Te makkelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Espri gaat onder het genot van een rode wijn UB40 luisteren en NIEMAND komt met dit nummer????
Dit vind ik ook een mooie versie (met jam-sessie vanaf 2:30). Ik was er destijds ook bij in de Ahoy, geweldig concert (Homegrown in Holland)quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Espri gaat onder het genot van een rode wijn UB40 luisteren en NIEMAND komt met dit nummer????
Vannelle, ik hou van je hahahhahaquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Dan doe je maar alsof.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
Dat ik em ken wil niet zeggen dat ik em leuk vind he?
En ik zou van jou kunnen houden als je niet van UB40 hield.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef espri het volgende:
[..]
Vannelle, ik hou van je hahahhaha
ik bleef proberen maar kan het zelf niet![]()
![]()
Kijk!quote:
ik ben gewoon goeeeeeedddddddquote:Op zondag 2 september 2012 16:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk!
Zelfs met wijn op lukt het je!
quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben gewoon goeeeeeeddddddd![]()
( met een beetje hulp)
deze vind ik ook heel mooi,quote:
en zo is dat maar netquote:
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef espri het volgende:
[..]
en zo is dat maar net![]()
jaar of 12 geleden bij een optreden van hem geweest, wat een heerlijke rauwe stem heeft die vent
Ik wel.quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?
een beetje meer, trouwen?quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?
Trouwen kan over een tijdje pas maar we kunnen wel vast een feestje geven, niks mis mee!quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
een beetje meer, trouwen?![]()
hou wel van feestjes
Mag ik je bruidsmeisje zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Ehhe het volgende:
Wil je niet liever met Ingrid trouwen dan?
PARTYYYYYYquote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwen kan over een tijdje pas maar we kunnen wel vast een feestje geven, niks mis mee!
Jawel, maar ik kan heel goed onderscheid maken tussen virtueel en het eggie.quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Ehhe het volgende:
Wil je niet liever met Ingrid trouwen dan?
Huh? Is daar verschil in dan? Wait whut?? WIL JE ZEGGEN DAT DIT NIET HET ECHTE LEVEN IS??quote:Op zondag 2 september 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan heel goed onderscheid maken tussen virtueel en het eggie.
Zolang ik maar niet met rijst en rozenblaadjes hoef te strooien.quote:Op zondag 2 september 2012 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen als je een roze jurk aantrekt. En een strik in je haar doet.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Huh? Is daar verschil in dan? Wait whut?? WIL JE ZEGGEN DAT DIT NIET HET ECHTE LEVEN IS??![]()
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet met rijst en rozenblaadjes hoef te strooien.
Ik regel wel dat je van het bier afkomt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?
jazeker en ook dat jullie bij de kerk staan en bellen blazen en zulksquote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?
Kleurt goed bij wat? Ik neem aan dat je niet in het wit trouwt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef espri het volgende:
we nemen ook paarse duiven hoor, dat kleurt zo mooi
Je gaat het uitdelen aan zwervers? Nobele gedachte!quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik regel wel dat je van het bier afkomt.
nee we trouwen nudistisch in het najaar dus kleurt alles al een beetje paarsquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kleurt goed bij wat? Ik neem aan dat je niet in het wit trouwt.
Vergeet je hoed en je das niet.quote:
1 sok? pretty please?quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef espri het volgende:
[..]
zeg, je bent toch geen watje he?
anders gaat het hele feest niet door
daar gooien we gewoon een gebreid dingetje om johquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
1 sok? pretty please?
Al is het maar 1 sok om mijn *** , heb nog wel sneakersokjes hier. Kindermaatje uiteraard
Ga jij die voor me breien?quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef espri het volgende:
[..]
daar gooien we gewoon een gebreid dingetje om joh
Thanks!quote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk, ben een zeer bedreven breidster en als jij dat wilt dan doe ik dat toch?
Later!quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef espri het volgende:
maar ga nu eerst spontaan weer de keuken in voor een goede maaltijd, latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Maar ik heb foto's zitten zoeken en het is gewoon een bestelbus met aanhanger.quote:Op zondag 2 september 2012 12:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe werkt dat aan en afkoppelen met die dingen eigenlijk? Is de schotel verstelbaar of draai je je gewoon idioot aan de pootjes?
Heb er eens op zitten letten en volgens mij is de schotel verstelbaar in hoogte, net als bij een terminaltrekker.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb foto's zitten zoeken en het is gewoon een bestelbus met aanhanger.![]()
Dus solo lekker 120 rijden.
Het is gewoon een bestelbus met aanhanger. Dat gaat gewoon net als bij de luxewagen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er eens op zitten letten en volgens mij is de schotel verstelbaar in hoogte, net als bij een terminaltrekker.
Wil je morgen ff laten weten hoe en wat? Wil het nu wel eens weten ook.
Veel plezier morgen iig!
Ow, oke. Dacht zo'n ding van 12 meter lang die je met B mag rijden. My bad!quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestelbus met aanhanger. Dat gaat gewoon net als bij de luxewagen.
alleen soep? heb je dan na een uur niet weer trek?quote:Op zondag 2 september 2012 19:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Kan ook niet anders want heb dat blik soep zelf opgewarmd.
quote:
Je moet ook soep met ballen eten.quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef espri het volgende:
[..]
alleen soep? heb je dan na een uur niet weer trek?
Met voldoende stokbrood uiteraard.quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef espri het volgende:
[..]
alleen soep? heb je dan na een uur niet weer trek?
Met een schaar is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef JK1982 het volgende:
Kerrie? Krijg je er lastig uit toch, of.. ?
Zal je zien dat de vlekken ter hoogte van het kruis zit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Met een schaar is dat niet zo moeilijk hoor
Nou scheelde niet veel, heb er vlekverwijderaar op gesmeerd en het draait nu op 40 graden. Normaal was ik kleren op 30 dus ik ben benieuwd :pquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal je zien dat de vlekken ter hoogte van het kruis zit.
Ik heb je wel door!
Heb je iets meer info?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou scheelde niet veel, heb er vlekverwijderaar op gesmeerd en het draait nu op 40 graden. Normaal was ik kleren op 30 dus ik ben benieuwd :p
Ooooh en nog even verder met mijn klaagzang. Donderdag/vrijdag tijdens het tv kijken kreeg ik opeens groene vlekken op het scherm. Vocaal ging alles gewoon goed door alleen op een gegeven moment was het hele scherm groen. Ik dacht aan een ziggo storing oid en probeerde wat te prutsen. Gelukkig deed het probleem zich alleen voor bij digitaal en deed analoog het wel prima.
Alleen nu heb ik een fucking streep over het scherm heen lopen. Ik heb alle kabels geprobeerd, smartcard opnieuw erin en daarna als laatste een dvd erin. En ook toen had ik een last van de streep. Die zo'n 15cm breed is. Verdarre! Ik hoop toch niet dat de tv definitief kaduuk is
Geen flauw idee maar het gebeurde tijdens het kijken, ik heb geen kinderen, er was geen aardbeving.. M. Kijkt volgnde week wel als ie weer thuis is.quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je iets meer info?
Wat voor soort kabels gebruik je nu bijvoorbeeld?
Hoi Yska, ik heb hier thuis nog een tv over, tis niet het nieuwste model ofzo maar kan de tijd prima overbruggen totdat je een nieuwe hebt. Gratis op te halen natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou scheelde niet veel, heb er vlekverwijderaar op gesmeerd en het draait nu op 40 graden. Normaal was ik kleren op 30 dus ik ben benieuwd :p
Ooooh en nog even verder met mijn klaagzang. Donderdag/vrijdag tijdens het tv kijken kreeg ik opeens groene vlekken op het scherm. Vocaal ging alles gewoon goed door alleen op een gegeven moment was het hele scherm groen. Ik dacht aan een ziggo storing oid en probeerde wat te prutsen. Gelukkig deed het probleem zich alleen voor bij digitaal en deed analoog het wel prima.
Alleen nu heb ik een fucking streep over het scherm heen lopen. Ik heb alle kabels geprobeerd, smartcard opnieuw erin en daarna als laatste een dvd erin. En ook toen had ik een last van de streep. Die zo'n 15cm breed is. Verdarre! Ik hoop toch niet dat de tv definitief kaduuk is
Hhi lief maar ik val niet in de fhf doelgroepquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fratz het volgende:
[..]
Hoi Yska, ik heb hier thuis nog een tv over, tis niet het nieuwste model ofzo maar kan de tijd prima overbruggen totdat je een nieuwe hebt. Gratis op te halen natuurlijk
Als het een SCART aansluiting is, zou ik eens een andere kabel gebruiken.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar het gebeurde tijdens het kijken, ik heb geen kinderen, er was geen aardbeving.. M. Kijkt volgnde week wel als ie weer thuis is.
Ik wilde ook grag alleen ff klagen, ik bedank voor de oplossingen. Die kosten mij meer frustratie dan de streep. Desondanks bedankt voor de interesse.
Doelgroep of niet, het aanbod blijft staan hoor, de tv is over omdat we een nieuwe hebben gekochtquote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hhi lief maar ik val niet in de fhf doelgroep
Er staat hier nog een tv op de slaapkamer. Als het erger wordt dan pk ik die
Als je nou niet van die oude tv af komt, mag ik dan die nieuwe hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 00:17 schreef Fratz het volgende:
[..]
Doelgroep of niet, het aanbod blijft staan hoor, de tv is over omdat we een nieuwe hebben gekochten ik zag dat jij toevallig ook in Groningen woont wat natuurlijk ook handig is!
.quote:Op maandag 3 september 2012 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je nou niet van die oude tv af komt, mag ik dan die nieuwe hebben?
zolang het geen fritzl fratzen zijn, vind ik het bestquote:
Hoe kom je in vredesnaam op Fritzl terecht?quote:Op maandag 3 september 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
zolang het geen fritzl fratzen zijn, vind ik het best![]()
![]()
1. Aha........juist.quote:Op maandag 3 september 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
zolang het geen fritzl fratzen zijn, vind ik het best![]()
![]()
door de z van ZzZzZquote:Op maandag 3 september 2012 01:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe kom je in vredesnaam op Fritzl terecht?
Best wel ongepast ja.quote:Op maandag 3 september 2012 01:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
door de z van ZzZzZ![]()
ik ben moe en dus ontzettend melig. , flauw, zelfs ongepast wellicht, maar het was het eerste wat er bij me op kwam bij het lezen van fratZen..
zo was het dus totaal niet bedoeld. ik probeerde een kwinkslag te maken, maar die poging heeft jammerlijk gefaaldquote:Op maandag 3 september 2012 01:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Best wel ongepast ja.
Helemaal van jou, gezien je nogal gek bent op kinderen.
Ik kom ook wel eens lomp uit de hoek, maar maar een Fritzl of een Dutroux 'grap' vind ik vaak onnodig, niet leuk en nodeloos kwetsend.
Ik zal morgen eens kijken danquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als het een SCART aansluiting is, zou ik eens een andere kabel gebruiken.
Op éénlaags toiletpapier na, de slechtste uitvinding ooit!
Hoe dan ook altijd je TV even testen met zo min mogelijk ertussen.
Mooiste is een videorecorder met een simpele coax verbinding.
Heb je dan nog steeds die streep, is je TV idd overleden.
Kroelze!quote:Op maandag 3 september 2012 08:01 schreef espri het volgende:
goedemorgen, ga weer weg om babytjes te kroelen, latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Als het raampje open kan dan is dat ook snel opgelost.quote:Op maandag 3 september 2012 07:18 schreef Papabear het volgende:
Mogguhh![]()
Het is goed te merken dat de vakantie in het noorden nu ook voorbij is.
*geen zitplaats meer in de trein, behalve op de trap
quote:Op maandag 3 september 2012 09:16 schreef DJMO het volgende:
haat aan de kieswet![]()
bureaucratische bullshit is het. Geen democratie, maar een dictatuur
![]()
![]()
Je mag wel voor mij stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die nieuwerwetsche treinen kan dat niet meer vanwege de aircoquote:Op maandag 3 september 2012 09:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als het raampje open kan dan is dat ook snel opgelost.![]()
je mag een machtingsstem alleen uitbrengen tegelijk met je eigen stemquote:Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij stemmen
[..]
In die nieuwerwetsche treinen kan dat niet meer vanwege de airco
Ik weet nog niet waarop ik ga stemmen. Het lijken allemaal wel dwazen partijen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
dan stem ik maar niet ... al zou ik nu alsnog een stempas krijgen, ik verdom het om te gaan stemmen. Uit protest stem ik niet eens meer
De na-foto maakte weer een hoop goedquote:Op maandag 3 september 2012 10:40 schreef DJMO het volgende:
Papabear is zich net rot geschrokkenik stuurde hem even een foto van de rotzoi die ik geschopt heb om de kinderkleding te kunnen uitsorteren
![]()
@maffe: er komt binnenkort weer een lading jouw kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |