Omdat Fok! een speciale deal heeft met wehkamp en als jij wehkamp typt zij automatisch er een affiliate URL van maken, wat inhoud dat een speciale parameter of code in de url zit waardoor Fok! en Wehkamp kan tracken dat klanten via Fok! zijn binnen gekomen. Via elke sale via Fok! krijgt Fok! dan een vergoeding, standaard is dat op kleding bijv 8%.quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
Waarom krijgt wehkamp meteen een url?
mensen die dingen mainstream vindenquote:Op maandag 3 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rustig, ik heb zelf ook vansmaar ze zijn zo mainstream.
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
fijn, ik dacht een paar dagen terug weer oude oorbellen in m'n 2e gaatjes te doen. Ik haal ze er net uit en nu heb ik een ontsteking aan beide kanten.
fml
heuj, ik draag nu een pantersjaaltje met een zwarte trui, spijkerbroek tregging en standaard zwarte H&M schoenen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mensen die dingen mainstream vinden![]()
gewoon dragen wat je zelf leuk vindt
mijn oorbellen niet goed schoonmakenquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?Ik heb nooit maar dan ook nooit last van m'n gaatje.
Duidelijk maken dat je niet om me nek moet gaan hangen op stap zodat je me (cock)chickblocked.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef krullenbolletje het volgende:
What's the point in saying you love me like a friend.
zo mainstream :S:S dat dit kan in nederlandquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heuj, ik draag nu een pantersjaaltje met een zwarte trui, spijkerbroek tregging en standaard zwarte H&M schoenen.
meer mainstream dan dit kan niet
Doe ik ook nooit hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn oorbellen niet goed schoonmaken
alles is mainstream xquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind mainstream zo'n raar begrip, want alles haten wat mainstream is is tegenwoordig ook een "stream"
Dat is het ook mooie van die haters.quote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind mainstream zo'n raar begrip, want alles haten wat mainstream is is tegenwoordig ook een "stream"
Klappen die bitchquote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat je niet om me nek moet gaan hangen op stap zodat je me (cock)chickblocked.
Ene kant snap ik het, andere kant is het wel duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee maar de ik hou van je als een vriend speech
Geef eens een voorbeeld, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee maar de ik hou van je als een vriend speech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |