Hou eens op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef espri het volgende:
en rozijnen? zo lekker dan, bolletje ijs eventueel?
kom gezellig hier koffiedrinkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. morgen waarschijnlijk maar even een stukje motorrijden.
Nu nog bedenken waar naartoe..
Zo ver ga ik niet, dat is me dan weer even te gortigquote:
Ze woont niet meer in Rotjeknor hequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet, dat is me dan weer even te gortig![]()
Bedoel gewoon een ritje hier in de buurt ofzo, binnen de straal van max. een uurtje rijden..
Voor Alkmaar geeft 'ie ook anderhalf uur saaie snelweg aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze woont niet meer in Rotjeknor he
Met 180 is het al een stuk minder saaiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor Alkmaar geeft 'ie ook anderhalf uur saaie snelweg aan
hmmmquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met 180 is het al een stuk minder saai
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
dat roze papiertje/stukkie plastic kan dan rap weg zijn
Want daar weet jij alles van?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
dat niet alleen, met motor, moet je niet snelweg rijden, dan moet je 80km wegen hebben, anders is er geen hol aan
Nee maar ik wel, ik weet alles.quote:
Genoeg om te weten dat als je voor je plezier rijdt.. dat dan max. 80km wegen het leukst zijn.quote:
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
en tuurlijk is het leuk om hem een keer volledig open te trekken.. maar dat zal ik niet in nl doen...
Hoi Jaleesa, ik miste ja al. Waar was je?quote:
Ik heb 279 aan groupon weggeflikkerd voor het motorrijbewijs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.
Gewoon hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoi Jaleesa, ik miste ja al. Waar was je?
Dat kan.. als heb ik er voor gekozen om eerst autorijbewijs te halen..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.
Er zijn 80 afleveringen gemaakt en ze worden allemaal door elkaar uitgezonden.. Ik heb 2 afleveringen meegemaakt en de eerste is gister uitgezondenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet op tv?
5 tellen dat programma gezien, maar Jaleesa niet gespot
Ja, stel je eens voor dat een helm op je kop moet doen en een tegenligger je ziet rijden, omkeert en begint te gebaren: "Dolfi, je haar danst"quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat kan.. als heb ik er voor gekozen om eerst autorijbewijs te halen..
ik rij liever in de winter in een auto, met regen trouwens ook...
ook vanwege mijn lichaam..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor dat een helm op je kop moet doen en een tegenligger je ziet rijden, omkeert en begint te gebaren: "Dolfi, je haar danst"
Oh, dus niet eens op volgorde?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er zijn 80 afleveringen gemaakt en ze worden allemaal door elkaar uitgezonden.. Ik heb 2 afleveringen meegemaakt en de eerste is gister uitgezonden
Met regen, zonder regen, warm/koud. Zou liever op de motor zitten dan in een autoquote:
Helaas niet op volgorde neequote:Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, dus niet eens op volgorde?
Nouja, ik heb letterlijk 5 tellen wat gezien en toen dacht ik er opeens aan. Kan ook zijn dat het eergisteren was.
eten eerste ik voel me veiliger in een auto.. zeker als het glibberig is.. (winter en regen)quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met regen, zonder regen, warm/koud. Zou liever op de motor zitten dan in een auto
Helm op je kop, en fluiten maar
Oh, en een bos haren die onder de helm vandaan komen en dus een vrouwelijke motorrijdster =![]()
In het kader van motoren en de nederlandstalige muziek, speciaal voor onze luisteraar Ehhe..quote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef Ehhe het volgende:
Zeker doe ik het morgen rustig aan. Ben net thuis, lig al in bed en manman wat ben ik MOE! Ga slapen met fantastische achtergrondmuziek: er is ergens een muziekfeest aan de gang. Met Nederlandstalige muziek... Hoorde net Normaal
. Truste dus
![]()
Bahquote:Op zondag 2 september 2012 08:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
In het kader van motoren en de nederlandstalige muziek, speciaal voor onze luisteraar Ehhe..
Dan kun je er ook rustig mee wakker worden
Zonnetje schijnt en de koffie is klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 09:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bah. En ik ben ook veul te vroeg wakker. Bahbahbah! Maar gelukkig schijnt wel de zon
en de croissantjes zijn opquote:Op zondag 2 september 2012 09:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt en de koffie is klaar.
is ook nog een idee, maar met Jan en Geert ben ik bang dat ze hem in no-time gesloopt hebben. En die dingen zijn best wel niet zo goedkoop zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 09:25 schreef Ehhe het volgende:
Zou een hordeur niet kunnen helpen? Ik heb altijd het idee bij wespenvallen dat dat juist wespen aantrekt.
Leuk toch, een beetje aandacht.quote:Op zondag 2 september 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
ik moet een wespenval op m'n keukenbalkon hebbendie krengen komen nu telkens binnen
![]()
![]()
dat maakt hem echt niet uitquote:Op zondag 2 september 2012 09:30 schreef Ehhe het volgende:
En anders van die slingerdingen voor de deur? Kost een stuk minder en misschien net zo effectief. Of mss kan je zoiets zelf maken, met Jan... Dat hij te trots is om het kapot te maken?
Ja, dat snap ik dan ook wel weerquote:Op zondag 2 september 2012 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat maakt hem echt niet uitjuist wat hij zelf maakt, wil hij ook weer kapot maken, het is immers van hem
bij anderen gedraagt hij zich nog redelijk netjesquote:Op zondag 2 september 2012 10:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
En hoe gaat Jan zich gedragen bij mij thuis danmoet ik mijn hele huis leeghalen voor jullie bezoek?
hmmm okay... Ik ga mijn vazen in de vorm van granaten maar voor de zekerheid wel opbergen dus :p dat is te triggerend gok ik.quote:Op zondag 2 september 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij anderen gedraagt hij zich nog redelijk netjesthuis is het een duiveltje
Ik zeg: Doen!quote:Op zondag 2 september 2012 10:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hmmm okay... Ik ga mijn vazen in de vorm van granaten maar voor de zekerheid wel opbergen dus :p dat is te triggerend gok ik.
quote:
Het valt wel mee, bij mij heeft hij alles heel gelaten.quote:Op zondag 2 september 2012 10:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hmmm okay... Ik ga mijn vazen in de vorm van granaten maar voor de zekerheid wel opbergen dus :p dat is te triggerend gok ik.
Gaaf, waar haal je die?quote:Op zondag 2 september 2012 10:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]al klopt de verhouding niet echt op de foto. Over het algemeen stop ik er 1 rode roos in :p
Die van mij komen bij Nul50 vandaan dat is een winkel in Groningen. Maar daar heb ik ze al een tijdje niet meer gezien dus ik vermoed voor de rest thee internet. Ze heten dus flowerbomb.quote:
Toffe winkel ze hebben ook kerstballen.quote:Op zondag 2 september 2012 10:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die van mij komen bij Nul50 vandaan dat is een winkel in Groningen. Maar daar heb ik ze al een tijdje niet meer gezien dus ik vermoed voor de rest thee internet. Ze heten dus flowerbomb.
Of je moet geluk hebben bij een winkel die ook SuckUk verkoopt,
Jup Grenades for my christmas tree. Alleen prijzen ze die dingen nooit af :p en ik wil gewoon geen 30 euro voor 6 kerstballen betalen :pquote:Op zondag 2 september 2012 10:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toffe winkel ze hebben ook kerstballen.
[ afbeelding ]
Ze zijn net geen 15 euro maar zelfs dat vind ik teveel. Ze hebben wel geinige dingen maar als je de prijs ziet kan ik niet meer lachen.quote:Op zondag 2 september 2012 10:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jup Grenades for my christmas tree. Alleen prijzen ze die dingen nooit af :p en ik wil gewoon geen 30 euro voor 6 kerstballen betalen :p
Snel, verstop de spiegels.quote:Op zondag 2 september 2012 11:33 schreef Ehhe het volgende:
OMG, ik heb vriendlief getondeuserd maar het is veul te kort! Gelukkig groeit z'n haar snel maar oeioei
Ik was bang dat hij boos zou zijn op mij, maar dat valt gelukkig reuze mee. Hij moest heel hard lachen ook zelfquote:
Wat, heeft hij een ban?quote:Op zondag 2 september 2012 11:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeioei n dan begint morgen zn nw ban :p
Een baanquote:Op zondag 2 september 2012 11:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat, heeft hij een ban?
Maar dan weten ze ook niet hoe hij er eerst uitzag.
Ik had dat wel begrepen.quote:
Leuk dat je vooraan staat, maar dat ding staat alsnog 9 van de 10 keer op rood.quote:Op zondag 2 september 2012 12:02 schreef vannelle het volgende:
En nooit in een rij te hoeven staan bij een verkeerslicht vind ik ook een groot voordeel!
Is precies de reden dat die rij er staat.quote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Leuk dat je vooraan staat, maar dat ding staat alsnog 9 van de 10 keer op rood.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is precies de reden dat die rij er staat.
Maar je hoeft iig niet achteraan of in de rij te wachten totdat iedere trage sukkel doorheeft dat het groen geworden is, de auto van de parkeerrem heeft gehaald, de auto in z'n 1 zet, 10 seconden later dan z'n voorganger optrekt om er vervolgens achter te komen dat het alweer rood is.
Nee, niks van dat alles.Groen is vroemmmm!!!
En voor de grapjes komen: ik word niet verhuurd en ik verhuur ook niemand.quote:Op zondag 2 september 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
Ben ik ook blij om. Iets in de verhuur....
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En voor de grapjes komen: ik word niet verhuurd en ik verhuur ook niemand.
Ik ga tijdelijk als chauffeur werken voor een verhuur bedrijf. Lekker op een BE-combi dus geen gezeik met tachograafpasjes en dus lekker zelf mijn tijd indelen.
Gelukkig maak ik nooit garpjes en ben altijd bloed serieus.quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En voor de grapjes komen: ik word niet verhuurd en ik verhuur ook niemand.
Ik ga tijdelijk als chauffeur werken voor een verhuur bedrijf. Lekker op een BE-combi dus geen gezeik met tachograafpasjes en dus lekker zelf mijn tijd indelen.
Een glaasje en goede muziek.quote:Op zondag 2 september 2012 14:25 schreef espri het volgende:
middagje, werkdag zit er weer op voor vandaag.
doen we een bakkie of een glaasje?
Past rood hierbij?quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef espri het volgende:
goed plan, ub40?
zit dan wel natuurlijk met een glaasje rood he?
nice. ziet er goed uitquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef DJMO het volgende:
kijk mijn huisje dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er ook ontzettend blij meequote:
Met jou kan ik praten.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 14:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ja snap.ik
is nu al echt.een.thuis ipv een.huis he
precies,quote:Op zondag 2 september 2012 14:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ja snap.ik
is nu al echt.een.thuis ipv een.huis he
heerlijke muziekquote:
Te makkelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Espri gaat onder het genot van een rode wijn UB40 luisteren en NIEMAND komt met dit nummer????
Dit vind ik ook een mooie versie (met jam-sessie vanaf 2:30). Ik was er destijds ook bij in de Ahoy, geweldig concert (Homegrown in Holland)quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Espri gaat onder het genot van een rode wijn UB40 luisteren en NIEMAND komt met dit nummer????
Vannelle, ik hou van je hahahhahaquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Dan doe je maar alsof.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
Dat ik em ken wil niet zeggen dat ik em leuk vind he?
En ik zou van jou kunnen houden als je niet van UB40 hield.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef espri het volgende:
[..]
Vannelle, ik hou van je hahahhaha
ik bleef proberen maar kan het zelf niet![]()
![]()
Kijk!quote:
ik ben gewoon goeeeeeedddddddquote:Op zondag 2 september 2012 16:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk!
Zelfs met wijn op lukt het je!
quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben gewoon goeeeeeeddddddd![]()
( met een beetje hulp)
deze vind ik ook heel mooi,quote:
en zo is dat maar netquote:
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef espri het volgende:
[..]
en zo is dat maar net![]()
jaar of 12 geleden bij een optreden van hem geweest, wat een heerlijke rauwe stem heeft die vent
Ik wel.quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?
een beetje meer, trouwen?quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?
Trouwen kan over een tijdje pas maar we kunnen wel vast een feestje geven, niks mis mee!quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
een beetje meer, trouwen?![]()
hou wel van feestjes
Mag ik je bruidsmeisje zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Ehhe het volgende:
Wil je niet liever met Ingrid trouwen dan?
PARTYYYYYYquote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwen kan over een tijdje pas maar we kunnen wel vast een feestje geven, niks mis mee!
Jawel, maar ik kan heel goed onderscheid maken tussen virtueel en het eggie.quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Ehhe het volgende:
Wil je niet liever met Ingrid trouwen dan?
Huh? Is daar verschil in dan? Wait whut?? WIL JE ZEGGEN DAT DIT NIET HET ECHTE LEVEN IS??quote:Op zondag 2 september 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan heel goed onderscheid maken tussen virtueel en het eggie.
Zolang ik maar niet met rijst en rozenblaadjes hoef te strooien.quote:Op zondag 2 september 2012 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen als je een roze jurk aantrekt. En een strik in je haar doet.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Huh? Is daar verschil in dan? Wait whut?? WIL JE ZEGGEN DAT DIT NIET HET ECHTE LEVEN IS??![]()
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet met rijst en rozenblaadjes hoef te strooien.
Ik regel wel dat je van het bier afkomt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?
jazeker en ook dat jullie bij de kerk staan en bellen blazen en zulksquote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?
Kleurt goed bij wat? Ik neem aan dat je niet in het wit trouwt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef espri het volgende:
we nemen ook paarse duiven hoor, dat kleurt zo mooi
Je gaat het uitdelen aan zwervers? Nobele gedachte!quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik regel wel dat je van het bier afkomt.
nee we trouwen nudistisch in het najaar dus kleurt alles al een beetje paarsquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kleurt goed bij wat? Ik neem aan dat je niet in het wit trouwt.
Vergeet je hoed en je das niet.quote:
1 sok? pretty please?quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef espri het volgende:
[..]
zeg, je bent toch geen watje he?
anders gaat het hele feest niet door
daar gooien we gewoon een gebreid dingetje om johquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
1 sok? pretty please?
Al is het maar 1 sok om mijn *** , heb nog wel sneakersokjes hier. Kindermaatje uiteraard
Ga jij die voor me breien?quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef espri het volgende:
[..]
daar gooien we gewoon een gebreid dingetje om joh
Thanks!quote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk, ben een zeer bedreven breidster en als jij dat wilt dan doe ik dat toch?
Later!quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef espri het volgende:
maar ga nu eerst spontaan weer de keuken in voor een goede maaltijd, latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Maar ik heb foto's zitten zoeken en het is gewoon een bestelbus met aanhanger.quote:Op zondag 2 september 2012 12:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe werkt dat aan en afkoppelen met die dingen eigenlijk? Is de schotel verstelbaar of draai je je gewoon idioot aan de pootjes?
Heb er eens op zitten letten en volgens mij is de schotel verstelbaar in hoogte, net als bij een terminaltrekker.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb foto's zitten zoeken en het is gewoon een bestelbus met aanhanger.![]()
Dus solo lekker 120 rijden.
Het is gewoon een bestelbus met aanhanger. Dat gaat gewoon net als bij de luxewagen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er eens op zitten letten en volgens mij is de schotel verstelbaar in hoogte, net als bij een terminaltrekker.
Wil je morgen ff laten weten hoe en wat? Wil het nu wel eens weten ook.
Veel plezier morgen iig!
Ow, oke. Dacht zo'n ding van 12 meter lang die je met B mag rijden. My bad!quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestelbus met aanhanger. Dat gaat gewoon net als bij de luxewagen.
alleen soep? heb je dan na een uur niet weer trek?quote:Op zondag 2 september 2012 19:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Kan ook niet anders want heb dat blik soep zelf opgewarmd.
quote:
Je moet ook soep met ballen eten.quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef espri het volgende:
[..]
alleen soep? heb je dan na een uur niet weer trek?
Met voldoende stokbrood uiteraard.quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef espri het volgende:
[..]
alleen soep? heb je dan na een uur niet weer trek?
Met een schaar is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef JK1982 het volgende:
Kerrie? Krijg je er lastig uit toch, of.. ?
Zal je zien dat de vlekken ter hoogte van het kruis zit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Met een schaar is dat niet zo moeilijk hoor
Nou scheelde niet veel, heb er vlekverwijderaar op gesmeerd en het draait nu op 40 graden. Normaal was ik kleren op 30 dus ik ben benieuwd :pquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal je zien dat de vlekken ter hoogte van het kruis zit.
Ik heb je wel door!
Heb je iets meer info?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou scheelde niet veel, heb er vlekverwijderaar op gesmeerd en het draait nu op 40 graden. Normaal was ik kleren op 30 dus ik ben benieuwd :p
Ooooh en nog even verder met mijn klaagzang. Donderdag/vrijdag tijdens het tv kijken kreeg ik opeens groene vlekken op het scherm. Vocaal ging alles gewoon goed door alleen op een gegeven moment was het hele scherm groen. Ik dacht aan een ziggo storing oid en probeerde wat te prutsen. Gelukkig deed het probleem zich alleen voor bij digitaal en deed analoog het wel prima.
Alleen nu heb ik een fucking streep over het scherm heen lopen. Ik heb alle kabels geprobeerd, smartcard opnieuw erin en daarna als laatste een dvd erin. En ook toen had ik een last van de streep. Die zo'n 15cm breed is. Verdarre! Ik hoop toch niet dat de tv definitief kaduuk is
Geen flauw idee maar het gebeurde tijdens het kijken, ik heb geen kinderen, er was geen aardbeving.. M. Kijkt volgnde week wel als ie weer thuis is.quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je iets meer info?
Wat voor soort kabels gebruik je nu bijvoorbeeld?
Hoi Yska, ik heb hier thuis nog een tv over, tis niet het nieuwste model ofzo maar kan de tijd prima overbruggen totdat je een nieuwe hebt. Gratis op te halen natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou scheelde niet veel, heb er vlekverwijderaar op gesmeerd en het draait nu op 40 graden. Normaal was ik kleren op 30 dus ik ben benieuwd :p
Ooooh en nog even verder met mijn klaagzang. Donderdag/vrijdag tijdens het tv kijken kreeg ik opeens groene vlekken op het scherm. Vocaal ging alles gewoon goed door alleen op een gegeven moment was het hele scherm groen. Ik dacht aan een ziggo storing oid en probeerde wat te prutsen. Gelukkig deed het probleem zich alleen voor bij digitaal en deed analoog het wel prima.
Alleen nu heb ik een fucking streep over het scherm heen lopen. Ik heb alle kabels geprobeerd, smartcard opnieuw erin en daarna als laatste een dvd erin. En ook toen had ik een last van de streep. Die zo'n 15cm breed is. Verdarre! Ik hoop toch niet dat de tv definitief kaduuk is
Hhi lief maar ik val niet in de fhf doelgroepquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fratz het volgende:
[..]
Hoi Yska, ik heb hier thuis nog een tv over, tis niet het nieuwste model ofzo maar kan de tijd prima overbruggen totdat je een nieuwe hebt. Gratis op te halen natuurlijk
Als het een SCART aansluiting is, zou ik eens een andere kabel gebruiken.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar het gebeurde tijdens het kijken, ik heb geen kinderen, er was geen aardbeving.. M. Kijkt volgnde week wel als ie weer thuis is.
Ik wilde ook grag alleen ff klagen, ik bedank voor de oplossingen. Die kosten mij meer frustratie dan de streep. Desondanks bedankt voor de interesse.
Doelgroep of niet, het aanbod blijft staan hoor, de tv is over omdat we een nieuwe hebben gekochtquote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hhi lief maar ik val niet in de fhf doelgroep
Er staat hier nog een tv op de slaapkamer. Als het erger wordt dan pk ik die
Als je nou niet van die oude tv af komt, mag ik dan die nieuwe hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 00:17 schreef Fratz het volgende:
[..]
Doelgroep of niet, het aanbod blijft staan hoor, de tv is over omdat we een nieuwe hebben gekochten ik zag dat jij toevallig ook in Groningen woont wat natuurlijk ook handig is!
.quote:Op maandag 3 september 2012 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je nou niet van die oude tv af komt, mag ik dan die nieuwe hebben?
zolang het geen fritzl fratzen zijn, vind ik het bestquote:
Hoe kom je in vredesnaam op Fritzl terecht?quote:Op maandag 3 september 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
zolang het geen fritzl fratzen zijn, vind ik het best![]()
![]()
1. Aha........juist.quote:Op maandag 3 september 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
zolang het geen fritzl fratzen zijn, vind ik het best![]()
![]()
door de z van ZzZzZquote:Op maandag 3 september 2012 01:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe kom je in vredesnaam op Fritzl terecht?
Best wel ongepast ja.quote:Op maandag 3 september 2012 01:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
door de z van ZzZzZ![]()
ik ben moe en dus ontzettend melig. , flauw, zelfs ongepast wellicht, maar het was het eerste wat er bij me op kwam bij het lezen van fratZen..
zo was het dus totaal niet bedoeld. ik probeerde een kwinkslag te maken, maar die poging heeft jammerlijk gefaaldquote:Op maandag 3 september 2012 01:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Best wel ongepast ja.
Helemaal van jou, gezien je nogal gek bent op kinderen.
Ik kom ook wel eens lomp uit de hoek, maar maar een Fritzl of een Dutroux 'grap' vind ik vaak onnodig, niet leuk en nodeloos kwetsend.
Ik zal morgen eens kijken danquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als het een SCART aansluiting is, zou ik eens een andere kabel gebruiken.
Op éénlaags toiletpapier na, de slechtste uitvinding ooit!
Hoe dan ook altijd je TV even testen met zo min mogelijk ertussen.
Mooiste is een videorecorder met een simpele coax verbinding.
Heb je dan nog steeds die streep, is je TV idd overleden.
Kroelze!quote:Op maandag 3 september 2012 08:01 schreef espri het volgende:
goedemorgen, ga weer weg om babytjes te kroelen, latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Als het raampje open kan dan is dat ook snel opgelost.quote:Op maandag 3 september 2012 07:18 schreef Papabear het volgende:
Mogguhh![]()
Het is goed te merken dat de vakantie in het noorden nu ook voorbij is.
*geen zitplaats meer in de trein, behalve op de trap
quote:Op maandag 3 september 2012 09:16 schreef DJMO het volgende:
haat aan de kieswet![]()
bureaucratische bullshit is het. Geen democratie, maar een dictatuur
![]()
![]()
Je mag wel voor mij stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die nieuwerwetsche treinen kan dat niet meer vanwege de aircoquote:Op maandag 3 september 2012 09:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als het raampje open kan dan is dat ook snel opgelost.![]()
je mag een machtingsstem alleen uitbrengen tegelijk met je eigen stemquote:Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij stemmen
[..]
In die nieuwerwetsche treinen kan dat niet meer vanwege de airco
Ik weet nog niet waarop ik ga stemmen. Het lijken allemaal wel dwazen partijen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
dan stem ik maar niet ... al zou ik nu alsnog een stempas krijgen, ik verdom het om te gaan stemmen. Uit protest stem ik niet eens meer
De na-foto maakte weer een hoop goedquote:Op maandag 3 september 2012 10:40 schreef DJMO het volgende:
Papabear is zich net rot geschrokkenik stuurde hem even een foto van de rotzoi die ik geschopt heb om de kinderkleding te kunnen uitsorteren
![]()
@maffe: er komt binnenkort weer een lading jouw kant op
Je maakt er toch geen puinhoop van?quote:Op maandag 3 september 2012 10:40 schreef DJMO het volgende:
Papabear is zich net rot geschrokkenik stuurde hem even een foto van de rotzoi die ik geschopt heb om de kinderkleding te kunnen uitsorteren
![]()
@maffe: er komt binnenkort weer een lading jouw kant op
Lekker, ik mag nog even.quote:
en ?quote:
hmmquote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef Ehhe het volgende:
Rustig, daarom mocht ik ook wel weer gaan
Proefverlof.quote:Op maandag 3 september 2012 15:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
ze hadden dus geen plekkie meer vrij voor je
Hoi zeurkousquote:Op maandag 3 september 2012 13:20 schreef maffemuts het volgende:
/klaagpost
Pffff de R zit weer in de maand en ben gelijk gevloerd door iets wat ernstig op griep lijkt.
Me zo toch maar naar de super slepen, want gegeten moet er worden en ik kan niet iemand anders t laten doen, loop wel gelijk langs de apotheek voor n paar doosjes ibro...
/einde klaagpost
Alvast thnx Djmo
En verder hoi allen
Dus je gaat je weer moe maken? Succes vanavond.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 18:51 schreef DJMO het volgende:
Hmmm, het is toch normaal dat een vrouw met de pinpas van de man op stap gaat, in plaats haar man op pad te sturen met haar pinpas?
wat doe ik fout?![]()
het was gewoon een melig geintje .. Papabear moest hier net wat ophalen, en aangezien hij dan langs een c1000 komt heb ik gevraagd of hij meteen luiers voor me mee kon nemen. voordeelverpakkingen scheelt flink wat geldquote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]Hier gebeurt het regelmatig dat mijn lief mijn pinpas heeft.
Ik heb geen eens een vriendin en ik ben aan het eind vd maand ook meer geld kwijt dan ik uitgegeven heb.quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]Hier gebeurt het regelmatig dat mijn lief mijn pinpas heeft.
dat is het probleem niet, het probleem is dat je meer achter mijn post zoekt dán een geintjequote:
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is het probleem niet, het probleem is dat je meer achter mijn post zoekt dán een geintje
Toch wel naar je nieuwe huis?quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef DJMO het volgende:
nee, maar de medewerkers van de bank welen ik kreeg dus om vijf voor zeven keurig antwoord dat er een nieuwe pas was aangevraagd en naar m'n huis zou worden gestuurd binnen vijf dagen
quote:
Aha. Nou begrijp ik waarom ik hem mee kreeg. Dat ding gaat straks natuurlijk weigeren en kan ik die schijtluiers betalenquote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef DJMO het volgende:
en daarom kies ik voor de rabobank![]()
gewoon om zeven uur 's avonds per email een nieuwe bankpas aan kunnen vragen, omdat je oude wat krom is en regelmatig geweigerd wordt in betaalautomaten. Klasse service![]()
</reclamebericht>
DJMO wordt steeds gerafineerder.quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aha. Nou begrijp ik waarom ik hem mee kreeg. Dat ding gaat straks natuurlijk weigeren en kan ik die schijtluiers betalen
Niet te vertrouwen die vrouwen.quote:
't enige wat je dan hoeft te doen is de chip even op te wrijvenquote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aha. Nou begrijp ik waarom ik hem mee kreeg. Dat ding gaat straks natuurlijk weigeren en kan ik die schijtluiers betalen
Goed, ik zal hem straks even flink kietelen danquote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
't enige wat je dan hoeft te doen is de chip even op te wrijvenmeer niet ..
Werkt dat ook als je er geen geld meer op hebt staan?quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed, ik zal hem straks even flink kietelen dan
Je kan het altijd proberenquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt dat ook als je er geen geld meer op hebt staan?
Ergens heb ik het vermoeden.....quote:
dat je dan rente moet betalen over je roodstand?quote:
Gelukkig kan ik niet zomaar rood staan.quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat je dan rente moet betalen over je roodstand?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Pulver het volgende:
Jan (of Geert, ik ben niet goed in namen) helpt DJMO bij het verven van haar nieuwe huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Pulver het volgende:
Jan (of Geert, ik ben niet goed in namen) helpt DJMO bij het verven van haar nieuwe huisjeGeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgens mij zou ik ook nog eens heel hard lachen als een kind (van mezelf dan he, ooit
) dat bij mij zou doen
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Liever andermans kind want dan kan je je verzekering inschakelen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geweldig. Volgens mij zou ik ook nog eens heel hard lachen als een kind (van mezelf dan he, ooit
) dat bij mij zou doen
Waarschijnlijk heeft 'ie zojuist een hengst voor z'n kanis gehad en zei papa of mama: "Zo.. ik zal wel eens even een foto maken van wat je hebt gedaan, kleine etterbak.."quote:Op maandag 3 september 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
Waarom moet je boos zijn dan? Ook als je zelf moet lachen kan je het kind alsnog duidelijk maken dat het niet heel erg gewenst is hoor
En het lijkt er op dat het kindje op de foto zelf ook wel doorheeft dat het niet echt oké is wat hij deed
Omdat ik al 25x verteld heb om bij de verf uit de buurt te blijven?quote:Op maandag 3 september 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
Waarom moet je boos zijn dan? Ook als je zelf moet lachen kan je het kind alsnog duidelijk maken dat het niet heel erg gewenst is hoor
En het lijkt er op dat het kindje op de foto zelf ook wel doorheeft dat het niet echt oké is wat hij deed
Ja of je denkt dat je kind dat vast niet doet en zegt het niet. Ennieweej ik kan er wel de humor van inzien iigquote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Omdat ik al 25x verteld heb om bij de verf uit de buurt te blijven?![]()
Slaap lekker dat ga ik ook zo doen.
Een kind is snel en luisterd niet dat moet jij weten. De enige oplossing is sneeler zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 23:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja of je denkt dat je kind dat vast niet doet en zegt het niet. Ennieweej ik kan er wel de humor van inzien iig
ten eerste hoe komt het kind bij de verf? Fout van degene die het heeft neergezetquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een kind is snel en luisterdt niet dat moet jij weten. De enige oplossing is sneeler zijn.
Leer mij kinderen kennen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ten eerste hoe komt het kind bij de verf? Fout van degene die het heeft neergezet
dus wie ben jij dan om boos te moeten worden??????
ten tweede... kinderen luisteren best.. hangt van de manier waarop jij een kind benaderd af.
Als ik een kind zeg dat hij bij de verf weg moet gaan, of er vanaf moet blijven luistert hij echt wel naar mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een kind is snel en luisterd niet dat moet jij weten. De enige oplossing is sneeler zijn.
Dit iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ten eerste hoe komt het kind bij de verf? Fout van degene die het heeft neergezet
dus wie ben jij dan om boos te moeten worden??????
ten tweede... kinderen luisteren best.. hangt van de manier waarop jij een kind benaderd af.
Dat heb ik ook met kinderen. Het meest lachen vond ik ook dat ouders aan mij vroegen hoe ik het voor elkaar kreeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ik een kind zeg dat hij bij de verf weg moet gaan, of er vanaf moet blijven luistert hij echt wel naar mijongeacht de leeftijd!
Dan hoef je dus niet 25 keer te zeggen dat ie bij de verf wegmoet en hoef je dus helemaal niet boos te wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met kinderen. Het meest lachen vond ik ook dat ouders aan mij vroegen hoe ik het voor elkaar kreeg.
Idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan hoef je dus niet 25 keer te zeggen dat ie bij de verf wegmoet en hoef je dus helemaal niet boos te worden.
Vreemde ogen dwingen
ripquote:
Nouquote:
Fingers crossedquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:20 schreef DJMO het volgende:
zo, net ook de gemeente aan de telefoon heeft gehad over aanvraag bijzondere bijstand voor wasmachine. Man die ik aan de telefoon had zou kijken of hij hem tussendoor kon behandelen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:20 schreef DJMO het volgende:
zo, net ook de gemeente aan de telefoon heeft gehad over aanvraag bijzondere bijstand voor wasmachine. Man die ik aan de telefoon had zou kijken of hij hem tussendoor kon behandelen
Dat went vanzelf weer. Gaan ze al allebei naar school?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Nu pas ontbijten. Nog weer ff wennen aan zelf naar school brengen!
kijken we vanavond the green mile?quote:
zal ws nog minimaal een week duren eer ik hem in huis heb, ook al zouden ze me voorrang gevenquote:[..]
Fingers crossed
Nee, Kim zit nu op de hoofdlocatie van het speciale onderwijs, groep c, oftewel 3.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Dat went vanzelf weer. Gaan ze al allebei naar school?
Spannend voor Tyler, ik hoop dat hij het leuk vind.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, Kim zit nu op de hoofdlocatie van het speciale onderwijs, groep c, oftewel 3.
En Tyler gaat vanmiddag voor het eerst naar de nieuwe peuterspeelzaal. Die zit vlakbij Kims school.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Spannend voor Tyler, ik hoop dat hij het leuk vind.
quote:
Dat gaat dus wel goedkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zeker spannend, de naam heeft de psz wel mee, `het piratenschip` dat vind hij al geweldig!
Gezien je vorige uitspraken over je kinderen, hoe kies jij een basisschool uit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
sow. afspraak gemaakt voor rondleiding basisschool voor Jan, hier in de straat recht tegenover, De vrouw die ik aan de telefoon had, klonk als een gezellig mens, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen
Wat hebben uitspraken met het uitkiezen van een school te doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Gezien je vorige uitspraken over je kinderen, hoe kies jij een basisschool uit?
(ik weet de vraag niet anders te stellen, maar hij is niet bot bedoeld)
vrije school zou niet mijn eerste keuze zijn, als ik kijk naar hoeveel moeite het kost om na een vrije basisschool binnen het regulier onderwijs binnen te kunnen stromen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef Ehhe het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg lijkt de vrije school me geweldig voor ze. Alleen zit die helaas niet in het dorp hier, dus dat gaat 'm niet worden
Ik zou kiezen op basis van visie.. Als hier een rk-school om de hoek zit zou dat toch niet mijn eerste keus zijn
klopt, dan moet je binnen de vrijeschool blijven, maar stel je gaat verhuizen of je kind vindt de school echt verschrikkelijk, dan is het lastig om een andere school te vinden (zeker hier in het noorden)quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef Ehhe het volgende:
De vrije school gaat t/m de uni, dus op zich hoef je niet naar het regulier onderwijs te gaan. Maar de vrije school scoort geloof ik ook niet heel erg goed... Maar ik vind het zo'n fijne manier van omgaan met elkaar
en binnen de antroposofische kant zitten ook weer gradaties qua scholingquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef Ehhe het volgende:
Dat is ook wel zo. Ik werk ook wel eens op een antroposofische opvang of dus op de bso van de vrije school. En ik vind dat best fijn werken
het moet je kind wel liggen... en ook jezelf..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
Vrije school. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel goed uit. In Alkmaar zit er ook eentje zie ik nethttp://www.vrijeschoolalkmaar.nl/
En je moet van het bestaan afwetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het moet je kind wel liggen... en ook jezelf..
Dat zeker. Er zullen ook vast kinderen zijn die verzuipen in het vrije school gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het moet je kind wel liggen... en ook jezelf..
toen bestonden ze ook al hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
En je moet van het bestaan afwetenMaar mijn eigen jongens hebben al een goed plekje. Die zijn inmiddels alweer 13 en 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |