Ik zou wat meer over je opleiding vertellen als het een stage is...quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
Dimens FOK!
FOK!straat ik ben 12
9999AA Wat is dit?
0906-0911
Zoetermeer 3 September 2012
Betreft: Sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie Vertegenwoordiger. Voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst, ben ik op zoek naar een stageplaats waar ik 4 dagen in de week kan werken.
Na twee jaar producten te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu graag de producten en het bedrijf vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik enthousiast en sociaal ben. Ik heb het talent om makkelijk te verkopen en zo te zorgen voor goede verkoopresultaten.
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik dit werk fantastisch vind. Ik heb contact gehad met meerdere vertegenwoordigers die mij allemaal zouden aanbevelen.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Hoe vinden jullie hem nu?
Goed punt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou wat meer over je opleiding vertellen als het een stage is...
Ik zou het tussen de eerste en de tweede alinea in zetten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goed punt.
Waar zou ik dat het beste kunnen plaatsen?
Dat zouden we deze zomer doenquote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja FOK!kers. Gewoon een keer met een groepje FOK!kers meeten op een camping of zo en dan iedereen in een tent.
Lijkt mij op zich best wel lachen.
Jammer wel. Volgende zomer dan maar.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zouden we deze zomer doenmaar is niet door gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |