Ligt er natuurlijk aan of het een messy break-up was of nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En andersom ook, mijn eerste echte relatie is nu al jaren mijn beste vriendin en heeft ook alweer jaren een relatie met een maat van me.Of ik ben een uitzondering of iedereen stelt zich aan.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Dimens het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je echt totaal geen zin hebt in Coldplay.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Dimens het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je echt totaal geen zin hebt in Coldplay.
Ik heb dat elke dag.
Ik gebruik altijd ditquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan neer zetten. Ik weet het echt niet.
Ik wil best wel awkward kijken. Wil je daar een foto van?quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef Bendoe het volgende:
[..]
wie gaan er zo ook awkward kijken?
Redelijke ruzie, 2 maanden elkaar compleet genegeerd als we elkaar tegen kwamen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of het een messy break-up was of niet
Ah daarom ben je nooit aangenomen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd dit
Geachte heer/mevrouw,
Door middel van deze brief wil ik graag mijn belangstelling tonen voor deze vacature. Ik ben leergierig en daarom wil ik ook de uitdaging aan gaan om multifunctionele werkzaamheden te gaan verrichten.
Na de vakantie begin ik aan Art&Design aan het Noorderpoort College te Groningen. Als ik dat heb afgerond wil ik naar de Kunstacademie.
Mijn eigenschappen zijn dat ik ambitieus en enthousiast ben. Ook ben ik erg behulpzaam, flexibel en een goede teamplayer. Ik heb een goede doorzettingsvermogen. Verder ben ik graag onder de mensen en leer ik graag nieuwe dingen.
Ik ga niet op vakantie en ben dus het hele jaar door beschikbaar en verder ben ik ook in de avonden, weekenden én buiten de vakanties beschikbaar.
Graag zou ik willen langskomen om mijn sollicitatiebrief nader toe te lichten.
Ik afwachting op uw antwoord dank ik u vriendelijk voor het lezen van mijn brief.
Met vriendelijke groet,
Van de 4 sollicitaties die ik heb gedaan hebben er 2 teruggebeld.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah daarom ben je nooit aangenomen.
Op deze reactie had DV kunnen wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede doorzettingsvermogen ?!quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon met ons gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mijn vader dat niet wil en vrienden met hun familie gaan
Dan ga je toch met je moeder? Of is die out of the picture?quote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mijn vader dat niet wil en vrienden met hun familie gaan
quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je toch met je moeder? Of is die out of the picture?
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil best wel awkward kijken. Wil je daar een foto van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |