wat is daar mis mee???quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee maar de ik hou van je als een vriend speech
I like like this, I like like thatquote:
'Ik heb het idee dat ik je moet vertellen dat.. ik niet op zoek ben naar een relatie (met je)'quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord.Alleen friendzone onzinverhalen.
Het is eigenlijk gewoon de friendzone. Maar de speech volgt meestal nadat je iemand vet lang aan het lijntje hebt gehouden en dan besluit dat je toch maar vrienden wil zijn en diegene dan niet wil kwetsenquote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord.Alleen friendzone onzinverhalen.
Jij weetquote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
I like like this, I like like that
I like this, like that, Yeah
Zie mijn vorige bericht. Gewoon vriendschappelijk van iemand houden opzich is natuurlijk niks mis mee.quote:
Dat is dan wel sad jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zie mijn vorige bericht. Gewoon vriendschappelijk van iemand houden opzich is natuurlijk niks mis mee.
Oh jij zegt dat tegen iemand? Ik vind de friendzone maar een onzin iets.quote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon de friendzone. Maar de speech volgt meestal nadat je iemand vet lang aan het lijntje hebt gehouden en dan besluit dat je toch maar vrienden wil zijn en diegene dan niet wil kwetsen
Die is in sommige situaties wel terecht, maar meestal heeft diegene binnen een maand een relatiequote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Ik heb het idee dat ik je moet vertellen dat.. ik niet op zoek ben naar een relatie (met je)'
chinese muziekquote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
I like like this, I like like that
I like this, like that, Yeah
Truequote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Meestal is dat nadat je een foto stuurt of de cam aanzet
Nee iemand zei dat een tijdje terug tegen mij en moest er door een liedje weer aandenken. Friendzone is meestal gewoon dat je iemand te lelijk vind. Hard maar waar.quote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh jij zegt dat tegen iemand? Ik vind de friendzone maar een onzin iets.
Of niet je type is.quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee iemand zei dat een tijdje terug tegen mij en moest er door een liedje weer aandenken. Friendzone is meestal gewoon dat je iemand te lelijk vind. Hard maar waar.
hang sjang pang XDquote:
Als ik bevriend met een chick heb is dat niet zo dat dat nooit over zou kunnen slaan naar iets anders. Al 2 keer gehad dat het na maanden van gewoon vriendschap er ineens wat meer bij kwam kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee iemand zei dat een tijdje terug tegen mij en moest er door een liedje weer aandenken. Friendzone is meestal gewoon dat je iemand te lelijk vind. Hard maar waar.
Dat is ook zoquote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik bevriend met een chick heb is dat niet zo dat dat nooit over zou kunnen slaan naar iets anders. Al 2 keer gehad dat het na maanden van gewoon vriendschap er ineens wat meer bij kwam kijken.Ging dan meestal niet zo lang goed, maar toch.
The friendzone is a lie.
Vinger in je keel.quote:Op maandag 3 september 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaat lekker sabine.
net melk gedronken wat over datum was
Het is ook alleen van toepassing als 1 van de twee meer wil en de ander niet. Als mensen allebei geen relatie willen is het geen friendzone natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik bevriend met een chick heb is dat niet zo dat dat nooit over zou kunnen slaan naar iets anders. Al 2 keer gehad dat het na maanden van gewoon vriendschap er ineens wat meer bij kwam kijken.Ging dan meestal niet zo lang goed, maar toch.
The friendzone is a lie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |