar een foto van?quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef Bendoe het volgende:
[..]
wie gaan er zo ook awkward kijken?
Redelijke ruzie, 2 maanden elkaar compleet genegeerd als we elkaar tegen kwamen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of het een messy break-up was of niet
Ah daarom ben je nooit aangenomen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd dit
Geachte heer/mevrouw,
Door middel van deze brief wil ik graag mijn belangstelling tonen voor deze vacature. Ik ben leergierig en daarom wil ik ook de uitdaging aan gaan om multifunctionele werkzaamheden te gaan verrichten.
Na de vakantie begin ik aan Art&Design aan het Noorderpoort College te Groningen. Als ik dat heb afgerond wil ik naar de Kunstacademie.
Mijn eigenschappen zijn dat ik ambitieus en enthousiast ben. Ook ben ik erg behulpzaam, flexibel en een goede teamplayer. Ik heb een goede doorzettingsvermogen. Verder ben ik graag onder de mensen en leer ik graag nieuwe dingen.
Ik ga niet op vakantie en ben dus het hele jaar door beschikbaar en verder ben ik ook in de avonden, weekenden n buiten de vakanties beschikbaar.
Graag zou ik willen langskomen om mijn sollicitatiebrief nader toe te lichten.
Ik afwachting op uw antwoord dank ik u vriendelijk voor het lezen van mijn brief.
Met vriendelijke groet,
Van de 4 sollicitaties die ik heb gedaan hebben er 2 teruggebeld.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah daarom ben je nooit aangenomen.
Op deze reactie had DV kunnen wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede doorzettingsvermogen ?!quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon met ons gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mijn vader dat niet wil en vrienden met hun familie gaan
Dan ga je toch met je moeder? Of is die out of the picture?quote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mijn vader dat niet wil en vrienden met hun familie gaan
quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je toch met je moeder? Of is die out of the picture?
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil best wel awkward kijken. Wil je daar een foto van?
Ik vind BBQ'en echt niets meer aan nu. De hele zomer op elk moment dat het even warm is, moeten mijn ouders weer BBQ'en. Is leuk voor een keer of twee. Maar daarna ben ik het wel zat. Die rooksmaak vind ik ook veel en veel minder lekker dan wanneer het gewoon uit de pan komt.quote:
Neger wat?quote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind BBQ'en echt niets meer aan nu. De hele zomer op elk moment dat het even warm is, moeten mijn ouders weer BBQ'en. Is leuk voor een keer of twee. Maar daarna ben ik het wel zat. Die rooksmaak vind ik ook veel en veel minder lekker dan wanneer het gewoon uit de pan komt.
Te vaak is ook weer niet goed idd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind BBQ'en echt niets meer aan nu. De hele zomer op elk moment dat het even warm is, moeten mijn ouders weer BBQ'en. Is leuk voor een keer of twee. Maar daarna ben ik het wel zat. Die rooksmaak vind ik ook veel en veel minder lekker dan wanneer het gewoon uit de pan komt.
ons?quote:
..altijd awkward ditquote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je toch met je moeder? Of is die out of the picture?
Ziet er betrouwbaar uit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Beach het volgende:
Hello Dear ,
Peace of the Lord be with you.!
And How are you today? hope you are fine! if so special thanks to God
well it is my great pleasure to contact you this very day . I am Evangelical Pastor Pactrick A. kulala. the spiritual guide and adviser to Mr Charles MacArthur Gan-gay Taylor the former president of Liberia that is presently in prison over war crime charges.
Before he was arrested he confessed to me as his personal spiritual adviser that He has secretly kept the sum of $95m ( Ninety five Million US dollars) and some diamond/Gold bars in a financial institution in Europe .
And he as well instructed me to source for a reliable person that can receive this money for foreign investment, as this money must be quickly transferred out of the financial institution with a foreign identity as quickly as possible.
At the moment am in a critical condition of health, and again as a pastor in our church am not expected to have or keep such an amount of money in my possession, Therefore your assistant is highly needed to help claim and invest this fund in your country.
well, if you are truly willing to cooperate with me please do not hesitate to reply me Asap wit your name/direct telephone number,and let me know you more better.. so as to advise you on our way forward.
because its some how doubting for someone you don't know to send you such a proposition.But in this regard i want you to receive and understand this message with kind and holy heart.and best of your understanding.(because with faith and believe you can realize it is real.
But if otherwise you are not convinced or you have doubts and bad intentions towards this,then please do forget it ,to avoid my time wasting or me dealing with the wrong person.(please and please make sure you keep it to yourself .)
Thank you very much for Attention and unreserved cooperation.
Do remain Blessed and a wonderful day ,As i will be looking forward to hear positively from you today.
Kind Regards,
Pastor Amoah Patrick kulala
En dan zijn mijn ouders ook nog eens van die mensen die dan de behoefte hebben om vegetarisch te BBQ'en.quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Te vaak is ook weer niet goed idd.
Precies. Een dienaar van God is altijd te vertrouwen.quote:
Ja FOK!kers. Gewoon een keer met een groepje FOK!kers meeten op een camping of zo en dan iedereen in een tent.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ons?
[..]
..altijd awkward dit
Dat is helemaal erg iddquote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zijn mijn ouders ook nog eens van die mensen die dan de behoefte hebben om vegetarisch te BBQ'en.
Aardappels, mais, spiesen met groenten, paprika's gevuld met kaas en wat wel niet meer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef Beach het volgende:
Zeker een komkommersalalde met spiesen van courgette en paprika
quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aardappels, mais, spiesen met groenten, paprika's gevuld met kaas en wat wel niet meer.
Ik zou wat meer over je opleiding vertellen als het een stage is...quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
Dimens FOK!
FOK!straat ik ben 12
9999AA Wat is dit?
0906-0911
Zoetermeer 3 September 2012
Betreft: Sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie Vertegenwoordiger. Voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst, ben ik op zoek naar een stageplaats waar ik 4 dagen in de week kan werken.
Na twee jaar producten te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu graag de producten en het bedrijf vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik enthousiast en sociaal ben. Ik heb het talent om makkelijk te verkopen en zo te zorgen voor goede verkoopresultaten.
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik dit werk fantastisch vind. Ik heb contact gehad met meerdere vertegenwoordigers die mij allemaal zouden aanbevelen.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Hoe vinden jullie hem nu?
Goed punt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou wat meer over je opleiding vertellen als het een stage is...
Ik zou het tussen de eerste en de tweede alinea in zetten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goed punt.
Waar zou ik dat het beste kunnen plaatsen?
Dat zouden we deze zomer doenquote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja FOK!kers. Gewoon een keer met een groepje FOK!kers meeten op een camping of zo en dan iedereen in een tent.
Lijkt mij op zich best wel lachen.
Jammer wel. Volgende zomer dan maar.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zouden we deze zomer doenmaar is niet door gegaan
Het was nooit leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Oke nu is het leuk geweest????
???????quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Oke nu is het leuk geweest????
Ja inderdaad wat je er ook in gooitquote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook lekker. Sowieso is pasta altijd lekker.
zo sexyquote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
snow wat vind je van mijn foto :S
Ik werd net via DM op de hoogte gebracht van de situatie.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ons?
[..]
..altijd awkward dit
Pasta met heel veel groenten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja inderdaad wat je er ook in gooit
Wat zou ik daar zoal nog neer kunnen zetten? Tips?quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou het tussen de eerste en de tweede alinea in zetten.
Een foto van juicyhilquote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou ik daar zoal nog neer kunnen zetten? Tips?
jmr toch doe ik hetquote:
Je hebt best lekkere saus uit blikjes, mensen die alles zelf maken van hun organisch gegroeide tomatenquote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pasta met heel veel groenten.![]()
Saus uit een blikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |