Houd je waffel eens. Hebben we eindelijk een AZ'er in teh place ga jij hem een beetje het vuur aan de schenen leggen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet eens weet hoe je 'AZ' spelt.
Koop een pakje boterquote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je nog gratis bij een pakje boter tegenwoordig.
Leuke pot tegen VVV, echt genoten van die walkover.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke pot tegen VVV, echt genoten van die walkover.
H'veen uit. Vs vvv thuisquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ajax is lekker aan het walkoveren wil je zeggen?
Nee maar wij kregen niet eens een strafschop mee.quote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ajax is lekker aan het walkoveren wil je zeggen?
Ik zou eerder beklag doen bij EL, omdat blijkbaar hun commentator en analist/oud-professional de regels niet kennen. Een scheidsrechter dit alleen het spel stil te leggen wanneer de extra bal het spel beïnvloedt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef z0rz0r het volgende:
wat een arbitrage toch ook. alles in het nadeel van Ajax en alles ook nog eens onterecht
Scheids beseft dat de wedstrijd zo is afgelopen. Toch nog geel voor Heerenveen anders verdacht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef z0rz0r het volgende:
wat een arbitrage toch ook. alles in het nadeel van Ajax en alles ook nog eens onterecht
De Zizou toch?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
Volgens mij heet dat nog altijd de maradona.
Zidane.quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef z0rz0r het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd![]()
Idd jaquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurd![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"een pirouette"
jullie krijgen iig geen pingel tegen na een neusbalquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Bij Koeman vond ik het ook terecht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Echt? Ons werd altijd verteld dat dat de Maradona wasquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scheids beseft dat de wedstrijd zo is afgelopen. Toch nog geel voor Heerenveen anders verdacht.
Gebeurt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
gebeurdt dan maarquote:
Ga Nederlands leren, prutser.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
ok. Je kent je plek.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Wij mogen de arbitrage de schuld niet geven.. maar oh oh oh als het bij Ajax gebeurdt![]()
Ja wow 1 d/t foutje. hang me opquote:
waarheid.quote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die boerrighter heeft eigenlijk net zon rare kop als strootman
quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Derk Boerrigter + Johan Derksen = Derk Derksen
Jeetje..quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Geniaal.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Als je je verveelt kun je ook buiten gaan spelen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
Veeg me opquote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
thefuqquote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef dieselnoi het volgende:
die heeft het ook verdiendquote:Op zondag 2 september 2012 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Spuugde in het gezicht van de grensrechter.
Vandaar dat ie rood kreegquote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey, homosexuele verzoekjes graag via PM: hier gaat het alleen over het voetbal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |