Sssssssssssst, wacht nog even afquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon een neppe kut actie van de KNJB
Ben jij de nieuwe El Stinho?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.
Boohoo.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zag de scheids een knipoog geven bij de penaltyquote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef dieselnoi het volgende:
Van Boekel is homo met een van de spelers op het veld, wist je dat niet?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik zag de scheids een knipoog geven bij de penalty
Met Sana natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Boekel is homo met een van de spelers op het veld, wist je dat niet?
sana?quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Boekel is homo met een van de spelers op het veld, wist je dat niet?
We spelen idd erg slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.
Wat zijn ajaxcieden?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
Nu weten die ajaxcieden hoe de andere zich elke keer voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |