quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
Volgens mij heet dat nog altijd de maradona.
jullie krijgen iig geen pingel tegen na een neusbalquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd![]()
Bij Koeman vond ik het ook terecht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd![]()
Echt? Ons werd altijd verteld dat dat de Maradona wasquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scheids beseft dat de wedstrijd zo is afgelopen. Toch nog geel voor Heerenveen anders verdacht.
Gebeurt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
gebeurdt dan maarquote:
Ga Nederlands leren, prutser.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
ok. Je kent je plek.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurdt![]()
Ja wow 1 d/t foutje. hang me opquote:
waarheid.quote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die boerrighter heeft eigenlijk net zon rare kop als strootman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |