Eerst even aan je spelling werken.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.
Wait.... jij bent dus een AZ-fan?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Vertonghen kon het nog enigzins verbloemen maar dat is nu helaas niet meer zoquote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
Alderweireld is slecht man, tering.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Retteketettekettet...quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Wait.... jij bent dus een AZ-fan?
*klap*klap*
hahahahahhahahahhahaaquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
Het lijkt wel alsof ajax met een man minder speelt zo slecht
Omdat die ook niet kunnen voetballen?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Leer eerst eens Ajacieden spellen kneusquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mensen die van zijn van Ajax, leren ze dat niet meer op het LWO?
Beter dan een paar mongolen die hun shirt uitrekkenquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Wait.... jij bent dus een AZ-fan?
*klap*klap*
Naar tita tuinmeubelen?quote:
Deze is goed.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
Het lijkt wel alsof ajax met een man minder speelt zo slecht
Nee, maar als je iets hoger had geleerd had je geweten dat het ajacieden zijn. krentenbol.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Leren ze geen Nederlands meer op 't GOM?quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
ajacietenquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef 75020 het volgende:
[..]
Leer eerst eens Ajacieden spellen kneus
Ben jij voor AZ? Ik ken geen 1 user die voor AZ is.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Beter dan een paar mongolen die hun shirt uitrekken.
Hier spellen wij het anders.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, maar als je iets hoger had geleerd had je geweten dat het ajacieden zijn. krentenbol.
Ja en ja.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben jij voor AZ? Ik ken geen 1 user die voor AZ is.
Wel een kutdag om je toonbaar te maken als AZ'er.
Omdat jullie allemaal van die NSBers zijn die vroeger voor Ajax waren en nu voor AZ.quote:
Koop eredivisielivequote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
mijn stream is ineens blind
zwart beeld
Jawel hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet eens weet hoe je 'AZ' spelt.
Nu nog jaquote:
Wie zijn 'wij'?quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat ben ik blij dat wij top spelers hebben zoals: vermeer, alderwereld, blind
Dat krijg je nog gratis bij een pakje boter tegenwoordig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |