Thanks!quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vero Moda! Maar ik heb hem via google op wehkamp gevonden, http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AA_1AA_529525/
>IMPLICERENDquote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
INB4 voor troll die zegt dat the sorrow een kut emocore band is
Even proberen wehkampquote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
Waarom krijgt wehkamp meteen een url?
Dat zei ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
haha sukkels het is een deathmetal band
Ik ben bereid om mijn loyaliteit te ruilen voor het salaris dat jullie betalen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Dimens het volgende:
Ik weet niet wat ik dan voor motivatie moet schrijven. Iemand tips?
Klopt. Komt er automatisch bij te staan. Kan soms even duren voordat het er staat.quote:Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bij staat er automatisch een url in als ik op invoeren klik
illuminatiquote:Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bij staat er automatisch een url in als ik op invoeren klik
quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben bereid om mijn loyaliteit te ruilen voor het salaris dat jullie betalen.
Wat? Ik vind dat een heel goede zin, zonder geslijm dat dingen heerlijk zijn.quote:
rustig, ik heb zelf ook vansquote:Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dan krijg ik zo'n sokken-in-ballerina gevoelvans zijn juist mooi modebarbaar
Omdat Fok! een speciale deal heeft met wehkamp en als jij wehkamp typt zij automatisch er een affiliate URL van maken, wat inhoud dat een speciale parameter of code in de url zit waardoor Fok! en Wehkamp kan tracken dat klanten via Fok! zijn binnen gekomen. Via elke sale via Fok! krijgt Fok! dan een vergoeding, standaard is dat op kleding bijv 8%.quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
Waarom krijgt wehkamp meteen een url?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |