quote:Op zondag 2 september 2012 12:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is precies de reden dat die rij er staat.
Maar je hoeft iig niet achteraan of in de rij te wachten totdat iedere trage sukkel doorheeft dat het groen geworden is, de auto van de parkeerrem heeft gehaald, de auto in z'n 1 zet, 10 seconden later dan z'n voorganger optrekt om er vervolgens achter te komen dat het alweer rood is.
Nee, niks van dat alles.Groen is vroemmmm!!!
En voor de grapjes komen: ik word niet verhuurd en ik verhuur ook niemand.quote:Op zondag 2 september 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
Ben ik ook blij om. Iets in de verhuur....
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En voor de grapjes komen: ik word niet verhuurd en ik verhuur ook niemand.
Ik ga tijdelijk als chauffeur werken voor een verhuur bedrijf. Lekker op een BE-combi dus geen gezeik met tachograafpasjes en dus lekker zelf mijn tijd indelen.
Gelukkig maak ik nooit garpjes en ben altijd bloed serieus.quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En voor de grapjes komen: ik word niet verhuurd en ik verhuur ook niemand.
Ik ga tijdelijk als chauffeur werken voor een verhuur bedrijf. Lekker op een BE-combi dus geen gezeik met tachograafpasjes en dus lekker zelf mijn tijd indelen.
Een glaasje en goede muziek.quote:Op zondag 2 september 2012 14:25 schreef espri het volgende:
middagje, werkdag zit er weer op voor vandaag.
doen we een bakkie of een glaasje?
Past rood hierbij?quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef espri het volgende:
goed plan, ub40?
zit dan wel natuurlijk met een glaasje rood he?
nice. ziet er goed uitquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef DJMO het volgende:
kijk mijn huisje dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er ook ontzettend blij meequote:
Met jou kan ik praten.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 14:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ja snap.ik
is nu al echt.een.thuis ipv een.huis he
precies,quote:Op zondag 2 september 2012 14:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ja snap.ik