Daarom vind ik winterjassen wel leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat winterjassener zit nooit fatsoenlijke vorm in en je lijkt er zo opgeploft en dik in
wats ju ping baby?quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga maar voor een witte nickelson![]()
Ik heb een hele mooie Italiaanse maar daar pas ik nog niet inquote:
Ik zal eens oplettenquote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil graag zoiets maar dan langer, kan je nergens vinden
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003390%2045303%2086%200140%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Moet je er nog in groeien ?quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie Italiaanse maar daar pas ik nog niet in
De duurdere, je kan ze ook allebei bestellen en de leukste houden en de ander terug sturenquote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
en krul, welke blouse zou jij weg doen?
uft ziet ze gewoon volgens mij?quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
Doe eens die foto's goed DV. Zo kun je er niets mee.
Eerder wat kwijtquote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je er nog in groeien ?
In dat soort winkels kom ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Voor duurder dan 80 euro zal ik 'm niet kopen though
zoiets heb ik gister ook besteldquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga zo een blouse bestellen met zo'n grote strik voorop![]()
Haha same herequote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In dat soort winkels kom ik niet
Welke? Van die jas? Van jou wel, van Dimens nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uft ziet ze gewoon volgens mij?
quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Een meisje van 15 uit de klas van mijn zusje is zwanger en haar vriend heeft het uitgemaakt![]()
Zo leuk die dingenquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoiets heb ik gister ook besteld
Die vriend is zeker niet de vader.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Een meisje van 15 uit de klas van mijn zusje is zwanger en haar vriend heeft het uitgemaakt![]()
Stomp in haar vagijn en maak die baby helemaal kapot.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
ik ben helemaal niet labielquote:Op maandag 3 september 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Haha TS is labiel gr gr ik ben er weer vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |