SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Is deze scheids tegen Ajax? Iemand data van zijn wedstrijden waar hij Ajax - ? heeft gefloten?graag op anoniem![]()
Wat de vliegende neuk zou die De Jong nou te mekkeren hebben tegen de scheids
"Was toch geen rood, man!"Dit, dus.![]()
Heeft Serero al een NL paspoort?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Terechte kaart.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een kut scheids, eerste die penal, nu dit.![]()
Nog niks aan de hand op zich, dat Heerenveen kan er ook helemaal geen klote van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oranje-klantquote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heeft Serero al een NL paspoort?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
het is watquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een kut scheids, eerste die penal, nu dit.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Toch weten ze 2 keer te scoren.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Nog niks aan de hand op zich, dat Heerenveen kan er ook helemaal geen klote van.![]()
Die penal sloeg nergens op, I agree. Maar dit was 100% roodquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een kut scheids, eerste die penal, nu dit."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
idd kan 2-4 of 4-2 wordequote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Nog niks aan de hand op zich, dat Heerenveen kan er ook helemaal geen klote van.hhhhh![]()
Hij past er geweldig tussenquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij doet niet onder voor de Jong zo.quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Was een faalactie van Alderweireld, gevolgd door een domme actie van de beste man op het veld van Ajax. Het zit ook niet mee![]()
![]()
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.![]()
Jullie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Sssssssssssst, wacht nog even afquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gewoon een neppe kut actie van de KNJB
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon een neppe kut actie van de KNJBgraag op anoniem![]()
Ben jij de nieuwe El Stinho?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.Dit, dus.![]()
Boohoo.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon een neppe kut actie van de KNJBVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon een neppe kut actie van de KNJB![]()
ik zag de scheids een knipoog geven bij de penaltyquote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.![]()
![]()
"hij raakt hem niet eens"
Dat voetbal ook nog eens grappig kan zijn
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.Wauw
Van Boekel is homo met een van de spelers op het veld, wist je dat niet?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik zag de scheids een knipoog geven bij de penaltyRvP; Feyenoord
Met Sana natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Boekel is homo met een van de spelers op het veld, wist je dat niet?![]()
sana?quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Boekel is homo met een van de spelers op het veld, wist je dat niet?Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
We spelen idd erg slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.![]()
Wat zijn ajaxcieden?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Eerst even aan je spelling werken.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Wait.... jij bent dus een AZ-fan?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.
*klap*klap*![]()
![]()
Vertonghen kon het nog enigzins verbloemen maar dat is nu helaas niet meer zoquote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
Alderweireld is slecht man, tering.RvP; Feyenoord
VERMEER HEEFT EEN BAL KLEMVAST![]()
![]()
![]()
C'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.
graag op anoniem![]()
Retteketettekettet...quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Wait.... jij bent dus een AZ-fan?
*klap*klap*![]()
hahahahahhahahahhahaaquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
Het lijkt wel alsof ajax met een man minder speelt zo slecht![]()
Omdat die ook niet kunnen voetballen?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Leer eerst eens Ajacieden spellen kneusquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mensen die van zijn van Ajax, leren ze dat niet meer op het LWO?![]()
Beter dan een paar mongolen die hun shirt uitrekkenquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Wait.... jij bent dus een AZ-fan?
*klap*klap*.
![]()
Naar tita tuinmeubelen?quote:RvP; Feyenoord
Deze is goed.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
Het lijkt wel alsof ajax met een man minder speelt zo slecht![]()
Nee, maar als je iets hoger had geleerd had je geweten dat het ajacieden zijn. krentenbol.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Leren ze geen Nederlands meer op 't GOM?quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
ajacietenquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef 75020 het volgende:
[..]
Leer eerst eens Ajacieden spellen kneusRvP; Feyenoord
Ben jij voor AZ? Ik ken geen 1 user die voor AZ is.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Beter dan een paar mongolen die hun shirt uitrekken.
Wel een kutdag om je toonbaar te maken als AZ'er.Dit, dus.![]()
Hier spellen wij het anders.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, maar als je iets hoger had geleerd had je geweten dat het ajacieden zijn. krentenbol.![]()
![]()
FijjenooitersC'est la vie
De redding is nabij voor Ajax, Daley Blond loopt warm
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
Ja en ja.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben jij voor AZ? Ik ken geen 1 user die voor AZ is.
Wel een kutdag om je toonbaar te maken als AZ'er.![]()
Blind, de verlosser
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
BLIND RED ONS
C'est la vie
mijn stream is ineens blind
zwart beeld
Omdat jullie allemaal van die NSBers zijn die vroeger voor Ajax waren en nu voor AZ.quote:
VERMEER LEER KEEPEN ACHTERLIJKE.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Van Basten moet zijn team gewoon instellen op 10 man.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
OeieoeoieoieiiiIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Vermeer ;')“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Koop eredivisielivequote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
mijn stream is ineens blind
zwart beeld![]()
Jawel hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet eens weet hoe je 'AZ' spelt.![]()
Nu nog jaquote:
Wie zijn 'wij'?quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat ben ik blij dat wij top spelers hebben zoals: vermeer, alderwereld, blind![]()
![]()
Dat krijg je nog gratis bij een pakje boter tegenwoordig.quote:C'est la vie
Houd je waffel eens. Hebben we eindelijk een AZ'er in teh place ga jij hem een beetje het vuur aan de schenen leggen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet eens weet hoe je 'AZ' spelt.Dit, dus.![]()
Koop een pakje boterquote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je nog gratis bij een pakje boter tegenwoordig.![]()
Leuke pot tegen VVV, echt genoten van die walkover.quote:C'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke pot tegen VVV, echt genoten van die walkover.Ajax is lekker aan het walkoveren wil je zeggen?
![]()
H'veen uit. Vs vvv thuisquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ajax is lekker aan het walkoveren wil je zeggen?
![]()
Nee maar wij kregen niet eens een strafschop mee.quote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ajax is lekker aan het walkoveren wil je zeggen?
C'est la vie
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik zou eerder beklag doen bij EL, omdat blijkbaar hun commentator en analist/oud-professional de regels niet kennen. Een scheidsrechter dit alleen het spel stil te leggen wanneer de extra bal het spel beïnvloedt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"![]()
Heerenveen
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef z0rz0r het volgende:
wat een arbitrage toch ook. alles in het nadeel van Ajax en alles ook nog eens onterecht![]()
![]()
![]()
"een pirouette"
Volgens mij heet dat nog altijd de maradona.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Matchfixing, er zitten ongetwijfeld een paar belchinezen met een Heerenveen shirt op de tribune.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Scheids beseft dat de wedstrijd zo is afgelopen. Toch nog geel voor Heerenveen anders verdacht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef z0rz0r het volgende:
wat een arbitrage toch ook. alles in het nadeel van Ajax en alles ook nog eens onterechtgraag op anoniem![]()
De Zizou toch?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
Volgens mij heet dat nog altijd de maradona.C'est la vie
Zidane.quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
Volgens mij heet dat nog altijd de maradona.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef z0rz0r het volgende:
wat een arbitrage toch ook. alles in het nadeel van Ajax en alles ook nog eens onterecht![]()
![]()
![]()
![]()
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd![]()
![]()
Idd jaquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
Volgens mij heet dat nog altijd de maradona.eh wat?
Dit, dus.![]()
jullie krijgen iig geen pingel tegen na een neusbalquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Bij Koeman vond ik het ook terecht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Echt? Ons werd altijd verteld dat dat de Maradona wasquote:
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scheids beseft dat de wedstrijd zo is afgelopen. Toch nog geel voor Heerenveen anders verdacht.
Gebeurt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
![]()
gebeurdt dan maarquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ga Nederlands leren, prutser.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
![]()
ok. Je kent je plek.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
graag op anoniem![]()
Dat deze wedstrijd niet allang rustig gevoetbald wordt ligt niet aan de arbitrage, eerder aan het gepruts van Ajax.C'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurdt![]()
![]()
Ja wow 1 d/t foutje. hang me opquote:
Wat mooi, al die gefrustreerde Ajax fans![]()
Wissel die Zomer godverdommeIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Echt nog 0,0 gevaar uit die vrije trappen van Eriksen gekomen. Laat iemand anders ze nemen.
Scheids als je voor een bal op een neus een pingel geeft mag je hier ook wel een pingel voor geven..mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
De Ridder is me niet tegengevallen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
waarheid.quote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die boerrighter heeft eigenlijk net zon rare kop als strootmanDit, dus.![]()
Het is altijd wat met die KetelbrugC'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Derk Boerrigter + Johan Derksen = Derk Derksen![]()
![]()
Jeetje..quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Djuricic maar effekes wisselen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Geniaal.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Als je je verveelt kun je ook buiten gaan spelen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Derk Boerrigter + Johan Derksen = Derk DerksenC'est la vie
Veeg me opquote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
![]()
thefuqquote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Derk Boerrigter + Johan Derksen = Derk Derksen
De Ridder baas.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
die heeft het ook verdiendquote:Op zondag 2 september 2012 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Spuugde in het gezicht van de grensrechter.![]()
Vandaar dat ie rood kreegquote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey, homosexuele verzoekjes graag via PM: hier gaat het alleen over het voetbal!![]()
![]()
ROOOODIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey, homosexuele verzoekjes graag via PM: hier gaat het alleen over het voetbal!![]()
Zo, die is op het Theo Janssen dieet gegaan de laatste weken...quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier, een Sana voor je post.
[ afbeelding ]![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef Caland het volgende:
Boccara, klinkt als een heerlijk gerecht.graag op anoniem![]()
Jaaaa eigen jeugd erin
Omdat hij niet op de scooter zit.quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom heeft die keeper geen helm op?![]()
BukakeRvP; Feyenoord
quote:
Zuipt hij ook zoveel?quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo, die is op het Theo Janssen dieet gegaan de laatste weken...hardcoholic![]()
Eriksenoverhypte verdediger, die vent kan niets
RvP; Feyenoord
Gelijk voor 40 miljoen verkopen die Eriksen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wat ben je toch ook een kutvoetballer.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier, een Sana voor je post.
[ afbeelding ]![]()
![]()
qftquote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wat ben je toch ook een kutvoetballer.Dit, dus.![]()
Omdat die nog slechter is of heb je tegen psv niet gekeken?quote:RvP; Feyenoord
Eens.quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wat ben je toch ook een kutvoetballer.![]()
Nee, wachten tot iemand 50 miljoen biedt! Net als met Vd Wiel!quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Gelijk voor 40 miljoen verkopen die Eriksen.![]()
![]()
Was toch het supertalent?quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat die nog slechter is of heb je tegen psv niet gekeken?![]()
Ja en eigen jeugd héquote:RvP; Feyenoord
Chefquote:
Die kan er echt geen kut van inderdaad. Haha.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor hoeveel is vd Wiel eigenlijk weg gegaan?quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, wachten tot iemand 50 miljoen biedt! Net als met Vd Wiel!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie op een wedstrijd beoordelen.
RvP; Feyenoord
Ja, dit is zijn eerste zwakke pot ooit!quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie op een wedstrijd beoordelen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
6 miljoen en een rol beschuit, volgens mij....quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor hoeveel is vd Wiel eigenlijk weg gegaan?![]()
6, had nog maar 1 jarig contract.quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor hoeveel is vd Wiel eigenlijk weg gegaan?![]()
Nah, maak er maar meerdere seizoenen van.quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie op een wedstrijd beoordelen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dit is zijn eerste zwakke pot ooit!![]()
![]()
Doe je zelf ook Stijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie op een wedstrijd beoordelen.![]()
BoccaraKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Zomer is wel lol_badRvP; Feyenoord
Op Fischer?quote:Op zondag 2 september 2012 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, maak er maar meerdere seizoenen van.![]()
![]()
Bukakequote:RvP; Feyenoord
Geen penal"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Daar geen pingel voor gevenKut scheids, ga maar lekker jupiler league fluiten voortaan
graag op anoniem![]()
Ippon.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Daar een pingel voor gevenKut scheids, ga maar lekker jupiler league fluiten voortaan
![]()
Dacht dat je het over Eriksen hadquote:naja Fischer is ook overrated daar niet van.
Ja echt hé, was een schwalbe van Eriksenquote:RvP; Feyenoord
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je het over Eriksen hadnaja Fischer is ook overrated daar niet van.
![]()
Schwalbe van Pellequote:Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echt hé, was een schwalbe van Eriksen![]()
Fisher is 1 fucking talent hé.quote:Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je het over Eriksen hadnaja Fischer is ook overrated daar niet van.
![]()
Nee, wel een penal voor een kopbal geven, speler die vrij voor de goal staat vastpakken en duwen niet.
Amoebe van boekel....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
grote hand heeft die zomer danquote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je gaat toch geen pingel geven voor een handje in de rug?![]()
De Jong leunde.quote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Zwaar een penalty. Hij ging gewoon op de Jong hangen. Klootzak.Dit, dus.![]()
En je gaat ook geen pingel geven voor een bal in het gezicht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je gaat toch geen pingel geven voor een handje in de rug?![]()
Omdat alles bij Ajax de nieuwe Messi wordt genoemd daarom.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je gaat ook geen pingel geven voor een bal in het gezicht.![]()
![]()
nog niemand eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat alles bij Ajax de nieuwe Messi wordt genoemd daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |