Hou eens op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef espri het volgende:
en rozijnen? zo lekker dan, bolletje ijs eventueel?
kom gezellig hier koffiedrinkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. morgen waarschijnlijk maar even een stukje motorrijden.
Nu nog bedenken waar naartoe..
Zo ver ga ik niet, dat is me dan weer even te gortigquote:
Ze woont niet meer in Rotjeknor hequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet, dat is me dan weer even te gortig![]()
Bedoel gewoon een ritje hier in de buurt ofzo, binnen de straal van max. een uurtje rijden..
Voor Alkmaar geeft 'ie ook anderhalf uur saaie snelweg aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze woont niet meer in Rotjeknor he
Met 180 is het al een stuk minder saaiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor Alkmaar geeft 'ie ook anderhalf uur saaie snelweg aan
hmmmquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met 180 is het al een stuk minder saai
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
dat roze papiertje/stukkie plastic kan dan rap weg zijn
Want daar weet jij alles van?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
dat niet alleen, met motor, moet je niet snelweg rijden, dan moet je 80km wegen hebben, anders is er geen hol aan
Nee maar ik wel, ik weet alles.quote:
Genoeg om te weten dat als je voor je plezier rijdt.. dat dan max. 80km wegen het leukst zijn.quote:
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
en tuurlijk is het leuk om hem een keer volledig open te trekken.. maar dat zal ik niet in nl doen...
Hoi Jaleesa, ik miste ja al. Waar was je?quote:
Ik heb 279 aan groupon weggeflikkerd voor het motorrijbewijs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.
Gewoon hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoi Jaleesa, ik miste ja al. Waar was je?
Dat kan.. als heb ik er voor gekozen om eerst autorijbewijs te halen..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.
Er zijn 80 afleveringen gemaakt en ze worden allemaal door elkaar uitgezonden.. Ik heb 2 afleveringen meegemaakt en de eerste is gister uitgezondenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet op tv?
5 tellen dat programma gezien, maar Jaleesa niet gespot
Ja, stel je eens voor dat een helm op je kop moet doen en een tegenligger je ziet rijden, omkeert en begint te gebaren: "Dolfi, je haar danst"quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat kan.. als heb ik er voor gekozen om eerst autorijbewijs te halen..
ik rij liever in de winter in een auto, met regen trouwens ook...
ook vanwege mijn lichaam..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor dat een helm op je kop moet doen en een tegenligger je ziet rijden, omkeert en begint te gebaren: "Dolfi, je haar danst"
Oh, dus niet eens op volgorde?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er zijn 80 afleveringen gemaakt en ze worden allemaal door elkaar uitgezonden.. Ik heb 2 afleveringen meegemaakt en de eerste is gister uitgezonden
Met regen, zonder regen, warm/koud. Zou liever op de motor zitten dan in een autoquote:
Helaas niet op volgorde neequote:Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, dus niet eens op volgorde?
Nouja, ik heb letterlijk 5 tellen wat gezien en toen dacht ik er opeens aan. Kan ook zijn dat het eergisteren was.
eten eerste ik voel me veiliger in een auto.. zeker als het glibberig is.. (winter en regen)quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met regen, zonder regen, warm/koud. Zou liever op de motor zitten dan in een auto
Helm op je kop, en fluiten maar
Oh, en een bos haren die onder de helm vandaan komen en dus een vrouwelijke motorrijdster =![]()
In het kader van motoren en de nederlandstalige muziek, speciaal voor onze luisteraar Ehhe..quote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef Ehhe het volgende:
Zeker doe ik het morgen rustig aan. Ben net thuis, lig al in bed en manman wat ben ik MOE! Ga slapen met fantastische achtergrondmuziek: er is ergens een muziekfeest aan de gang. Met Nederlandstalige muziek... Hoorde net Normaal
. Truste dus
![]()
Bahquote:Op zondag 2 september 2012 08:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
In het kader van motoren en de nederlandstalige muziek, speciaal voor onze luisteraar Ehhe..
Dan kun je er ook rustig mee wakker worden
Zonnetje schijnt en de koffie is klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 09:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bah. En ik ben ook veul te vroeg wakker. Bahbahbah! Maar gelukkig schijnt wel de zon
en de croissantjes zijn opquote:Op zondag 2 september 2012 09:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt en de koffie is klaar.
is ook nog een idee, maar met Jan en Geert ben ik bang dat ze hem in no-time gesloopt hebben. En die dingen zijn best wel niet zo goedkoop zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 09:25 schreef Ehhe het volgende:
Zou een hordeur niet kunnen helpen? Ik heb altijd het idee bij wespenvallen dat dat juist wespen aantrekt.
Leuk toch, een beetje aandacht.quote:Op zondag 2 september 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
ik moet een wespenval op m'n keukenbalkon hebbendie krengen komen nu telkens binnen
![]()
![]()
dat maakt hem echt niet uitquote:Op zondag 2 september 2012 09:30 schreef Ehhe het volgende:
En anders van die slingerdingen voor de deur? Kost een stuk minder en misschien net zo effectief. Of mss kan je zoiets zelf maken, met Jan... Dat hij te trots is om het kapot te maken?
Ja, dat snap ik dan ook wel weerquote:Op zondag 2 september 2012 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat maakt hem echt niet uitjuist wat hij zelf maakt, wil hij ook weer kapot maken, het is immers van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |