Die vriend is zeker niet de vader.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Een meisje van 15 uit de klas van mijn zusje is zwanger en haar vriend heeft het uitgemaakt![]()
Stomp in haar vagijn en maak die baby helemaal kapot.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Een meisje van 15 uit de klas van mijn zusje is zwanger en haar vriend heeft het uitgemaakt![]()
ik ben helemaal niet labielquote:Op maandag 3 september 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Haha TS is labiel gr gr ik ben er weer vandoor
hoaxquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
Dafuq
Nee stomp die gozer zijn kop aan gortquote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stomp in haar vagijn en maak die baby helemaal kapot.
Deed me denken aan chocolate lovequote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt bijna hanbok stijl zo met die strik
geen vans eronder. gewoon effen zwarte ballerina'squote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan gewoon zo met een legging eronder en zo'n 5 euro rokje en dan vans en zo leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |